• Samen met mijn vriendengroep, wat bestaan uit vijf personen met mij meegeteld. Loop ik over de vertrouwde grond van de camping. Voor mijn geval mijn woonplaats. Zoals altijd lopen we naar de Piramide, Het hoofdgebouw van de camping. Om Bingo te spelen. Een paar maanden geleden hadden we altijd op zaterdag avond niks te doen. Maar er is altijd bingo wat opzich best saai is, maar waar wij gewoon op ons gemak aan meedoen. Ook al staat er een oude vrouw achter het 'bingo kastje' zoals wij dat noemen. Voor ons is het altijd wel leuk vaak worden we er uitgestuurd omdat we ons 'niet normaal kunnen gedragen'. Of we zitten de hele tijd te lachen, en dan hoor je die oude mensen 'sst' zeggen. waar we juist nog harder om moeten lachen. Maar wat boeit het. Als gewoonlijk lopen we naar binnen en moeten we ons bandje laten zien dat we van deze camping zijn. We gaan aan een tafel zitten en krijgen een blaadje met de bingo nummers. " Welkom allemaal bij de bingo van deze week." Galmt door de boxen. We kijken tegelijk op nar de oude dame achter het 'bingo kastje'. "De prijzen van deze week zijn een verassing." Ze worden op leeftijd gerangschikt, zodat je een prijs voor je eigen leeftijd krijgt." Na een toespraak van de dame beginnen we gelijk. "BINGO!" roep ik en iedereen kijkt naar mij. Ik loop naar de vrouw en laat mijn kaartje zien. "Correcte bingo." zegt ze. Ik hoor een paar mensen zuchten. De vrouw haalt een envelop uit het kastje en geeft hem aan mij. Zonder te laten zien of te kijken wat er in zit loop ik terug naar mijn plaats. Ik voel blikken branden in mijn rug maar trek er niks van aan. Als ik zit gaat de vrouw verder. Als we het gebouw uitlopen beginnen mijn vriendinnen als een gek vragen op me af te vuren. "wat zit erin wat zit erin?" Vraagt een vriendin. "Rustig maar je komt het heus wel te weten."zeg ik lachend ze kijkt me aan alsof ik gek ben. "Oké, oké." zeg ik terwijl ik de envelop open. Er valt gelijk een brief uit.

    Beste Winaar/Winares,
    Gefeliciteerd met het winnen van een maand lang intrekken bij de britse boy band: One Direction.
    Wij wensen jullie veel plezier met de jongens.

    Het Management.

    "OMG OMG OMG." Roep ik uit. De rest begint ook te gillen. we zijn allemaal hartstikke fan van hun en dat mogen we gewoon één maand lang bij hun wonen!
    We hebben allemaal toestemming gekregen van onze ouders. One Direction here we come!.

    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - Algemeen Beschaafd Nederlands.
    - OOC graag met leestekens.

    One Direction

    - Harry Styles ll Gereserveerd || Danosaur
    - Niall Horan ll Gereserveerd || xBluexBird
    - Zayn malik
    - Louis Tomlinson ll Gereserveerd|| Essink
    - Liam Payne ll Gereseveerd || Pezz


    Meisjes


    - Gereserveerd || Lola Juliet Westwood || xBluexBird
    - Gereserveerd || Ariana "Aria" Myla Duncan || iPayphone
    - Gereserveerd || Mabel Sonny Puckerman || Danosaur
    - Gereserveerd || Emma Olive Brown || Fleeko
    - Gereserveerd || Taylor Angel Brown || DamnBieber


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verliefd;
    Verkering:
    Extra:

    One Way || One Direction || Personen :[url] http://www.quizlet.nl/stories/115992/one-way--one-direction--personen/[/url]

    SPEELTOPIC: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151010&page=last&message=66#4582240[/url]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:22 ]

    Fleeko schreef:
    Rol: Een van de vriendinnen
    Naam: Emma Olive Brown
    Leeftijd: Ze is 18 jaar en verjaard op 19 januari
    Uiterlijk:

    Emma heeft lichtoranje gekleurde lokken en ijsblauwe ogen. Ze heeft een bleeke huidskleur en lichte sproetjes rond haar neus.
    Emma is redelijk lang zo'n 1m 73 en heeft een normaal-lichtjes mollig- lichaam,waar ze wel niet beschaamd voor is.
    Ze heeft een tatoe op haar schouder het heeft een grote betekenis voor haar.
    Haar kleding stijl is vooral losse oversised dingen ,waar ze zich goed in voeld en ze is verslaafd aan accesoires.
    Innerlijk:
    Emma is iemand die graag lacht om alles en iedereen. Ze houd erg van plezier en is niet bang voor een blunder.
    Ze is aardig en kan soms wel eens grof overkomen ,wat ze dus niet beledigend bedoeld. Ze vloekt vaak en dat is ook een van haar negative kanten ,net zoals haar klunzigheid, Naïviteit en slordigheid, maar ze heeft ook haar goede kanten. Je kunt haar vertrouwen en ze zal voor een echte vriendin door het vuur gaan. Ze houd niet van ruzies en je kunt haar vanalles wijsmaken -waar veel mensen misbruik van maken- Ze is wel wat onzeker ,maar dat kan verschillen bij persoon tot persoon. Emma is een meisje die veel durft en ze houd er wel een beetje van om op te vallen ,dat kun je duidelijk zien aan haar fel oranje haren. Ze houd van zingen en creatieve dingen.Zelf speelt ze ook gitaar en een klein beetje piano/keyboard.
    -Vroeger werd ze gepest omdat mensen vonden dat ze 'anders' was en heeft ze een dipje gehad ,waarbij ze haarzelf sneed ,maar toen de pesterijen stopten en ze haar echte vriendinnen leerde kennen is ze gestopt ,maar af en toe als ze haar echt slecht en nutteloos voelt ,zou ze het toch durven opnieuw te doen-
    Verliefd; Ja ze krijgt heel rap crushes ,maar dat is vooral op tumblr boys ,acteurs ,zangers enzovoort ,waar ze kan van blijven dromen ,maar het nooit echt zou kunnen zijn.
    Verkering: /
    Extra: Emma houd van Geeky spulletjes ,zoals pokémon ,One direction ,de internet memes alles van tumblr(zelf heeft ze ook een blog) en nog veel meer. Ze is erg grote fan van indiepop en gewone pop ,vaak houd zo ook wel van rock bands ,zoals the foofighters, the rollingstones ,The editors enzovoort.


