• Evangelist Ronald Plat wil de vermoorde broertjes Ruben en Julian opwekken. Hij is er van overtuigd dat hij de broertjes kan opwekken uit de dood. Hij wil dit doen zodat moeder Iris definitief afscheid van haar zoontjes kan nemen. Volgens Plat gebeurt dit in het buitenland ook vaak en heeft dit een positief effect


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2013 - 17:51 ]

    jorn1995 schreef:
    Ik lap die huisregels aan mijn laars. Ik vind gewoon dat iedereen berichten mag plaatsen. Natuurlijk zijn er regels , maar dit is gewoon een topic.

    Word nog leuk dan voor jou :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?

    En dit is gewoon een verstopte stelling en stellingen posten mag niet.

    (...)

    Lees eens de huisregels: klik.
    Nieuw op het Forum.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Nieuw op het Forum.

    Al eens gezegd en toen ook gesloten door mods: klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?

    En dit is gewoon een verstopte stelling en stellingen posten mag niet.

    (...)

    Lees eens de huisregels: klik.

    Jongen, als dit waar is, zou het verplaatst moeten worden naar media of nieuws (of hoe het subforum ook mag heten). Hoe kom je er nou weer bij dat dit een stelling is?
    Je mag toch gewoon reageren op een nieuwsbericht?


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Jongen, als dit waar is, zou het verplaatst moeten worden naar media of nieuws (of hoe het subforum ook mag heten). Hoe kom je er nou weer bij dat dit een stelling is?
    Je mag toch gewoon reageren op een nieuwsbericht?

    Wat vind jij ? Goed plan of een ziekelijk raar idee ?


    Vind ik toch erg veel op een stelling lijken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    like. als degene ''Goed plan of een ziekelijk raar idee ?'' weghaalt, is het ook geen stelling meer. dan word er gewoon gevraagd om een mening. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zeg toch ook niet dat het er eentje is. Ik zeg alleen dat ik vind dat het lijkt op een stelling. De mods beslissen wel wat er gebeurd. Laatste wat ik hierover zeg.

    En om er dan toch even op te reageren:
    Als dit waar is en die evangelist echt denkt dat het kan, mag je hem in een gesticht stoppen :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 17:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Vind ik toch erg veel op een stelling lijken :Y)

    Je mag toch best vragen wat iemand van een nieuwsbericht vind? Ik zie het probleem echt niet hoor...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ten eerste, iedereen volgt de huisregels. Iedereen.
    Ten tweede, ik haal het stellinggedeelte weg, dan kan het topic openblijven.


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    Ik zeg toch ook niet dat het er eentje is. Ik zeg alleen dat ik vind dat het lijkt op een stelling. De mods beslissen wel wat er gebeurd. Laatste wat ik hierover zeg.

    En om er dan toch even op te reageren:
    Als dit waar is en die evangelist echt denkt dat het kan, mag je hem in een gesticht stoppen :'D

    En ik reageer daarop. Volgens mij mag dat. Ik val je niet aan hoor, ik geef alleen ook weer mijn mening.

    OT: Als mensen dood zijn, moet je ze niet weer tot leven wekken. Zelfs al zou dat kunnen en ik zou het geloven, doe mij maar liever niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Unvernunft schreef:
    Ten eerste, iedereen volgt de huisregels. Iedereen.
    Ten tweede, ik haal het stellinggedeelte weg, dan kan het topic openblijven.



    Moderater Has Spoken...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sinds wanneer is een vraag stellen gelijk een stelling? (cat) Ahem,

    Hij zou de eerste zijn dan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil ook wel es wat.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?

    En dit is gewoon een verstopte stelling en stellingen posten mag niet.

    (...)

    Lees eens de huisregels: klik.


    Om terug te komen op jou vraag. Waar heb je dit vandaan als we vragen mogen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Onzin.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.