• • Tekenwedstrijd Confortare. •

    Ik heb toestemming van Yoda!




    • Regels. •

    Geen ruzie maken met elkaar of iemand anders buitensluiten.
    • Hou je aan de huisregels van Quizlet.
    Naamsverandering én afwezigheid melden.
    Geen kwetsende of onaardige opmerkingen over elkaars werkje, opbouwende kritiek mag wel gewoon.
    Geen plagiaat van anderen.
    • Als je je inschrijft, wil ik dat je enthousiast mee gaat doen en niet meteen opgeeft.
    Hou je aan de opdracht die ik heb gegeven.

    • De wedstrijd. •

    • Ik zoek min. 10, max. 15 enthousiaste deelnemers.
    • Ik zoek géén juryleden.
    • Je hebt met elke opdracht 1 week de tijd.
    • Je kan 24 uur van tevoren uitstel krijgen, tenzij je een hele goede reden hebt om op de deadline nog uitstel te krijgen.
    • Je kan max. 3 dagen uitstel krijgen, als je dan nog niet inlevert, ben je gediskwalificeerd.
    • Als je niet op de deadline inlevert en je hebt geen uitstel, ben je ook gediskwalificeerd.
    • De deadline is altijd om 23:59, als je om 0:10 bijvoorbeeld inlevert, dan telt dat niet meer.
    • Ik werk met afvallers, maar als we genoeg deelnemers hebben leg ik dat pas uit.
    • Via PB inleveren.

    • Waar let ik op? •

    • Netheid.
    • Verhouding.
    • Of je je aan de opdracht gehouden hebt.
    • Details.
    • Kleuren/Grijstinten.
    • Originaliteit.
    • Of het geen plagiaat is van iemand anders.

    • Afvallerssysteem. •

    • We hebben 18 deelnemers en 7 of 8 rondes.
    • Elke ronde vallen er 2 of 3 af, dat zet ik voortaan bij de opdracht.
    • De laatste 3 die overblijven zet ik in een top-3.
    • Als we dus op het einde 4 deelnemers hebben, komt er nog misschien een kleine finaleronde erbij die minder lang gaat duren.

    • Prijs. •

    1ste plaatsEén story in de spotlight en die wordt gepromoot in mijn verhaal, 4 credits en krijgt alle eer als beste tekenaar van deze wedstrijd.
    2de plaatsEén story promoot ik in mijn verhaal, 3 credits.
    3de plaats2 credits.

    • Jury. •

    Confortare.

    • Deelnemers. •

    Macabre. • Daniel Radcliffe.
    Puan. • Katy Perry.
    iPayphone. • Justin Bieber.
    xAnneS. • Adele. • Ingeleverd.
    Fleeko. • Ed Sheeran. • Ingeleverd.
    LittleBirds. • Elvis Presley.
    Merrow. • Christina Aquilera. • Ingeleverd.
    HungryHoran. • Amanda Seyfried. • Ingeleverd.
    Lolicia. • Ke$ha. • Ingeleverd.
    Hashirama • Ian Somerhalder.
    Shion. • Johnny Depp.
    Licet. • Brad Pitt. • Ingeleverd.
    Melorfors. • Cody Simpson. • Ingeleverd.
    Daikazoku. • Andy Biersack. Uitzondering.
    Caleo. • Jennifer Lawrence. • Ingeleverd.
    GhostCider. • Freddie Mercury.
    Vinter. • Beyoncé.
    notyourhero. • Neil Patrick Harris.
    Inschrijving gesloten.

    • Opdracht 1 •

    In de story zet ik een lijstje met een hoeveelheid beroemdheden (ligt eraan hoeveel deelnemers er zijn) en elke deelnemer moet dan één van die beroemdheden kiezen om diegene vervolgens in cartoon te tekenen. Gelieve in de story zeggen wie je wilt!
    Style: Cartoon, Manga.
    Voorbeelden: x x x x.
    Laatste uitsteldag: 25 mei 2013, 23:59.
    Deadline: 26 mei 2013, 23:59.
    Kleur: Felle, vrolijke kleurtjes, tenzij dat niet bij diegene past. Grijs mag ook, maar niet alléén maar grijs en/of zwart.

