• Mijn nieuwe quiz. Neem aub een kijkje :)

    de link werkt niet mee, dus moet hij maar zo in beeld staan...
    http://www.quizlet.nl/quiz/388548/ben-jij-mooi

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 21:43 ]


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Het is aardig bedoelt hoor, maar ik geloof niet in dingen zoals 'iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier'. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben een sexy motherfucker. Obviously.


    ars moriendi

    Haguro schreef:
    Het is aardig bedoelt hoor, maar ik geloof niet in dingen zoals 'iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier'. :Y)


    Oke dat kan natuurlijk ook :)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    xxxIxxx schreef:
    Ik wil niet heel flauw zijn hoor, maar dit is gewoon een topic voor reclame (volkomen legaal als dat het probleem is) en daar is verder geen discussie of niks voor nodig. Dus als je graag iets hierover wilt zeggen (gezeur, gezeik, hoe je het wilt noemen) stuur dan even een pb ofzo.


    Het is reclame voor jouw mini-quiz, dus dan mogen mensen hier ook zeggen wat ze ervan vinden.
    Je mag dan wel twee verschillende uitkomsten hebben, maar de tweede verwijst naar de eerste en je geeft zelf al aan dat je daar niet op uit kunt komen, dus in feite is het gewoon één uitkomst en dat is verboden.
    Eigenlijk moet de regel voor het maken van een quiz worden aangescherpt, omdat je er dus gemakkelijk onderuit komt, terwijl je in feite gewoon op één uitkomst uitkomt.

    Bovendien is het zinloos. Er zijn tig van zulke quizzen en als je zoiets op het forum hebt, worden duplicaten van topics of topics die er vrijwel op lijken, gesloten. Zou bij quizzen en story's eigenlijk ook het geval moeten zijn (maar ja, ik snap dat dat super veel werk is).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Square schreef:
    Ik dacht dat quizzen met één uitkomst verboden waren?


    Dank je voor je scherpe opmerking.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oke ik snap het :)

    Niks persoonlijks hoor, maar ik wordt gek. Ik kan best tegen commentaar, geen probleem, maar het is gewoon reclame en klaar weet je...

    Dus....en als iemand er zo'n problemen mee heeft dat de 2de uitkomst niet te behalen valt, dan pas ik dat wel aan, maar dan komt het er op neer dat het andere antwoord (soort)gelijk wordt aan de eerste uitkomst. Dus ik hoor het graag....

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 20:06 ]


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    xxxIxxx schreef:
    Oke ik snap het :)

    Niks persoonlijks hoor, maar ik wordt gek. Ik kan best tegen commentaar, geen probleem, maar het is gewoon reclame en klaar weet je...

    Dus....

    Als je reclame maakt mag je reacties verwachten, van elk soort kaliber.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Als je reclame maakt mag je reacties verwachten, van elk soort kaliber.

    Best toch. Maar ik snap het na 5x echt wel :)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Ribery schreef:
    Ik ben een sexy motherfucker. Obviously.

    En als mensen je niet geloven, heb je altijd nog Klaas-Jan die het wilt bevestigen. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Nee, Ik ben lelijk(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cullens schreef:
    (...)
    En als mensen je niet geloven, heb je altijd nog Klaas-Jan die het wilt bevestigen. (cat)

    Amen to that, Kim. Amen to that. _O_


    ars moriendi

    Kwijt schreef:
    Zucht. Ik dacht de periodes van deze soort quizzes al voorbij was.


    Inspiration can hit you any time

    Zozo, wat een leuke quiz.

    Haha lijkt me handig!


    I'm a girl in the world

    Even voor iedereen die het wil weten, de uitkomsten zijn allang aangepast hoor :)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand