• Uhm ja. Sinds vanochtend half 12 heb ik geen mails meer gekregen. Wat ik heel gek vind want het is én zaterdag én ik heb echt superveel abo's. Is er misschien een probleem met hotmail? Krijgen anderen wel gewoon mail?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ben vandaag iets minder platgemaild dan normaal, maar ik krijg normaal iets van 50 mails per dag en vandaag maar 19. xD
    Waarom weet ik dat??


    Alis volat propriis

    Ik heb gmail en die doet het wel gewoon.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Reset schreef:
    Ik heb gmail en die doet het wel gewoon.


    For once I want to be the car crash.

    Volgens mij werk 't wel hoor ^^ Ik kreeg toch altijd e-mail bij een PB :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik krijg gewoon mails. En ik heb hotmail. Maar het zijn examens en dan zijn er vaak minder deeltjes.

    ja maar ik heb er echt geeneen. terwijl ik er op een normale dag toch wel 30 krijg.


    it's so empty living behind these castle walls

    Vraag of iemand ergens een reactie achterlaat en wacht dan af of je een mailtje krijgt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Driekwart van Quizlet heeft examens en eindwerken op het moment, daar komt het waarschijnlijk door.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hotmail en Quizlet zitten vaak in de *** met elkaar. Je kan beter een G-Mail account aanmaken en dat door laten linken naar je hotmail.
    Er hangt hier ergens een topic rond waarin ze uitleggen hoe dat zit, even zoeken, ik edit zo.
    (nerd)
    EDIT:
    Deze!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 0:56 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reset schreef:
    Ik heb gmail en die doet het wel gewoon.


    -

    Bij mij werkt 'ie gewoon, hoor ;)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ja ik heb gister in de namiddag en vanochtend nog steeds geen nieuwe mail gekregen. maar oh...... ik heb nou wel er een van quizlet.. dus nu doet hij het welxD


    You are the dream. I am the dreamer.