• Evangelist Ronald Plat wil de vermoorde broertjes Ruben en Julian opwekken. Hij is er van overtuigd dat hij de broertjes kan opwekken uit de dood. Hij wil dit doen zodat moeder Iris definitief afscheid van haar zoontjes kan nemen. Volgens Plat gebeurt dit in het buitenland ook vaak en heeft dit een positief effect


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2013 - 17:51 ]

    Laat maar,
    Ik zeg al niks meer.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Moet er nou echt in elk topic een discussie komen? Kom op jongens, het is al erg genoeg dat zoiets is gebeurd. Nu gaan smijten met: "Atheïsten zijn slimmer dan Christenen." uitspraken is niet zo handig. Iedereen is weer anders en het geldt niet zomaar voor één ras dat zij dommer zijn dan het andere ras.

    On topic: Ik vind het echt verschrikkelijk dat iemand zo'n uitspraak doet, vooral nu het verdriet nog zo vers is. Sommige mensen moeten weten dat ze op zulke momenten beter hun mond kunnen houden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind dat mensen zich dingen niet zo moeten aantrekken. Die moeder kan zelf wel beslissen wat ze een goed idee vind en wat niet, dat hoeven wij niet te doen voor haar. Wij moeten niet beslissen of ze met rust gelaten moet worden als ze dat zelf niet eens wilt.


    Your make-up is terrible

    Licet schreef:
    (...)

    Dan was het wel zo dat in die tijd iedereen christelijk opgevoed werd.
    [Fenna out]


    True enough, maar dat verandert weinig aan het feit dat ze christelijk waren ^^

    Destined schreef:
    Laat maar,
    Ik zeg al niks meer.


    Goed plan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ok.
    Waar heb je dan de info van daan
    uit je laars


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Libre schreef:
    Ok.
    Waar heb je dan de info van daan
    uit je laars


    Dat jij het nieuws niet bij houdt is jou keuze. Ik heb het gewoon uit De Telegraaf.

    jorn1995 schreef:
    (...)

    Dat jij het nieuws niet bij houdt is jou keuze. Ik heb het gewoon uit De Telegraaf.


    Uhm... niet alles dat in de telegraaf staat klopt.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 19:36 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Danosaur schreef:
    ik vind dat ze avnaf nu gewoon met rust gelaten moeten worden. Het is allemaal al erg genoeg voor die vrouw.
    en daar gaat een of ander mafkees niet bij helpen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Cas schreef:
    Ik vind dat mensen zich dingen niet zo moeten aantrekken. Die moeder kan zelf wel beslissen wat ze een goed idee vind en wat niet, dat hoeven wij niet te doen voor haar. Wij moeten niet beslissen of ze met rust gelaten moet worden als ze dat zelf niet eens wilt.


    Dat is ook wel weer waar!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    jorn1995 schreef:
    (...)

    Dat jij het nieuws niet bij houdt is jou keuze. Ik heb het gewoon uit De Telegraaf.




    De telegraaf is geen krant.

    Het is een kleuterklas met typemachines die waarheid en fictie niet zouden kunnen onderscheiden als het ze in de kont beet, wiens schrijfsels op een verzameling papier komt te staan. Maar geen betrouwbare nieuwsbron!


    quidquid excusatio prandium pro

    Hashirama schreef:
    Ik wil ook wel es wat.

    Als die man gelovig is dan is dit toch een soort van misdaad, ik bedoel wij mochten van de gelovige kindjes in de klas op het schoolplein nooit WinxClub spelen omdat dat niet mocht van God, dan is toch helemaal .....


    ©1998

    Kap met bumpen, jeez.


    26 - 02 - '16