• • Tekenwedstrijd Confortare. •

    Ik heb toestemming van Yoda!




    • Regels. •

    Geen ruzie maken met elkaar of iemand anders buitensluiten.
    • Hou je aan de huisregels van Quizlet.
    Naamsverandering én afwezigheid melden.
    Geen kwetsende of onaardige opmerkingen over elkaars werkje, opbouwende kritiek mag wel gewoon.
    Geen plagiaat van anderen.
    • Als je je inschrijft, wil ik dat je enthousiast mee gaat doen en niet meteen opgeeft.
    Hou je aan de opdracht die ik heb gegeven.

    • De wedstrijd. •

    • Ik zoek min. 10, max. 15 enthousiaste deelnemers.
    • Ik zoek géén juryleden.
    • Je hebt met elke opdracht 1 week de tijd.
    • Je kan 24 uur van tevoren uitstel krijgen, tenzij je een hele goede reden hebt om op de deadline nog uitstel te krijgen.
    • Je kan max. 3 dagen uitstel krijgen, als je dan nog niet inlevert, ben je gediskwalificeerd.
    • Als je niet op de deadline inlevert en je hebt geen uitstel, ben je ook gediskwalificeerd.
    • De deadline is altijd om 23:59, als je om 0:10 bijvoorbeeld inlevert, dan telt dat niet meer.
    • Ik werk met afvallers, maar als we genoeg deelnemers hebben leg ik dat pas uit.
    • Via PB inleveren.

    • Waar let ik op? •

    • Netheid.
    • Verhouding.
    • Of je je aan de opdracht gehouden hebt.
    • Details.
    • Kleuren/Grijstinten.
    • Originaliteit.
    • Of het geen plagiaat is van iemand anders.

    • Afvallerssysteem. •

    • We hebben 18 deelnemers en 7 of 8 rondes.
    • Elke ronde vallen er 2 of 3 af, dat zet ik voortaan bij de opdracht.
    • De laatste 3 die overblijven zet ik in een top-3.
    • Als we dus op het einde 4 deelnemers hebben, komt er nog misschien een kleine finaleronde erbij die minder lang gaat duren.

    • Prijs. •

    1ste plaatsEén story in de spotlight en die wordt gepromoot in mijn verhaal, 4 credits en krijgt alle eer als beste tekenaar van deze wedstrijd.
    2de plaatsEén story promoot ik in mijn verhaal, 3 credits.
    3de plaats2 credits.

    • Jury. •

    Confortare.

    • Deelnemers. •

    Macabre. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    Puan. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    iPayphone. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    LittleBirds. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    Fleeko. • Opdracht 1. Uitgeschreven.
    Lolicia. • Opdracht 1. Uitgeschreven.
    Melorfors. • Opdracht 1. Uitgeschreven.
    xAnneS. • Opdracht 1, 8,2.Pretpark.Uitstel tot 12 juni.
    Merrow. • Opdracht 1, 9,1.Domein Bovy.Uitstel tot 12 juni.
    HungryHoran. • Opdracht 1, 8.
    HashiramaOpdracht 1, 9,2.World War II.Uitstel tot 12 juni.
    Shion. • Opdracht 1, 9.Animewereld.Uitstel tot 12 juni.
    Licet. • Opdracht 1, 8,7.Meer.Uitstel tot 12 juni.
    Daikazoku. • Opdracht 1, 9,5.Animewereld.
    Lake. • Opdracht 1, 8,8.Zweinstein.Uitstel tot 12 juni.
    GhostCider. • Opdracht 1, 7,8.Pokémonwereld.Uitstel tot 12 juni.
    Vinter. • Opdracht 1, 7,9.Uitstel tot 12 juni.
    notyourhero. • Opdracht 1, 9.Droomwereld.Uitstel tot 12 juni.
    Inschrijving gesloten.

    • Opdracht 1 •

    In de story zet ik een lijstje met een hoeveelheid beroemdheden (ligt eraan hoeveel deelnemers er zijn) en elke deelnemer moet dan één van die beroemdheden kiezen om diegene vervolgens in cartoon te tekenen. Gelieve in de story zeggen wie je wilt!
    Style: Cartoon, Manga.
    Voorbeelden: x x x x.
    Laatste uitsteldag: 25 mei 2013, 23:59.
    Deadline: 26 mei 2013, 23:59.
    Kleur: Felle, vrolijke kleurtjes, tenzij dat niet bij diegene past. Grijs mag ook, maar niet alléén maar grijs en/of zwart.
    Beoordelingen.


