• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JJHamblett openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JJHamblett

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Emrys

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JJHamblett

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Emrys

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 20:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rosanne Shinerwood

    En dit werd al de zoveelste poging om vrienden te worden met iemand, wat weer misliep. Ik deed alsof ik luisterde en hield mijn ogen op het haardvuur gericht tot dat mijn blik verstoord werd door Bellatrix, met 2 katten die ze bij hun nekvel beet hield. 'Iemand bezwaar?' Hoorde ik Bellatrix uitdagend zeggen.
    Bellatrix keek ons een voor een aan, haar blik bleef hangen bij Narcissa. Ik wist dat ze me niet egt mochten omdat ik me te soft voor deed maar als ik juist arrogant ga doen... Mogen ze me dan wel? Die vraag hing nog even in mijn hoofd, maar werd snel weer eruit gezet door het gepiep van de katten.
    'Mij boeit het niet, ik hou niet egt van katten..' Probeerde ik zo arrogant mogelijk te zeggen, hopend dat ik geaccepteerd word.

    [Jullie spelen jullie rol wel erg goed. Vooral Bellatrix, waar ik nu al bang voor ben om eens tegen te komen. o.o ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 22:29 ]

    (@pindadoos hahah, dankje;p)

    James Potter

    'Hey Remus.' - 'Hey mensen' hoor ik uit de kelen van de jongens naast mij komen. 'Ik heb geen idee.' Zegt hij. Ik kijk om me heen, en zie Peter inderdaad nergens. 'Nou, hij is duidelijk niet hier' zegt Remus. 'Zullen we maar naar de Grote Zaal gaan?' Ik kijk naar Sirius. ‘Ik vind het best,’ zegt hij. 'Ik ook.' Grijns ik en ik sta op. Een spartelende snaai probeert uit mijn broekzak te komen. Hij is waarschijnlijk "tot leven" gekomen toen ik opstond. Ik grijp hem uit mijn zak en laat hem rondvliegen. Ik mocht dan wel jager zijn, maar de andere posities van Zwerkbal vond ik ook geweldig. Ik steek mijn hand uit en grijp hem uit de lucht, mijn andere hand vliegt door mijn haar en maakt het door de war. 'Laten we gaan.' Zeg ik dan en ik been naar de uitgang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daniëlle Jane Westlize

    Net als ik met mijn vrienden beneden ben bedenk ik dat mijn toverstok nog boven ligt.Snel ren ik naar boven,daar ren ik naar de meisjes slaapzaal.Al snel vind ik mijn toverstok.Die ik pak en daarna ermee weer naar beneden ren.Omdat ik helemaal niet oplet waar ik naar toe ren.Kom ik uit eindelijk in de kerkers uit.Zo snel mogelijk probeer ik stil te staan,maar dat faalt.En ik knal tegen een muur aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupos

    'Zullen we naar de Grote Zaal gaan?' vraag ik. 'Ik vind het best' zegt Sirius. 'Ik ook' zegt James terwijl hij een snaai uit zijn broekzak haalt. Snel grist hij hem weer uit de lucht. 'Laten we gaan' zegt hij dan en stopt zijn snaai weer in zijn broekzak. Ik loop achter hem aan naar het portretgat. Ik kijk weer naar de eerstejaars die nu gierend van het lachen over de grond rollen. Ik bedenk dat wij er vroeger ook zo uitgezien moeten hebben. Ach, waar is de tijd gebleven... Stop, je klinkt net als je oma zeg ik tegen mezelf. Een rilling gaat over mijn rug. Mijn oma, dat was geen lieverdje. In gedachten verzonken loop ik verder, maar als ik opkijk zie ik niemand meer. Ik kijk om me heen of ik de plek herken, en dan zie ik opeens waar ik ben. In de kerkers. Ik sta in een doodlopende gang in de kerkers en zie iemand op de grond liggen. Langzaam loop ik er naartoe.


