• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, haar wel hé. Bovendien vind ik dit echt kort. Pff ._.


    Some people are art and do art at the same time

    Die religie draait serieus door. Homoseksualiteit is niet besmettelijk en je kan andere mensen er niet de schuld van geven. Ook kan je het niet maken om mensen, die een andere seksuele uiting hebben, zomaar van school af te trappen. Ook al die homohaat maakt me kots-misselijk. Er staat nog wel in het wetboek van het geloof, de bijbel, dat je niet mag haten. Dat je respect moet hebben voor elkaar. Nou, mensen die zich christenen noem en en zo doen, ik zie er maar verdomde weinig van terug. Hypocrieten.


    26 - 02 - '16

    Grmbl.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Samen een beschuitje eten?


    Deal, met zwartje muisjes.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij heb je niet door dat je jezelf alleen maar minder geliefd maakt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Deal, met zwartje muisjes.


    Dat is prima hoor. Dan zitten we in hetzelfde schuitje, beschuitje. Vergeef me voor mijn humor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat is prima hoor. Dan zitten we in hetzelfde schuitje, beschuitje. Vergeef me voor mijn humor.


    Ik moest lachen. Rouwkleding erbij?

    OT: Cho-co-la. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wil met liefje praten. ;c

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:20 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oh, hou verdomme toch gewoon op man. Ik heb niemand nodig. Mijn leven is zo al fucked up genoeg, ik wil me niet ook nog eens zorgen moeten maken over jou. Ik weet dat ik je pijn doe, en ik weet dat jij dat niet wilt toegeven maar ik ben al die zorgen niet waard. Ga terug naar je eigen leven en je eigen zorgen en laat mij er gewoon buiten. Het is veel makkelijker als je gewoon afstand neemt, dat zal je ook van heel wat problemen en ruzies behouden. Back. The. Hell. Off.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het programma "Big Body Squad" heeft me zojuist het plezier aan mijn zakje crisps ontnomen.

    FUCK YOU TELEVISION!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Spider D:! Hij is groot en nu weg gekropen achter mijn boekenkast D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg, ik word gek van mensen die vinden dat vet zijn mooi is. Nee, dat is het niet. Je hebt jezelf niet in de hand en om op een normaal gewicht te komen hoef je alleen een beetje moeite te doen. Gewoon een beetje sporten en letten op wat je eet, dan kom je er wel.
    Ik stoor me eraan dat dat soort mensen proberen het schoonheidsideaal te veranderen naar dik zijn is mooi. Dun zijn is niet mooi en dik zijn ook niet. EN daarbij, het nog eens slecht voor je ook.

    Natuurlijk, een beetje meer is echt niet erg, dat heb ik veel liever dan van die plankjes. En als je er echt niks aan kunt doen, zul je ook niks van mij horen. Maar als je je de hele dag vol stopt met slechte dingen, dan is het toch echt je eigen schuld.

    Er is zelfs een tag op tumblr die vet zijn promoot en waarop mensen fotos zetten van hoe dik ze zijn geworden. Dafuck is wrong with those people?

    Kijk dan, niet normaal toch? Feedism. Gainer.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb opeens zin in High School Musical...


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    DarkSavior schreef:
    Omg, ik word gek van mensen die vinden dat vet zijn mooi is. Nee, dat is het niet. Je hebt jezelf niet in de hand en om op een normaal gewicht te komen hoef je alleen een beetje moeite te doen. Gewoon een beetje sporten en letten op wat je eet, dan kom je er wel.
    Ik stoor me eraan dat dat soort mensen proberen het schoonheidsideaal te veranderen naar dik zijn is mooi. Dun zijn is niet mooi en dik zijn ook niet. EN daarbij, het nog eens slecht voor je ook.

    Natuurlijk, een beetje meer is echt niet erg, dat heb ik veel liever dan van die plankjes. En als je er echt niks aan kunt doen, zul je ook niks van mij horen. Maar als je je de hele dag vol stopt met slechte dingen, dan is het toch echt je eigen schuld.

    Er is zelfs een tag op tumblr die vet zijn promoot en waarop mensen fotos zetten van hoe dik ze zijn geworden. Dafuck is wrong with those people?


    De meeste mensen die ik ken en overgewicht hebben eten minder dan de helft wat ik elke dag naar binnen krijg. Dus ja; ik vind het ook vreselijk om mensen te zien die zich dood eten, maar aanleg speelt ook een rol.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    De meeste mensen die ik ken en overgewicht hebben eten minder dan de helft wat ik elke dag naar binnen krijg. Dus ja; ik vind het ook vreselijk om mensen te zien die zich dood eten, maar aanleg speelt ook een rol.


    Het gaat er niet om wat je binnen krijgt, maar ook wat je erbij beweegt.
    Ik kom ook heel snel aan als ik weinig beweeg, maar als ik genoeg beweeg op een dag kan ik eten wat ik wil.


    Your make-up is terrible