• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kijk dan, niet normaal toch? Feedism. Gainer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Kijk dan, niet normaal toch? Feedism. Gainer.


    Okee.. Nooit gedacht dat dat zou bestaan. 0.o Ziekelijk.


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    Kijk dan, niet normaal toch? Feedism. Gainer.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    (...)

    Het gaat er niet om wat je binnen krijgt, maar ook wat je erbij beweegt.
    Ik kom ook heel snel aan als ik weinig beweeg, maar als ik genoeg beweeg op een dag kan ik eten wat ik wil.


    Snap ik, maar ik vind het sommige gevallen echt sneu. Ik heb zelf een nichtje van 9 en ik pas daar een paar keer per week op, ze eet totaal niet veel, ze sport 4 peer per week; twee keer hockey training, één keer turnen en één hockey wedstrijd en toch is ze behoorlijk stevig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Omg, ik word gek van mensen die vinden dat vet zijn mooi is. Nee, dat is het niet. Je hebt jezelf niet in de hand en om op een normaal gewicht te komen hoef je alleen een beetje moeite te doen. Gewoon een beetje sporten en letten op wat je eet, dan kom je er wel.
    Ik stoor me eraan dat dat soort mensen proberen het schoonheidsideaal te veranderen naar dik zijn is mooi. Dun zijn is niet mooi en dik zijn ook niet. EN daarbij, het nog eens slecht voor je ook.

    Natuurlijk, een beetje meer is echt niet erg, dat heb ik veel liever dan van die plankjes. En als je er echt niks aan kunt doen, zul je ook niks van mij horen. Maar als je je de hele dag vol stopt met slechte dingen, dan is het toch echt je eigen schuld.

    Er is zelfs een tag op tumblr die vet zijn promoot en waarop mensen fotos zetten van hoe dik ze zijn geworden. Dafuck is wrong with those people?

    Kijk dan, niet normaal toch? Feedism. Gainer.

    Dat is net zo gestoord als het promoten om dunner te worden D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Licet schreef:
    (...)

    Snap ik, maar ik vind het sommige gevallen echt sneu. Ik heb zelf een nichtje van 9 en ik pas daar een paar keer per week op, ze eet totaal niet veel, ze sport 4 peer per week; twee keer hockey training, één keer turnen en één hockey wedstrijd en toch is ze behoorlijk stevig.


    Dat is inderdaad wel zielig en die zitten er ook altijd bij, helaas. :c


    Your make-up is terrible

    Thasarine schreef:
    (...)
    Dat is net zo gestoord als het promoten om dunner te worden D:

    Jup. Ik vind het echt vreselijk.

    Licet schreef:
    (...)

    Snap ik, maar ik vind het sommige gevallen echt sneu. Ik heb zelf een nichtje van 9 en ik pas daar een paar keer per week op, ze eet totaal niet veel, ze sport 4 peer per week; twee keer hockey training, één keer turnen en één hockey wedstrijd en toch is ze behoorlijk stevig.

    Zij kan er blijkbaar niks aan doen, want ze doet echt haar best als ik dit zo lees. Daar zal ik dan ook echt niks over zeggen.

    Maar goed, sommige mensen zijn gewoon gestoord en doen zichzelf dit aan. Ze zullen merken hoe goed het voor ze is als ze amper nog de trap op kunnen en dood gaan door hart falen en dat soort dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    No. No. No. No. No.
    *insert rest of Bohemian Rhapsody*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inspiratie, waar ben je gebleven? D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Goh, surprise surprise.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arme jochie's. Hartverscheurend gewoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DarkSavior schreef:
    Kijk dan, niet normaal toch? Feedism. Gainer.

    Dat was het meest prachtige buikhaar dat ik de afgelopen weken heb gezien. Thank you.
    But seriously... what the fuck?


    No growth of the heart is ever a waste

    Alayne schreef:
    Arme jochie's. Hartverscheurend gewoon.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I can't fucking breathe.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 0:18 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    Hi there beautiful markers. Some of you will be mine.
    Plus: die nieuwe weergave van google zuigt kont. Alleen om die reden zou ik bijna een heel oude internet explorer downloaden. Bijna.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 0:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste