• • Tekenwedstrijd Confortare. •

    Ik heb toestemming van Yoda!




    • Regels. •

    Geen ruzie maken met elkaar of iemand anders buitensluiten.
    • Hou je aan de huisregels van Quizlet.
    Naamsverandering én afwezigheid melden.
    Geen kwetsende of onaardige opmerkingen over elkaars werkje, opbouwende kritiek mag wel gewoon.
    Geen plagiaat van anderen.
    • Als je je inschrijft, wil ik dat je enthousiast mee gaat doen en niet meteen opgeeft.
    Hou je aan de opdracht die ik heb gegeven.

    • De wedstrijd. •

    • Ik zoek min. 10, max. 15 enthousiaste deelnemers.
    • Ik zoek géén juryleden.
    • Je hebt met elke opdracht 1 week de tijd.
    • Je kan 24 uur van tevoren uitstel krijgen, tenzij je een hele goede reden hebt om op de deadline nog uitstel te krijgen.
    • Je kan max. 3 dagen uitstel krijgen, als je dan nog niet inlevert, ben je gediskwalificeerd.
    • Als je niet op de deadline inlevert en je hebt geen uitstel, ben je ook gediskwalificeerd.
    • De deadline is altijd om 23:59, als je om 0:10 bijvoorbeeld inlevert, dan telt dat niet meer.
    • Ik werk met afvallers, maar als we genoeg deelnemers hebben leg ik dat pas uit.
    • Via PB inleveren.

    • Waar let ik op? •

    • Netheid.
    • Verhouding.
    • Of je je aan de opdracht gehouden hebt.
    • Details.
    • Kleuren/Grijstinten.
    • Originaliteit.
    • Of het geen plagiaat is van iemand anders.

    • Afvallerssysteem. •

    • We hebben 18 deelnemers en 7 of 8 rondes.
    • Elke ronde vallen er 2 of 3 af, dat zet ik voortaan bij de opdracht.
    • De laatste 3 die overblijven zet ik in een top-3.
    • Als we dus op het einde 4 deelnemers hebben, komt er nog misschien een kleine finaleronde erbij die minder lang gaat duren.

    • Prijs. •

    1ste plaatsEén story in de spotlight en die wordt gepromoot in mijn verhaal, 4 credits en krijgt alle eer als beste tekenaar van deze wedstrijd.
    2de plaatsEén story promoot ik in mijn verhaal, 3 credits.
    3de plaats2 credits.

    • Jury. •

    Confortare.

    • Deelnemers. •

    Macabre. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    Puan. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    iPayphone. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    LittleBirds. • Niet ingeleverd bij Opdracht 1.
    Fleeko. • Opdracht 1. Uitgeschreven.
    Lolicia. • Opdracht 1. Uitgeschreven.
    Melorfors. • Opdracht 1. Uitgeschreven.
    xAnneS. • Opdracht 1, 8,2.Pretpark.Uitstel tot 12 juni.
    Merrow. • Opdracht 1, 9,1.Domein Bovy.Uitstel tot 12 juni.
    HungryHoran. • Opdracht 1, 8.
    HashiramaOpdracht 1, 9,2.World War II.Uitstel tot 12 juni.
    Shion. • Opdracht 1, 9.Animewereld.Uitstel tot 12 juni.
    Licet. • Opdracht 1, 8,7.Meer.Uitstel tot 12 juni.
    Daikazoku. • Opdracht 1, 9,5.Animewereld.
    Lake. • Opdracht 1, 8,8.Zweinstein.Uitstel tot 12 juni.
    GhostCider. • Opdracht 1, 7,8.Pokémonwereld.Uitstel tot 12 juni.
    Vinter. • Opdracht 1, 7,9.Uitstel tot 12 juni.
    notyourhero. • Opdracht 1, 9.Droomwereld.Uitstel tot 12 juni.
    Inschrijving gesloten.

    • Opdracht 1 •

    In de story zet ik een lijstje met een hoeveelheid beroemdheden (ligt eraan hoeveel deelnemers er zijn) en elke deelnemer moet dan één van die beroemdheden kiezen om diegene vervolgens in cartoon te tekenen. Gelieve in de story zeggen wie je wilt!
    Style: Cartoon, Manga.
    Voorbeelden: x x x x.
    Laatste uitsteldag: 25 mei 2013, 23:59.
    Deadline: 26 mei 2013, 23:59.
    Kleur: Felle, vrolijke kleurtjes, tenzij dat niet bij diegene past. Grijs mag ook, maar niet alléén maar grijs en/of zwart.
    Beoordelingen.


    • Opdracht 2 •

    Elke deelnemer moet een plek kiezen waar diegene graag is. Dat mag alles zijn, het bos, je kamer, het museum, de keuken, voor de computer, in de bibliotheek, etc. Dat mag je gaan tekenen. Maar niet zomaar: je moet gewoon de plek tekenen waar je graag bent, maar je moet de helft als een soort fantasie plek tekenen. Dus bijvoorbeeld, je zou je kamer nemen; half-kamer, half-fantasiekamer. Daar mag alles gewoon rondlopen, al is het een draak of een vliegend boek, het mag allemaal. Zolang de helft maar je eigen plek is en de andere helft fantasie.
    Style: Realistisch, Cartoon, Manga. Je bent hier vrij in.
    Hoe: Digitaal en met de hand.
    Laatste uitsteldag: 8 juni 2013, 23:59.
    Deadline: 9 juni 2013, 23:59.
    Kleur: De kleuren die bij jouw plekje passen.

    • Story •

    Klik voor de story.

    Ik wens iedereen veel succes en plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 14:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou ook graag alvast 3 daagjes uitstel.. Ik loop beetje achter met school en ga sowieso vandaag en morgen zo'n beetje de hele dag bezig.. Vrijdag misschien ook nog maar vrijdag moet ik ook mijn tas doen en ik weet niet zeker of ik het in het weekend af krijg, aangezien ik nog niet eens zeker ben over het idee wat ik heb XD

    Is het trouwens ook heel erg als ik 2 thema's met elkaar mix? Muziek & anime?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Confortare schreef:
    (...)

    Ja, voor deze ene keer.

    Dus, dan moet ik het uitknippen en erin plakken neem ik aan?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben dus nog slechter in landschap tekenen dan ik al dacht,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik ben dus nog slechter in landschap tekenen dan ik al dacht,


    Reality's overrated.


    Ik ga morgen wel verder ;a


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Shion schreef:
    Ik zou ook graag alvast 3 daagjes uitstel.. Ik loop beetje achter met school en ga sowieso vandaag en morgen zo'n beetje de hele dag bezig.. Vrijdag misschien ook nog maar vrijdag moet ik ook mijn tas doen en ik weet niet zeker of ik het in het weekend af krijg, aangezien ik nog niet eens zeker ben over het idee wat ik heb XD

    Is het trouwens ook heel erg als ik 2 thema's met elkaar mix? Muziek & anime?


    Nee hoor, niet erg.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    GhostCider schreef:
    (...)
    Dus, dan moet ik het uitknippen en erin plakken neem ik aan?


    Is goed.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Licet schreef:


    Ik ga morgen wel verder ;a


    HALLO! En jij zegt dat je geen landschappen kan tekenen?


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    (...)

    HALLO! En jij zegt dat je geen landschappen kan tekenen?


    Ik kan handjes tekenen, boompjes en water gaan niet. Ik ken mijn kwaliteiten :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik kan handjes tekenen, boompjes en water gaan niet. Ik ken mijn kwaliteiten :Y)


    Haha, als je dat van mij ziet heb je vast iets van: Ohja, nee, nu zie ik wat ze bedoelde met: Ik kan dus écht geen landschappen tekenen.


    Reality's overrated.

    Ik heb dus gekozen voor het vlonderpad in domein bovy, en heb m'n inspi genomen van een foto die ik gevonden heb. De grove basisschets heb ik af, nu nog netjes uitwerken :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    o.o moet nog beginnennn!?! *flies away*:X


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zou ik misschien uitstel mogen? 3 dagen als het kan alvast. Ik ga vandaag wiskunde oefenen en naar ballet tot 9 uur. Morgen ga ik naar een iets van mijn school. Van het weekend zal ik ook bezig zijn met wiskunde voor een deel.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    notyourhero schreef:
    o.o moet nog beginnennn!?! *flies away*:X

    LOL hier he'j d'r nog een zitten XD.

    Oke ik heb een vraag: ik heb zeg maar een heel stoere compositie gevonden die ik eigenlijk wel wil overnemen, maar uiteraard wel m'n eigen tekening/environment and shizz. Ik vraag me af of dit mag. Mijn referentie is dus die compositie omdat ik geen kei met perspectieven ben, maar ik wil het niet 1 op 1 overnemen. Ik denk ik vraag 't even voor ik problemen achteraf krijg omdat ik niet weet of dit is toegestaan XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zou ik ook tot 12 juni uitstel mogen, voor de zekerheid.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”