• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll Gereserveerd || Danosaur
    - Niall Horan ll Gereserveerd || xBluexBird
    - Zayn malik
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd|| Essink
    - Liam Payne ll Gereseveerd || Pezz


    Meisjes


    - Gereserveerd || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - Gereserveerd || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - Gereserveerd || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - Gereserveerd || Emma Olive Brown || Fleeko
    - Gereserveerd || Taylor Angel Brown || DamnBieber


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verliefd;
    Verkering:
    Extra:

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    SPEELTOPIC: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151010&page=last&message=66#4582240[/url]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:22 ]

    Danosaur schreef:
    als je dus 2 rollen mag. mag ik dan ook nog een meisje? ;3



    Ja hoor geen probleem

    Misschien een lijstje met wat we moeten invullen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vraagje is er ook een invullijstje ? (;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Romarin schreef:
    Mag ik Liam?



    Ja dat mag

    Fleeko en danosaur

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verliefd;
    Verkering:
    Extra:

    En ook voor de rest trouwens

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:36 ]

    Als het nog kan mag ik dan een meisje?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    is er een bepaalde leeftijd die ze moeten hebben ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xBluexBird schreef:
    (...)

    Sorry maar zo jij ergens Justin bieder staan ik niet
    En zit Justin in one direction ik denk het niet
    Voor de duidelijkheid alleen one direction dus geen Justin bieber
    Soort voor als dit nogal hard aankomt zo ben ik


    Potato, patato.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    HurtedHeart schreef:
    Als het nog kan mag ik dan een meisje?


    Sorry maar het is al vol, Louis Niall zijn volgens mij nog vrij

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:25 ]

    Fleeko schreef:
    is er een bepaalde leeftijd die ze moeten hebben ?


    Ongeveer even oud als de jongens niet lager dan 14 en niet hoger dan 24

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: negentien
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Harry is een Vrolijke jongen. Vaak goed gezind en opgewekt, maar kan ook heel sacherijnig en sikkeneurig zijn. Het is best een lieve jongen. Als hij je mag zou hij alles voor je doen en erg naar je toetrekken. Maar zodra hij je niet mag, is hij nog erger dan tien meiden bij elkaar. Hij kan een enorme bitch zijn en daar is niemand tegen bestand. Hij is redelijk veeleisend en houd van aandacht. Vooral van de mensen die hij lief heeft. Hij is snel jaloers, maar dit komt ook omdat hij heel onzeker over zichzelf is. Hij vind het verschrikkelijk als mensen hem niet mogen.
    Hij heeft iets wat nichterige trekjes en is erg gesteld op zijn uiterlijk.
    Hij gedraagt zich als een klein kind als hij zijn zin niet krijgt en kan erg vervelend zijn als hij zich verveeld.
    Verliefd;/
    Verkering:/
    Extra: Harry is biseksueel, maar heeft er zelf nog wat moeite mee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Mabel Sonny Puckerman
    Leeftijd: negentien
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    : Mabel word gezien als een spontaan, vrolijk, maar vooral mysterieus, iemand en dat is ook absoluut waar. Ze staat goed in het leven en heeft eigenlijk niet veel te klagen.
    Ze is enorm spontaan en bijdehand, maar erg gesloten kwa gevoelens. het zal nooit over haarzelf gaan en eigenlijk weten maar weinig mensen hoe ze echt in elkaar steekt of wat ze voelt. Het zal namelijk altijd goed met haar gaan als dat gevraagd word. Het lijkt vaak of Mabel totaal geen zorgen aan haar hoofd heeft, maar ze zit vaker met zichzelf in de knoop als het lijkt.
    Mabel is iemand die wil dat iedereen haar mag, maar niet heel de wereld kan je liefhebben. Ze is een echte flapuit en zegt en is niet bang om haar mening te geven.
    Verliefd;/
    Verkering:/
    Extra:
    Mabel is opgevoed door twee vaders. ze heeft gewoon een draagmoeder gehad en is dus niet geadopteerd. Haar vier broers zijn dat wel. Ze is dus het enige meisje thuis waardoor ze vaak haar mannetje moet staan. Ze heeft zichzelf altijd moeten bewijzen en dat niet alleen thuis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [het is trouwens danosaur, niet donosaur. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    [het is trouwens danosaur, niet donosaur. ;3




    Ooh echt sorry

    Naam: Ariana "Aria" Myla Duncan
    Leeftijd: 19 jaar.
    Uiterlijk:




    Innerlijk: [Komt waarschijnlijk in RPG.]
    Verliefd: -
    Verkering: -
    Extra:

    De rest doe ik vrijdag/straks ;]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:53 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.