Nefretiti schreef:
(...)
Ja, zoiets. Maar dan zonder gebouwen en dergelijke, daar moeten ze zelf maar voor zorgen. En ook geen bewakers, want ik zou het geen enkele eerlijke mens willen aandoen om daar te moeten leven. Oh, en het moet natuurlijk veel verder in de oceaan liggen zodat ze niet kunnen ontsnappen.
Hoe krijg je de gevangen dan daar? was ik net aan het denken. Drop hen op een bepaalde afstand in een roeiboot met een bom in bevestigt. Ze krijgen een bepaalde tijd om daar te geraken en als dat hen niet lukt, tja pech dan. (En natuurlijk veel haaien rondom zodat uit de boot springen ook geen nut heeft^^)
Meh, ik vind dat je al die dingen gewoon achterwege moet laten. Gewoon één cel per persoon, met een bed, wc, wastafel en kledingkast.
Eetzaal erbij, en laat ze maar werken. Meer hebben ze niet verdiend, minder vind ik onmenselijk worden. Het is en blijft een menseleven, en waar blijf je dan als je zelf net zo onmenselijk wordt, als de persoon die je 'behandeld'?
Heeft iemand ooit
Dead Man Walking gezien? Prachtige film, daar zie je meteen dat het geen zak uitmaakt als diegene die je eigen zoon/dochter vermoordt, zelf dood gaat.
[ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 15:06 ]
Deep inside, I've never felt alive