• Ja ahah, ik ging met mijn oom en tante naar een barbeque van kenissen. Die mensen hebben ook paarden enzo, en daarvan zijn het 2 jonge hengsten die nog geen twee jaar zijn, dus die zijn hartstikke wild en trappen gewoon door het hek heen, waar dus gewoon electrische draden hangen. Maargoed, ik ging ze dus eten geven en ze staan altijd buiten dus ik gooi zo die twee schepbakken leeg terwijl één zo'n paard gewoon zo door het hek me bijna trapt lol.
    Maar toen liep ik dus terug en keek zo een beetje rond hoor ik opeens; 'RINGO! RINGO KOM HIER!' Ringo is dus hun nieuwe Mechelse Herder die al twee mensen heeft gebeten, die hond springt zo twee meter hoog, dus ik had echt zo van fûck, ik ga dôod weet je wel. Ik ben normaal goed met honden en ze doen mij nooit wat, omdat ik gewoon goed met ze overweg kan. Daardoor weet ik ook dat je een onbekende hond nooit in zijn ogen moet kijken, toen die hond in de kennel zat had ik dat per ongeluk 1 keer gedaan, en hij werd gelijk agressief, dus wist ik dat ik hem nu helemaal niet moest aankijken. Bu back to the point. Ik draai me dus half om zodat ik die hond niet aankijk en ik bleef stil staan. Ik zag in mijn ooghoek dat die hond stopte met lopen en hij bleef me aankijken. Ik bleef hem zo half uit mijn ooghoek aankijken en toen ging ie gelukkig pissen en kon ik er rustig langs lopen. Pfieuw.
    Maar echt brr, ik dacht echt zo van, ohmygod. Maar uiteindelijk ging het dus wel goed. ;o