    Ze is af ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Z
    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn geniet van de aandacht en besteedt altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en/of knuffel. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen. En als hij bij de fans is, staat er natuurlijk ook altijd een glimlach op zijn gezicht. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Bij interviews is hij vaak dan wel stil, behalve als er hem iets gevraagd wordt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in de band draait, is Zayn de meest ijdele. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt.
    Verliefd: Hij is nog altijd verliefd op zijn ex Perrie Edwards, maar ze hebben hun relatie uitgemaakt vanwege dat ze beiden het te druk hebben met hun zangcarrière.
    Verkering: Niet meer
    Extra: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan Zayn erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat Zayn altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen.


    Als ik het goed had begrepen, mocht ik Zayn? ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Louis nog? Of?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hersheys schreef:
    Mag ik Louis nog? Of?



    Ja jij mag Louis allen ik vergeet telkens het erbij te zetten. Sorry.

    Luminoase schreef:
    Rol: Z
    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn geniet van de aandacht en besteedt altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en/of knuffel. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen. En als hij bij de fans is, staat er natuurlijk ook altijd een glimlach op zijn gezicht. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Bij interviews is hij vaak dan wel stil, behalve als er hem iets gevraagd wordt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in de band draait, is Zayn de meest ijdele. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt.
    Verliefd: Hij is nog altijd verliefd op zijn ex Perrie Edwards, maar ze hebben hun relatie uitgemaakt vanwege dat ze beiden het te druk hebben met hun zangcarrière.
    Verkering: Niet meer
    Extra: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan Zayn erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat Zayn altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen.


    Als ik het goed had begrepen, mocht ik Zayn? ;D.
    ja dat klopt

    xBluexBird schreef:
    (...)


    Ja jij mag Louis allen ik vergeet telkens het erbij te zetten. Sorry.


    Oke, geeft niet. (:
    Hersheys -> Essink.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    wanneer starten we?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als er een rol vrijkomt (meisje), hoor ik dat graag :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    IEDEREEN VOOR VANVOND 22:59 MOET ALLES INGELEVERT ZIJN ANDERS BEN JE JE ROL KWIJT

    X

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 20:16 ]

    Of is het niet "na ... uur vervalt je reservatie"?

    Oh lol.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 19:33 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol:Beste vriendin van de jongens én van de meisjes
    Naam:Taylor Angel Brown
    Leeftijd:19
    Uiterlijk (het liefst met foto):


    Innerlijk:Taylor is een lief meisje ze zal niet zo snel nee zeggen als je haar iets vraagt, daardoor is ze ook populair. Ze gaat dan ook met iedereen van de school om popolair/pestkoppen het maakt niet uit wat je bent. Haar slechte kant is dat ze snel bot kan reageren als ze gekwets is en dat is ze snel. Ze zal dan ongeveer 4 dagen niet tegen je praten en het gaat mensen langzamerhand irriteren.
    Rang op school (zoals populair, nerd, sporter, pestkop etc. Wat de grote liefde meiden ook zijn, ze zijn automatisch ook populair): Populair maar was vroeger een onbekende
    Extra: Op haar 15e is ze verkracht. Ze heeft nu een kindje van 4 jaar oud en die heeft ze haar moeders naam gegeven. Angel (Ook haar middelste naam). Alleen haar beste vrienden weten het.


    Verliefd±nee
    Verkering±nee


    Innerlijk word uitgebreider in de RPG
    Even gekopieerd uit een andere RPG zodat jullie niet op mij moeten wachten. Ik zit bij de schoolcommisie dus ben druk met kamp voorbereiden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hour schreef:
    Of is het niet "na ... uur vervalt je reservatie"?

    Oh lol.
    Het is ook ingeleverd


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Essink schreef:
    (...)

    Oke, geeft niet. (:
    Hersheys -> Essink.


    Oké

    Ik ga Liam nu denk ik afmaken :3.

    Romarin --> Pezz.


    Do what people say you can't.

    Pezz schreef:
    Ik ga Liam nu denk ik afmaken :3.

    Romarin --> Pezz.


    Oké