    • Story •

    Klik voor de story.

    Ik wens iedereen veel succes en plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 14:52 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Valt zoiets ook onder cartoon?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Valt zoiets ook onder cartoon?



    Ik kan de foto niet zien ):.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wow kom er net achter dat ik al bijna klaar ben :| Hoef alleen nog maar zijn beentjes, nog een beetje achtergrond en zijn bierbuikje wat ronder maken xD


    Food=Love

    Yayy, eerste lijnen van Justin zijn gezet :'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Confortare schreef:
    (...)

    Ja en het moet een heel lichaam zijn.


    Okay. Dan ga ik morgen maar eens aan de slag


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Confortare schreef:
    (...)

    Ja en het moet een heel lichaam zijn.

    Damn it D: ,hij kan niet helemaal op een blad en ik heb al het meeste getekend (zal wel 2 blaadjes aan elkaar plakken )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aah kut! Zat heletijd te refreshen, ga ik even een film kijken... raad eens wat er na de film al een uur online stond? Juist.. het lijstje.. Oke nu voel ik me echt heel dom enzoxxx hahahaha <3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Damn, de ogen van Justin lukken maar niet D: *Jank*


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    Damn, de ogen van Justin lukken maar niet D: *Jank*


    Als ik kan helpen moet je het zeggen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    iPayphone schreef:
    Damn, de ogen van Justin lukken maar niet D: *Jank*


    * Geeft zakdoek * Je bent niet de enige wat iets niet lukt hoor (;
    Mijn bierbuikje lukt maar niet xD


    Food=Love

    Licet schreef:
    (...)

    Als ik kan helpen moet je het zeggen :Y)


    Heb je misschien tips voor Chibi oogjes, ze lukken maar niet D:

    -
    @LittleBird

    Arm,arm,arm bierbuikje :'P. Heletijd zeker; *teken,teken* Hmm.. *Uitgum* xD?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    (...)

    Heb je misschien tips voor Chibi oogjes, ze lukken maar niet D:

    -
    @LittleBird

    Arm,arm,arm bierbuikje :'P. Heletijd zeker; *teken,teken* Hmm.. *Uitgum* xD?


    Als je dit soort ogen wil maken kun je het beste beginnen met de iris, dan zoek je zeg maar het 'puntje' van het boven ooglid en vanuit daar kun je het boven en onder 'ooglid' tekenen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:01 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    iPayphone schreef:
    (...)

    Heb je misschien tips voor Chibi oogjes, ze lukken maar niet D:

    -
    @LittleBird

    Arm,arm,arm bierbuikje :'P. Heletijd zeker; *teken,teken* Hmm.. *Uitgum* xD?


    Haha ja het is gaat zo precies alleen wordt de arm van hem een beetje er de dupe van xD . Alleen is me kneedgum nu echt heel er vies ( mijn gum is kwijt ) Dus nu moet ik op zoek gaan naar ander kneedgum ;(. En waarschijnlijk heeft mijn zusje het gepikt dus kan ik het niet meer terugkrijgen want als ik het terug wil zegt mijn moeder: Ow sam laat haar er toch mee jij heb er toch al genoeg van.
    Tja dan moet ik blijven wachten tot dinsdag want dan is pas weer de tekenswinkel open ;(


    Food=Love

    LittleBirds schreef:
    (...)

    Haha ja het is gaat zo precies alleen wordt de arm van hem een beetje er de dupe van xD . Alleen is me kneedgum nu echt heel er vies ( mijn gum is kwijt ) Dus nu moet ik op zoek gaan naar ander kneedgum ;(. En waarschijnlijk heeft mijn zusje het gepikt dus kan ik het niet meer terugkrijgen want als ik het terug wil zegt mijn moeder: Ow sam laat haar er toch mee jij heb er toch al genoeg van.
    Tja dan moet ik blijven wachten tot dinsdag want dan is pas weer de tekenswinkel open ;(


    Awh, poor you ;'[
    Ik verpest Justin's haar steeds door die ogen uit te gummen x] En er hangen namelijk paar plukjes bij het plekje waar zijn ogen moeten komen


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Cody yeah hij is net een god ha ha


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."