• Evangelist Ronald Plat wil de vermoorde broertjes Ruben en Julian opwekken. Hij is er van overtuigd dat hij de broertjes kan opwekken uit de dood. Hij wil dit doen zodat moeder Iris definitief afscheid van haar zoontjes kan nemen. Volgens Plat gebeurt dit in het buitenland ook vaak en heeft dit een positief effect


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2013 - 17:51 ]

    DamnBieber schreef:
    (...)

    Om terug te komen op jou vraag. Waar heb je dit vandaan als we vragen mogen?

    Tadaaaa.
    Google doet wonderen, geloof ik ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Haguro schreef:
    Onzin.


    26 - 02 - '16

    Kunnen we deze familie niet gewoon met rust laten? Zonder de zorg van heel Nederland is het voor hen al moeilijk genoeg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die vent is echt niet goed, mogen zulke mensen nog vrij op straat lopen? :P
    Maar ja is een evangelist, dus het heeft ook zo zijn verklaring waarom die gek is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh gosh. Waarom?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wacht es eem.
    'Goed plan of een ziekelijk raar idee?'
    Was dat die zogenaamde stelling die nu weggehaald is? Bullshit, capital B. Das een vraag. Geen stelling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Wacht es eem.
    'Goed plan of een ziekelijk raar idee?'
    Was dat die zogenaamde stelling die nu weggehaald is? Bullshit, capital B. Das een vraag. Geen stelling.

    Yup :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    -_____________________________-


    I live for the applause, you will die for it.

    Alayne schreef:
    (...)
    Yup :Y)

    Phiew word ik toch niet gek XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die vent is nog gekker dan mn vader. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Het bericht stond op De Telegraaf. Ik zie dat het bericht verplaatst is , naja ik laat het rusten. Het imago van Quizlet stelt niet veel voor als niets mag.

    Croyance schreef:
    Ziekelijk raar idee. Laat de doden met rust. En mocht men niet in geesten geloven, zou ik zeggen: doe het dan die arme vrouw niet aan om met zo'n onzin haar hart nog een trap na te geven, ze heeft het al zwaar genoeg.

    Ik vind het eigenlijk wel een bespottelijk idee van die man en nogal rot voor de moeder. Ze heeft heel veel moeilijke dingen voor de kiezen gehad en die trap na is echt niet nodig.


    26 - 02 - '16

    Hashirama schreef:
    Wacht es eem.
    'Goed plan of een ziekelijk raar idee?'
    Was dat die zogenaamde stelling die nu weggehaald is? Bullshit, capital B. Das een vraag. Geen stelling.



    Inderdaad. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    jorn1995 schreef:
    Het bericht stond op De Telegraaf. Ik zie dat het bericht verplaatst is , naja ik laat het rusten. Het imago van Quizlet stelt niet veel voor als niets mag.

    Lol, er zijn gewoon bepaalde regels waarin je je moet houden. Je mag hier rustig een ronduit ranzig verhaal schrijven over kinder moordenaars en dat soort shit, maar bepaalde dingen mogen nu eenmaal niet. En dat moet je accepteren en respecteren :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.