    • Opdracht 2 •

    Elke deelnemer moet een plek kiezen waar diegene graag is. Dat mag alles zijn, het bos, je kamer, het museum, de keuken, voor de computer, in de bibliotheek, etc. Dat mag je gaan tekenen. Maar niet zomaar: je moet gewoon de plek tekenen waar je graag bent, maar je moet de helft als een soort fantasie plek tekenen. Dus bijvoorbeeld, je zou je kamer nemen; half-kamer, half-fantasiekamer. Daar mag alles gewoon rondlopen, al is het een draak of een vliegend boek, het mag allemaal. Zolang de helft maar je eigen plek is en de andere helft fantasie.
    Style: Realistisch, Cartoon, Manga. Je bent hier vrij in.
    Hoe: Digitaal en met de hand.
    Laatste uitsteldag: 8 juni 2013, 23:59.
    Deadline: 9 juni 2013, 23:59.
    Kleur: De kleuren die bij jouw plekje passen.

    • Story •

    Klik voor de story.

    Ik wens iedereen veel succes en plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 14:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Joker schreef:
    Ik doe niet mee met deze wedstrijd, ik kijk af en toe gewoon omdat ik geïntresseerd ben in tekeningen.
    Maar er zijn wel wat hoge cijfers gegeven voor hetgene wat eigelijk gewoon... niet zo mooi is, lol.

    Ah well.
    Ik vind die van Daikazoku wel echt awesome.


    Ik ben jouw arrogantie al een tijdje zat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik ben jouw arrogantie al een tijdje zat.


    Doet ze dat vaker dan?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    Doet ze dat vaker dan?


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150862


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150862


    Oh wauw. Ik word gek van zulke mensen. -.-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    Oh wauw. Ik word gek van zulke mensen. -.-


    Maar ontopic; is het genoeg fantasie om -zeg maar- iets uit de lucht te laten komen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Joker schreef:
    Ik doe niet mee met deze wedstrijd, ik kijk af en toe gewoon omdat ik geïntresseerd ben in tekeningen.
    Maar er zijn wel wat hoge cijfers gegeven voor hetgene wat eigelijk gewoon... niet zo mooi is, lol.

    Ah well.
    Ik vind die van Daikazoku wel echt awesome.



    ^' Amen to this (: _O_


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Volgens mij zegt ze gewoon haar mening? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil graag een pretpark ;Dxx


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xAnneS schreef:
    Ik wil graag een pretpark ;Dxx


    Dat wil iedereen wel..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    @Lolicia, ja, maar ze zeurt. Ten minste, dat vind ik. Als jullie/zij het niet eens zijn/is met de manier hoe ik beoordeel, dan moeten jullie maar je eigen wedstrijd maken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    wat ik stuurde noemde je ook zeuren, is ook mijn mening. en t is geen zeuren ook dit ´http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150862´
    is geen zeuren dafuq

    en ik wil graag een wedstrijd maken C: zou alleen niet weten hoe cuz im new ;'3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Confortare schreef:
    @Lolicia, ja, maar ze zeurt. Ten minste, dat vind ik. Als jullie/zij het niet eens zijn/is met de manier hoe ik beoordeel, dan moeten jullie maar je eigen wedstrijd maken.

    Hoezo zeurt ze? Omdat ze haar mening ervoor geeft? Iedereen heeft toch zo hun eigen mening, en ik snap dat je het niet leuk vind, maar ze bedoelt het heus niet kwaad hoor. Eerlijkheid word niet genoeg gewaardeerd en dat is echt jammer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hoezo zeurt ze? Omdat ze haar mening ervoor geeft? Iedereen heeft toch zo hun eigen mening, en ik snap dat je het niet leuk vind, maar ze bedoelt het heus niet kwaad hoor. Eerlijkheid word niet genoeg gewaardeerd en dat is echt jammer.


    Vind je het gek dat ik het zo opvat, ik heb verdorie 7 uur aan die beoordelingen gewerkt en minstens nog een half uur aan de punten zitten denken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    notyourhero schreef:
    wat ik stuurde noemde je ook zeuren, is ook mijn mening. en t is geen zeuren ook dit ´http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150862´
    is geen zeuren dafuq

    en ik wil graag een wedstrijd maken C: zou alleen niet weten hoe cuz im new ;'3


    Uhm, je zei zelf dat je aan het misschien aan het 'bitchen' was.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje.....

    Gaan we lief doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you