• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll Gereserveerd || Danosaur
    - Niall Horan ll Gereserveerd || xBluexBird
    - Zayn malik
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd|| Essink
    - Liam Payne ll Gereseveerd || Pezz


    Meisjes


    - Gereserveerd || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - Gereserveerd || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - Gereserveerd || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - Gereserveerd || Emma Olive Brown || Fleeko
    - Gereserveerd || Taylor Angel Brown || DamnBieber


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verliefd;
    Verkering:
    Extra:

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    SPEELTOPIC: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151010&page=last&message=66#4582240[/url]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:22 ]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151010&page=last&message=66#4582240

    OM 21:00 MAG JE BEGINNEN DAN HEB Je NOG ONGEVEER TWEE UUR DE TIJD OM HET IN TE VULLEN

    Pezz schreef:
    Rol: Daddy Direction
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Liam is een lieve en zorgzame jongen. Hij lijkt vaak ook wat volwassener dan hij is. Daardoor wordt hij door de jongens nog wel eens ''Daddy Direction'' genoemd. Ondanks hij vaak serieus is, kan je gegarandeerd lol met hem hebben. Liam is erg beleefd en drinkt niet veel. Hij heeft bijna zijn hele leven met één nier geleefd waardoor hij erg moest oppassen met alcohol en andere sterke drank. Als je problemen hebt en je - je hart wilt lucht, staat Liam altijd klaar. Omdat Liam vroeger werd gepest heeft hij op boksen gezeten, wat hij nu nog redelijk kan. Liam is goed te vertrouwen en als je zijn vertrouwen hebt verlies je die nooit. Hij gaat over de streep voor mensen van wie hij houdt. Liam is ook een kleine perfectionist. Alles moet perfect gaan. Ook is Liam redelijk slim en ziet overal wel een uitweg in.
    Verliefd; Liam had een relatie met Danielle Peazer maar dat is over gegaan. Daar na hadden ze weer een tijdje maar dat is ook weer over.
    Verkering: Nope.
    Extra: x


    Leeyum is af. :]


    Do what people say you can't.

    Ik denk niet dat het kan, maar ik vind het zo'n leuke RPG dat ik het toch wil proberen.

    Zou ik een dochter van de campingbaas mogen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Ik denk niet dat het kan, maar ik vind het zo'n leuke RPG dat ik het toch wil proberen.

    Zou ik een dochter van de campingbaas mogen?


    Ja dat mag wel Het is geen camping :$ Sorry ze trekken in een huis in met zn allen

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 21:10 ]

    Rol: Harry's best friend, if it's allright
    Naam: Estelle Delavinge
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Estelle heeft heldere blauwe ogen en donkerblonde krullen. Ze heeft een lengte van 1,69m en iets grotere vrouwelijke rondingen dan normaal.
    Innerlijk: Estelle een vreemde combinatie van twee typjes. Ze is een skatergirl, maar aan de andere kant is het ook meer een flirty meid. Ook weet ze wel dat ze er goed uitziet, dus daar maakt ze wel vaak gebruik van. Ze lacht haar meeste problemen gewoon weg, en is een echte sporter. Het betekent veel voor haar, en er is niet veel wat ze er voor op wil geven.
    Verliefd; Ze geeft zo verschrikkelijk veel om Harry, dat ze soms denkt dat ze verliefd op hem is.
    Verkering: Nope
    Extra: x

    [Is ze zo goed?]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 21:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xBluexBird schreef:
    (...)

    Ja dat mag wel Het is geen camping :$ Sorry ze trekken in een huis in met zn allen


    Oh kut. Ehm ...
    Laat dan maar zitten :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    Oh kut. Ehm ...
    Laat dan maar zitten :/


    Wacht misschien zusje van een van de jongens ofzo dat mag en kan wel

    xBluexBird schreef:
    (...)

    Wacht misschien zusje van een van de jongens ofzo dat mag en kan wel


    Hgggg.

    Beste vriendin Harry?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    Hgggg.

    Beste vriendin Harry?


    Van mij mag het maar dan moet je hte nog even aan degene die Harry speelt vragen

    Het was goed ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik 'm nog invullen dan? Ik was uit logeren, dus ja... ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Mag ik 'm nog invullen dan? Ik was uit logeren, dus ja... ;3


    Ja, dat mag

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 21:16 ]

    Hour schreef:
    Het was goed ^^


    Oké, ik zet het erbij.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 0:53 ]

    Rol: Louis Tomlinson.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Eenentwintig.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Louis is altijd een erg vrolijke en aanwezige jongen, niemand zal hem ooit over het hoofd zien als hij ergens is, daar zorgt hij zelf wel voor. Ook probeert Louis altijd iedereen aan het lachen te krijgen met een grapje op zijn tijd, vaak lukt hem dat ook nog. Louis is niet iemand die snel serieus is, maar als het nodig is, dan kan hij het wel.
    Verliefd: Nee.
    Verkering: Nee. (Ik heb het niet zo op Eleanor.)
    Extra:. Zoals gewoonlijk, Louis is biseksueel.

    Na al die jaren, sorry, ik had het druk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wauw, hoe oud ben je om iemand eruit te zetten om niks?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."