• • Tekenwedstrijd Confortare. •

    Ik heb toestemming van Yoda!




    • Regels. •

    Geen ruzie maken met elkaar of iemand anders buitensluiten.
    • Hou je aan de huisregels van Quizlet.
    Naamsverandering én afwezigheid melden.
    Geen kwetsende of onaardige opmerkingen over elkaars werkje, opbouwende kritiek mag wel gewoon.
    Geen plagiaat van anderen.
    • Als je je inschrijft, wil ik dat je enthousiast mee gaat doen en niet meteen opgeeft.
    Hou je aan de opdracht die ik heb gegeven.

    • De wedstrijd. •

    • Ik zoek min. 10, max. 15 enthousiaste deelnemers.
    • Ik zoek géén juryleden.
    • Je hebt met elke opdracht 1 week de tijd.
    • Je kan 24 uur van tevoren uitstel krijgen, tenzij je een hele goede reden hebt om op de deadline nog uitstel te krijgen.
    • Je kan max. 3 dagen uitstel krijgen, als je dan nog niet inlevert, ben je gediskwalificeerd.
    • Als je niet op de deadline inlevert en je hebt geen uitstel, ben je ook gediskwalificeerd.
    • De deadline is altijd om 23:59, als je om 0:10 bijvoorbeeld inlevert, dan telt dat niet meer.
    • Ik werk met afvallers, maar als we genoeg deelnemers hebben leg ik dat pas uit.
    • Via PB inleveren.

    • Waar let ik op? •

    • Netheid.
    • Verhouding.
    • Of je je aan de opdracht gehouden hebt.
    • Details.
    • Kleuren/Grijstinten.
    • Originaliteit.
    • Of het geen plagiaat is van iemand anders.

    • Afvallerssysteem. •

    • We hebben 18 deelnemers en 7 of 8 rondes.
    • Elke ronde vallen er 2 of 3 af, dat zet ik voortaan bij de opdracht.
    • De laatste 3 die overblijven zet ik in een top-3.
    • Als we dus op het einde 4 deelnemers hebben, komt er nog misschien een kleine finaleronde erbij die minder lang gaat duren.

    • Prijs. •

    1ste plaatsEén story in de spotlight en die wordt gepromoot in mijn verhaal, 4 credits en krijgt alle eer als beste tekenaar van deze wedstrijd.
    2de plaatsEén story promoot ik in mijn verhaal, 3 credits.
    3de plaats2 credits.

    • Jury. •

    Confortare.

    • Deelnemers. •

    Macabre. • Daniel Radcliffe.
    Puan. • Katy Perry.
    iPayphone. • Justin Bieber.
    xAnneS. • Adele. • Ingeleverd.
    Fleeko. • Ed Sheeran. • Ingeleverd.
    LittleBirds. • Elvis Presley.
    Merrow. • Christina Aquilera. • Ingeleverd.
    HungryHoran. • Amanda Seyfried. • Ingeleverd.
    Lolicia. • Ke$ha. • Ingeleverd.
    Hashirama • Ian Somerhalder.
    Shion. • Johnny Depp.
    Licet. • Brad Pitt. • Ingeleverd.
    Melorfors. • Cody Simpson. • Ingeleverd.
    Daikazoku. • Andy Biersack. Uitzondering.
    Caleo. • Jennifer Lawrence. • Ingeleverd.
    GhostCider. • Freddie Mercury.
    Vinter. • Beyoncé.
    notyourhero. • Neil Patrick Harris.
    Inschrijving gesloten.

    • Opdracht 1 •

    In de story zet ik een lijstje met een hoeveelheid beroemdheden (ligt eraan hoeveel deelnemers er zijn) en elke deelnemer moet dan één van die beroemdheden kiezen om diegene vervolgens in cartoon te tekenen. Gelieve in de story zeggen wie je wilt!
    Style: Cartoon, Manga.
    Voorbeelden: x x x x.
    Laatste uitsteldag: 25 mei 2013, 23:59.
    Deadline: 26 mei 2013, 23:59.
    Kleur: Felle, vrolijke kleurtjes, tenzij dat niet bij diegene past. Grijs mag ook, maar niet alléén maar grijs en/of zwart.

    • Story •

    Klik voor de story.

