• Hello cuties.
    Ik ben dus opzoek naar een nieuwe schooltas (rugzak). Het liefst een beetje een stoere, want ik ben niet echt het typische meisje-meisje.
    Nu kan ik geen leuke vinden. Mijn vriendin zei dat ze bij de Primark hele leuke hadden, maar aangezien ik daar ver vanaf woon, ga ik maar twee keer in het jaar. Ik heb al gesmeekt of mijn moeder me zou willen brengen, maar nee hoor.
    Ik had hiervoor een eastpak rugzak, een paarse, maar die is huuuuuge, en dan ook echt huge. Daarbij is 'ie ook al versleten.
    Dus iemand een leuke site/winkel?

    Zalando? (Weet ik veel ;x)


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Zalando? (Weet ik veel ;x)


    Bij Zalando heb ik al gekeken en ik kon geen rugzakken vinden, toch bedankt :)

    Je hebt toch grote en kleinere rugzakken van eastpak? ;$
    Of zeg ik nu heel iets doms?


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    Je hebt toch grote en kleinere rugzakken van eastpak? ;$
    Of zeg ik nu heel iets doms?


    Ja dat klopt. Maar toen had ik op aandringen van mijn moeder een grote gekocht. Maar ik wil graag een andere rugzak. Als ik echt niks kan vinden dan neem ik een kleine.

    V&D? Of zijn die er alleen met de 'back to school' lijn. Is er geen tassen winkel in de buurt?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sempra schreef:
    Ja dat klopt. Maar toen had ik op aandringen van mijn moeder een grote gekocht. Maar ik wil graag een andere rugzak. Als ik echt niks kan vinden dan neem ik een kleine.

    Ooh, okee.
    & idd, tassenwinkels in de buurt kunnen ook hele leuke tassen hebben!
    Ik zou daar eens rondsnuffelen als dat een optie is :3


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Een tas van de Primark zou ik sowieso niet voor school gebruiken, ik denk niet dat 'ie dan erg lang leeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Britain!


    No growth of the heart is ever a waste

    Bran schreef:
    Een tas van de Primark zou ik sowieso niet voor school gebruiken, ik denk niet dat 'ie dan erg lang leeft.

    Het kan wel hoor; een vriendin van mij doet nu al een aantal maanden met zo'n tas (;


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    (...)
    Het kan wel hoor; een vriendin van mij doet nu al een aantal maanden met zo'n tas (;


    Dan heeft ze er vast niet zo veel boeken inzitten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    Dan heeft ze er vast niet zo veel boeken inzitten xd

    Nouja, boeken van 5-7 verschillende vakken is best wel veel haha


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik ben pas nog een gigantische winkel tegengekomen die alleen maar koffers en rugtassen en schoudertassen van merken verkocht. Wel prijzig maar het zag er kwalitatief echt uitstekend uit. Weet alleen de naam niet meer en zo vaak kom ik er ook niet. Ik zal eens kijken naar de naam wanneer ik er weer kom.


    Chaos is a ladder.

    Hmm, ik zocht mijn rugzak, maar kon 'm zo snel niet vinden op het internet. Hoe dan ook, deze, deze en deze vind ik zelf awesome, maar het moet je smaak zijn :Y).


    i put the fun in funeral

    Hmm. Primark, Forever21, Boohoo, Zara, eh .. je hebt ook gewoon van die standaard tassenwinkels in de stad?


    To infinity and beyond •

    eastpack googlen, je vind er zat :)


    Music is life :)