    -

    Daniëlle Jane Westlize

    Nog steeds lig ik op de koude kerker vloer.Als ik voetstappen hoor kijk ik snel op.Ik kijk naar zijn afdeling.Gelukkig Griffoendor.Niet dat de Zwadderaars mij wat kunnen doen hoor.Ik ben best sterk,maar vooral omdat ik vaak met de Zwadderaars vecht dus.'Hoi,'Fluister ik zachtjes.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    James Potter

    We lopen de kamer uit, waar twee eerste jaars op de grond rollen. Ik haal mijn schouders op. Remus loopt de verkeerde kant op. 'Hey, Maanling! Het is die kant op.' Roep ik, maar ik krijg geen reactie. Verbaast kijk ik Sirius aan. 'Wat heeft hij nou weer?' Vraag ik verbaast. 'Gaan we achter hem aan of gaan we naar de grote zaal?' Voeg ik eraan toe. Wat deed Remus? En waar is Peter? Ik veeg mijn pak recht en wacht op antwoord.

    (Geen inspiratie, sorry)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:03 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Weinig mensen online is niet leuk >.<]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Remus Lupos

    Ik loop op het hoopje mens toe. Het hoopje kijkt op. 'Hoi' zegt ze (ik zie nu dat het een zij is) en ik zeg maar wat terug. 'ook hoi'. Zwijgend nemen we elkaar op.
    Ik ken haar ergens van. Opeens schiet het me te binnen. Ze heeft Sneep een keer ondersteboven aan een boom gehangen. James was nogal beteuterd dat het hem niet eerder was gelukt.
    Een glimlach vormt zich op mijn gezicht.
    Ik weet even niet wat ik moet zeggen en stoot een vreemd geluidje uit. Dat gebeurt nou altijd als ik niks weet te zeggen.
    Ik merkt dat ze me aan zit te staren dus ik probeer het gesprek (voor zover je het een gesprek kon noemen) op gang te houden.
    'Wat eh, wat brengt jou hier?' vraag ik.


    -

    Daniëlle Jane Westlize

    'Wat eh, brengt Jou hier?'Vraagt de jongen. Waar ken ik,hem ook al weer van? Oja! Hij is een vriend van Potter. Ik merk dat ik weer zit te staren,dus ik antwoord:' Ik was in de leerlingenkamer mijn toverstok vergeten dus ik ging hem halen,alleen toen liep ik naar de kerkers blijkbaar.' Rustig sta ik op en kijk de jongen met een lach aan.

    [K weet kort,maar zit op mn mobiel.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Sorry dat ik er gisteravond niet was. Moest dansen en daarna was vrijdansen, waar ik achteraf beter niet heen had kunnen gaan. Ik doe mijn best om nu een post te schrijven, maar het wil niet helemaal lukken... Als iemand mij op kan vrolijken, zodat ik weer kan schrijven: Graag!)


    Happy Birthday my Potter!

    Remus Lupos

    'Ik was in de leerlingenkamer mijn toverstok vergeten dus ik ging hem halen,alleen toen liep ik naar de kerkers blijkbaar.' Antwoord het meisje. Ze staat op en kijkt me lachend aan.
    Ik houd er niet van als mensen zo naar me kijken, terwijl ik weet dat ik ze met volle maan kan verscheuren. 'Aha' zeg ik maar. 'Nou, ik, eh, ik ga maar naar de Grote Zaal' zeg ik. En ik voeg er aan toe: 'Ga je mee?'


    -

    Rider schreef:
    (Sorry dat ik er gisteravond niet was. Moest dansen en daarna was vrijdansen, waar ik achteraf beter niet heen had kunnen gaan. Ik doe mijn best om nu een post te schrijven, maar het wil niet helemaal lukken... Als iemand mij op kan vrolijken, zodat ik weer kan schrijven: Graag!)


