• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    Oh god, dit wordt echt nog eens twitter :'D
    Het is de bedoeling dat je je hart lucht en dat doen we ook. Of heb je het niet over dit topic?


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Het is de bedoeling dat je je hart lucht en dat doen we ook. Of heb je het niet over dit topic?


    Je hart luchten is in mijn ogen anders dan dit topic gebruiken als twitter en alles neergooien wat in je opkomt.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Je hart luchten is in mijn ogen anders dan dit topic gebruiken als twitter en alles neergooien wat in je opkomt.
    Het lijkt indeed op spammen maar dat komt omdat er veel Quizletters zijn die dit topic regelmatig gebruiken. Zo is dit topic ook vaak actief en lijkt het op spammen, maar niemand gooit hier dingen neer wat in ze opkomen. We luchten ons hart letterlijk en dat is de bedoeling. En als het je niet bevalt, klik je er lekker niet op.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind je zo irritant :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Proudfoot schreef:
    (...)Het lijkt indeed op spammen maar dat komt omdat er veel Quizletters zijn die dit topic regelmatig gebruiken. Zo is dit topic ook vaak actief en lijkt het op spammen, maar niemand gooit hier dingen neer wat in ze opkomen. We luchten ons hart letterlijk en dat is de bedoeling. En als het je niet bevalt, klik je er lekker niet op.


    Ik lucht mijn hart door te zeggen dat het op gespam lijkt. Het ziet er vooral uit alsof mensen gewoon dingen neergooien en vooral jij, want jou zie ik op elke bijna meerdere keren in tegenstelling tot de meeste anderen. Als je even wacht kan je ook alles gewoon in één post proppen.


    Your make-up is terrible

    Ik word hier zo ziek van.

    Cas schreef:
    (...)

    Ik lucht mijn hart door te zeggen dat het op gespam lijkt. Het ziet er vooral uit alsof mensen gewoon dingen neergooien en vooral jij, want jou zie ik op elke bijna meerdere keren in tegenstelling tot de meeste anderen. Als je even wacht kan je ook alles gewoon in één post proppen.
    Precies, als ik even wacht kan ik ook alles in één post proppen. Kan ik net zo goed wachten tot ik doodga en dan alles opschrijven wat er is gebeurd in mijn leven.
    Als ik nu even wacht en na een tijdje alles in één post prop, komen er automatisch weer dingen bij. En dat moet ik in een ander post proppen. En dan weer andere dingen. Meisje, zo makkelijk gaat dat niet. Ik ben hier regelmatig en je lijkt wel heel aangevallen omdat ik hier zogenaamd het meest ben. Well, no.


    Some people are art and do art at the same time

    DarkSavior schreef:
    Oh god, dit wordt echt nog eens twitter :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Godver.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hahaha. :'D


    Your make-up is terrible

    Oh man, stelletje zeikerds.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet doorwerken, anders haalik het niet!


    •*• Lululu •*•

    Ik blijf toch van Skyrim houden :')


    Caution first, always.

    *Slaat haar hoofd meerdere malen tegen het toetsenbord*
    Ok.


    Deep inside, I've never felt alive

    ARGH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you