    Ik wens iedereen veel succes en plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 14:52 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ahw, ik ben zoo benieuwd hoe die van jullie er uit zien!!x

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:16 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Kan ik alsjeblieft nog meedoen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    Kan ik alsjeblieft nog meedoen?


    Als notyourhero niet wil, dan mag jij wel, maar ik heb nog niets terug gehad van haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hem * maar jawel 'x: ? ik moest even een zeikwijf uithangen ^^ kijk maar bij t lijstje c:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Adele draagt trouwens vaak zwarte jurken en haar optredens, albums, enz. zijn meestal ook donker.. is het dan erg dat ik veel zwart doe aan omgeving zegmaar?x


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Confortare schreef:
    (...)

    Als notyourhero niet wil, dan mag jij wel, maar ik heb nog niets terug gehad van haar.


    Oké.(: En ze is een hij.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oeps, sorry! :3. Haha, @notyourhero bent de 6de jongen die ik hier ooit heb gezien denk ik. Je kunt alleen kiezen uit het lijstje, want anders is het niet eerlijk. Tegen Daikazoku heb ik gezegd dat ze gewoon mocht kiezen omdat ze haast had en uiteindelijk een foutmelding kreeg.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:18 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xAnneS schreef:
    Adele draagt trouwens vaak zwarte jurken en haar optredens, albums, enz. zijn meestal ook donker.. is het dan erg dat ik veel zwart doe aan omgeving zegmaar?x


    Dát is niet erg, want zwart past bij Adele :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    Dát is niet erg, want zwart past bij Adele :3.


    Okkii thnxxxx ;D


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Confortare schreef:
    Oeps, sorry! :3. Haha, @notyourhero bent de 6de jongen die ik hier ooit heb gezien denk ik. Je kunt alleen kiezen uit het lijstje, want anders is het niet eerlijk. Tegen Daikazoku heb ik gezegd dat ze gewoon mocht kiezen omdat ze haast had en uiteindelijk een foutmelding kreeg.



    beeeetje b,s vind k deze reden maargoed :3 dan kies ik voor haar keuze die nu weg is gehaald ?.. neil patrick harris ? where did he go :'3? la-la-land ?
    en geeftniet hoor ^^ ik had al wel door dat ik een van de weinige jongens ben hier ^^ mjah ben ook nog redelijk nieuw enzo :'D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)


    beeeetje b,s vind k deze reden maargoed :3 dan kies ik voor haar keuze die nu weg is gehaald ?.. neil patrick harris ? where did he go :'3? la-la-land ?
    en geeftniet hoor ^^ ik had al wel door dat ik een van de weinige jongens ben hier ^^ mjah ben ook nog redelijk nieuw enzo :'D


    Je mag Neil wel, dan zet ik hem terug ;3. 'k had namelijk niet verwacht dat er nog iemand zou komen. Liever Neil?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    k bedoel :3 kan ook zeggen dati k haast heb ? en daarom iemand wil waar ik fan van ben die ik al vaker getekend heb :3? dats juist unfair tegenover de rest dan toch ?
    † Adam Mitchell Lucker, zou ik ook graagg willen tekenen ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Confortare schreef:
    (...)

    Je mag Neil wel, dan zet ik hem terug ;3. 'k had namelijk niet verwacht dat er nog iemand zou komen. Liever Neil?


    liever Neil als iemand anders uit deze ruime keuze ja ;'3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    k bedoel :3 kan ook zeggen dati k haast heb ? en daarom iemand wil waar ik fan van ben die ik al vaker getekend heb :3? dats juist unfair tegenover de rest dan toch ?
    † Adam Mitchell Lucker, zou ik ook graagg willen tekenen ;3


    Ze moest naar de bioscoop en had daarvoor al getypt dat ze Adele wilde, maar toen ze waarschijnlijk terugkwam stond er 'Oops, er ging wat mis' en ik weet hoe klote dat is. (Quizlet heeft ook vaak storingen in de avond en bij spitsuurtjes).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    notyourhero schreef:
    (...)

    liever Neil als iemand anders uit deze ruime keuze ja ;'3


    Dan had je de wedstrijd eerder moeten zien. Sorry, maar ik moet streng zijn. En hoe weet jij dat Daikazoku Andy heel vaak heeft getekend?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.