    (Ik weet niet precies wat er is, maar ik weet zeker dat alles goedkomt. (flower) Ik ben echt heel slecht in opvrolijken, sorry)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Peter Pettigrew

    Natuurlijk was iedereen weer verdwenen toen ik de leerlingenkamer in kwam lopen. Het was misschien wel te verwachten gezien ik zeker een halfuur in een wc hokje heb gezeten om te wachten tot die twee mensen die nogal intiem bezig waren weg zouden gaan. Het geluid alleen al was genoeg om me misselijk te maken en ik had er totaal geen zin in om er beelden bij te krijgen. De enige mensen die nu nog in de leerlingenkamer zaten waren mensen die onder mij zaten of waarmee ik niet praatte. Eigenlijk praatte ik met vrijwel niemand buiten Remus, James en Sirius in. Soms nog met Lily of met Frank en Alice maar verder ging het niet echt. Ik liep alle mensen voorbij tot ik bij de trap aankwam die naar onze kamer liep. Misschien, heel misschien, waren ze nog boven op me aan het wachten. Niet erg waarschijnlijk maar het zou altijd nog kunnen. Ik liep de trap op tot ik bij de deur kwam waar ik naar binnen moest. En zoals verwacht was het doodstil in de kamer en was er geen leven te vinden buiten Mercury. 'Hé kleintje iedereen is weer weg gegaan zeker? Hebben ze jou nou helemaal alleen achter gelaten?' ik haalde mijn hand voorzichtig door zijn vacht en hij begon te knorren. 'Sorry maar ik moet ook zo weg, ik denk niet dat ze het erg leuk vinden als ik te laat kom bij het feestmaal. Ik zocht in mijn koffer naar nette kleding en na zo'n beetje alles eruit te hebben gegooid kwam ik het tegen. Het was een simpele witte blouse met een zwart vlinderdasje en een zwarte broek maar het zag er waarschijnlijk al beter uit als mijn versleten broek en het veel te grote shirt van een of andere man die in de mugglewereld heel bekend was. Ik had het om eerlijk te zijn alleen gekocht voor zijn geniale bril die me deed denken aan de bril van James. Zo snel mogelijk kleedde ik me om en deed daarna mijn schoenen weer aan. 'Nou dan ga ik maar. Tot vanavond Mer.' Ik griste mijn toverstok van de dekens af en begon toen in hoge snelheid naar de grote zaal te lopen.

    [Sorry dat het zolang duurde ik had het gisteren nogal druk. Het stukje van Ron zal zo ook komen.]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:26 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    PindaDoos schreef:
    Rosanne Shinerwood

    En dit werd al de zoveelste poging om vrienden te worden met iemand, wat weer misliep. Ik deed alsof ik luisterde en hield mijn ogen op het haardvuur gericht tot dat mijn blik verstoord werd door Bellatrix, met 2 katten die ze bij hun nekvel beet hield. 'Iemand bezwaar?' Hoorde ik Bellatrix uitdagend zeggen.
    Bellatrix keek ons een voor een aan, haar blik bleef hangen bij Narcissa. Ik wist dat ze me niet egt mochten omdat ik me te soft voor deed maar als ik juist arrogant ga doen... Mogen ze me dan wel? Die vraag hing nog even in mijn hoofd, maar werd snel weer eruit gezet door het gepiep van de katten.
    'Mij boeit het niet, ik hou niet egt van katten..' Probeerde ik zo arrogant mogelijk te zeggen, hopend dat ik geaccepteerd word.

    [Jullie spelen jullie rol wel erg goed. Vooral Bellatrix, waar ik nu al bang voor ben om eens tegen te komen. o.o ]


    [Je weet dat je echt schrijft met ch en niet met een g he.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    | 'ello, ik vroeg me af of Ron al geschreven had? Mijn iPad doet moeilijk. - Laat maar, ik zie net Emrys' mededeling. |

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:34 ]