• Ik bedoelde het helemaal niet zo. Natuurlijk vind ik het erg dat ze autisme heeft. Jullie snappen het toch niet.
    Als ik met mijn zusje kon ruilen had ik dat gedaan, zodat zij een normaal leven kan leiden

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:45 ]


    Laughter is the music of the soul.

    Sofinite schreef:
    Wauw waarom doet iedereen hier zo moeilijk over .__. jullie zouden hier ook blij om zijn hoor.


    Dat dacht ik dus ook.


    You were born original, don't die as a copy.

    Sofinite schreef:
    Wauw waarom doet iedereen hier zo moeilijk over .__. jullie zouden hier ook blij om zijn hoor.


    'Wauw, wat fijn voor je dat je zus autistisch is. Was mijn broer maar autistisch!'


    i put the fun in funeral

    Jaimes schreef:
    Ik vind dit heel onbeschoft van je om te zeggen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SPECS schreef:
    (...)

    Stiekem zit ik hier ook boos naar mijn beeldscherm te staren...just saying.(cat)
    Nee maar je hebt gelijk maar als mensen zo beginnen te doen knapt er gewoon iets in me.>_<


    Dat was ook heel erg te merken :') en ik kan best begrijpen dat je het zo opvat dat dan ineens of al een tijdje iedereen tegen haar is, maar ze brengt het op een heel rottige manier, maakt niet uit hoe ze het bedoelt. Dat raakt gewoon veel mensen en daarom reageren zij zo net zoals jij wordt geraakt wanneer mensen op haar reageren. Al met al zijn we allemaal -of grotendeels- pubers die soms iets verkeerd verwoorden/ verkeerd zeggen/ of verkeerd reageren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ze zal het niet zo bedoeld hebben en dat weten andere ook, ze zoeken gewoon iemand zich op los te laten.>


    Ik ben het met je eens wat betreft de storm van kritische reacties en dat zoiets niet hoort en niet leuk is voor de topicmaakster. Ik snap ook wel dat jij je daar dan weer aan ergert, maar in caps schrijven en mensen zielig noemen of zeggen dat ze moeten sterven zal alleen maar meer kwade reacties uitlokken, wat ook nooit goed afloopt. Je kunt mensen helaas niet dwingen om hun mening vriendelijk te formuleren, maar ik denk dat het het meeste helpt als je dat dan zelf wel doet, al is het maar om de topicmaakster te laten zien dat niet iedereen er hetzelfde over denkt. Internetschreeuwen trekt natuurlijk wel aandacht, maar niet het soort waar je echt iets mee bereikt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vinter schreef:
    (...)

    'Wauw, wat fijn voor je dat je zus autistisch is. Was mijn broer maar autistisch!'


    Het is best moeilijk thuis hoor, als je zus/broer autistisch is? Wees blij dat je dan één voordeel hebt door overal meteen in te mogen.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat was ook heel erg te merken :') en ik kan best begrijpen dat je het zo opvat dat dan ineens of al een tijdje iedereen tegen haar is, maar ze brengt het op een heel rottige manier, maakt niet uit hoe ze het bedoelt. Dat raakt gewoon veel mensen en daarom reageren zij zo net zoals jij wordt geraakt wanneer mensen op haar reageren. Al met al zijn we allemaal -of grotendeels- pubers die soms iets verkeerd verwoorden/ verkeerd zeggen/ of verkeerd reageren.


    Ohja? Had ik niet door hoor.(A)
    Ja, klopt ergens wel ja.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens wat betreft de storm van kritische reacties en dat zoiets niet hoort en niet leuk is voor de topicmaakster. Ik snap ook wel dat jij je daar dan weer aan ergert, maar in caps schrijven en mensen zielig noemen of zeggen dat ze moeten sterven zal alleen maar meer kwade reacties uitlokken, wat ook nooit goed afloopt. Je kunt mensen helaas niet dwingen om hun mening vriendelijk te formuleren, maar ik denk dat het het meeste helpt als je dat dan zelf wel doet, al is het maar om de topicmaakster te laten zien dat niet iedereen er hetzelfde over denkt. Internetschreeuwen trekt natuurlijk wel aandacht, maar niet het soort waar je echt iets mee bereikt.


    This is why I love you.n_n
    Zeg waarom ben jij beta en geen bemiddelaar?=')
    En ja ik was fout, maar niet alleen ik.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Het is best moeilijk thuis hoor, als je zus/broer autistisch is? Wees blij dat je dan één voordeel hebt door overal meteen in te mogen.


    Ik weet natuurlijk niet hoe het is om met een broer of zus te leven die autistisch is. Dat lijkt mij eerlijk gezegd best wel moeilijk :$ maar ik snap jou mening volkomen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dat ik het niet snap is juist want ik ken niemand met autisme.
    Maar je bracht het op een Heel rare/onaardige manier vandaar de kritiek vermoed ik.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wooh.


    Some people are art and do art at the same time

    dooddoenervo schreef:
    Dat ik het niet snap is juist want ik ken niemand met autisme.
    Maar je bracht het op een Heel rare/onaardige manier vandaar de kritiek vermoed ik.

    Alles breng ik blijkbaar op een onrespectvolle en gemene manier over. Ik hou meer van mijn zusje dan van iedereen en ik zou er alles voor over hebben om haar een normaal leven te geven. Maar hallo, je kent onze band niet, misschien zat ze wel naast me toen ik dit topic maakte? Ik ben blij dat ik samen met haar dan kan voorkruipen en kan lachen. Ik heb nooit gezegd dat ik blij ben dat ik autisme ben. Die ''i am so lucky'' gaat over de attracties. Natuurlijk niet over mijn zusje.


    Laughter is the music of the soul.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Ik weet natuurlijk niet hoe het is om met een broer of zus te leven die autistisch is. Dat lijkt mij eerlijk gezegd best wel moeilijk :$ maar ik snap jou mening volkomen.

    dat is het inderdaad maar niemand leeft zich blijkbaar in mij in en ik ben blijkbaar een verschrikkelijk egoïstisch en gemeen persoon.


    Laughter is the music of the soul.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    dat is het inderdaad maar niemand leeft zich blijkbaar in mij in en ik ben blijkbaar een verschrikkelijk egoïstisch en gemeen persoon.


    Tuurlijk niet, je bent geen egoïstisch persoon! Je zei het alleen op de verkeerde manier.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik dacht dat je na de eerste paar topics wel je lesje geleerd zou hebben.


    The artist is the kid that survived.