• Ik bedoelde het helemaal niet zo. Natuurlijk vind ik het erg dat ze autisme heeft. Jullie snappen het toch niet.
    Als ik met mijn zusje kon ruilen had ik dat gedaan, zodat zij een normaal leven kan leiden

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:45 ]


    Laughter is the music of the soul.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet, je bent geen egoïstisch persoon! Je zei het alleen op de verkeerde manier.


    Precies en iedereen die even nadacht zou dat ook wel doorhebben.


    You were born original, don't die as a copy.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    dat is het inderdaad maar niemand leeft zich blijkbaar in mij in en ik ben blijkbaar een verschrikkelijk egoïstisch en gemeen persoon.


    Ik vind het naar voor jou en je zusje dat ze autistisch is en ik vind je niet een egoïstisch en gemeen persoon, het werd gewoon op een verkeerde manier verwoord waardoor het bij veel mensen, onder andere bij mij, een verkeerde snaar raakte.

    Ik heb je andere topics niet gezien en ik wil je wel plezier wensen in met je zusje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    AppleBottom schreef:
    Ik dacht dat je na de eerste paar topics wel je lesje geleerd zou hebben.


    Don't just don't.


    You were born original, don't die as a copy.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    dat is het inderdaad maar niemand leeft zich blijkbaar in mij in en ik ben blijkbaar een verschrikkelijk egoïstisch en gemeen persoon.

    Je bent helemaal niet een egoïstisch en gemeen persoon. Je brengt het gewoon zo op een manier waarin de meesten van ons het verkeerd opvatten. Voor ons leek het alsof je er blij mee was dat je zusje autistisch is, maar ik snap dat je het niet zo bedoeld. :3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:57 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    Alles breng ik blijkbaar op een onrespectvolle en gemene manier over. Ik hou meer van mijn zusje dan van iedereen en ik zou er alles voor over hebben om haar een normaal leven te geven. Maar hallo, je kent onze band niet, misschien zat ze wel naast me toen ik dit topic maakte? Ik ben blij dat ik samen met haar dan kan voorkruipen en kan lachen. Ik heb nooit gezegd dat ik blij ben dat ik autisme ben. Die ''i am so lucky'' gaat over de attracties. Natuurlijk niet over mijn zusje.


    Het kwam bij mij nogal (zoals al vaker gezegd ) onrespectvol over en daarom zoveel kritiek je had het gewoon anders moeten formuleren.

    En ik wil wel dat je weet dat ik niks tegen je heb. Dus als ik onrespectvolniet Weer!:) overkom spijt me dat erg.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk dat je 'fout' vooral aan de titel ligt eerlijk gezegt. Dat komt bij mij een beetje verwaand over. Maar oké, blijkbaar bedoelde je het niet zo. Veel plezier volgende week.(:


    •*• Lululu •*•

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    dat is het inderdaad maar niemand leeft zich blijkbaar in mij in en ik ben blijkbaar een verschrikkelijk egoïstisch en gemeen persoon.


    Dat ben je niet, je bracht het gewn verkeerd.
    Tip voor later.


    Queer zijn is gewoon alles

    *Zit hier op het gemak popcorn te eten*

    Om ook on-topic te reageren, het had inderdaad beter geformuleerd mogen worden in de beginpost, om een hoop drama reacties te vermijden. Ze is een beetje te impulsief geweest, doordat ze gewoon blij is met één van de weinige voordelen die een ziekte met zich meebrengt. En het komt misschien heel lullig over, true that, maar haar zus heeft autisme en dat is niet gemakkelijk. Laat haar blij zijn om het kleine voordeel dat er eindelijk eens is.

    mykidrauhl: Je moet onthouden dat dit internet is, en dat mensen lezen wat er gezegd wordt. Iets dat geschreven wordt kan op tientallen manieren geintepreteerd worden, en iedereen maakt er iets anders van, wanneer je dus niet duidelijk bent. Je beginpost kwam erg rottig over, gewoon omdat het op veel mensen overkomt dat je happy bent om het feit dat je zus autisme heeft en je dus voor kan kruipen bij attracties.
    Had je nu geschreven dat je het niet gemakkelijk hebt, dat je onwijs veel van je zus houdt en dat er toch nog een klein voordeel aan vastzit, komt dat al anders over.
    Probleem met fora's, FB, msn, whatever via internet en pc, is dat het geschreven is en dat je niet ziet hoe iemand het bedoeld. Je mist gezichtsuitdrukking en stemtonen en hoogtes, waardoor je dus rekening moet houden met hoe je de dingen schrijft zodat het bij de anderen overkomt zoals je bedoeld.
    Gewoon een kleine tip, aangezien er genoeg mensen zijn die al snel iets negatief en verkeerd intepreteren.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    Alles breng ik blijkbaar op een onrespectvolle en gemene manier over. Ik hou meer van mijn zusje dan van iedereen en ik zou er alles voor over hebben om haar een normaal leven te geven. Maar hallo, je kent onze band niet, misschien zat ze wel naast me toen ik dit topic maakte? Ik ben blij dat ik samen met haar dan kan voorkruipen en kan lachen. Ik heb nooit gezegd dat ik blij ben dat ik autisme ben. Die ''i am so lucky'' gaat over de attracties. Natuurlijk niet over mijn zusje.


    Probleem met internet is dat je nooit kunt weten hoe iemand iets overbrengt. Een smiley, zoals jij die gebruikte, kan al heel veel onrust opwekken, niet te spreken over zinsopbouw of woordgebruik. Ik vind het wel fijn dat je nog even toelichting geeft, haha. Nu maar hopen dat anderen niet de oude koeien uit de sloot blijven halen.


    Searching heavens for another earth

    wat onbeschoft van je zeg!!


    -

    SPECS schreef:
    (...)

    This is why I love you.n_n
    Zeg waarom ben jij beta en geen bemiddelaar?=')
    En ja ik was fout, maar niet alleen ik.^^


    Omdat mijn naam paars is, niet blauw. (bloos)





    mykidrauhl schreef:
    (...)
    dat is het inderdaad maar niemand leeft zich blijkbaar in mij in en ik ben blijkbaar een verschrikkelijk egoïstisch en gemeen persoon.


    Je bent niet egoïstisch of gemeen, en van mensen die dat beweren gebaseerd op een paar regeltjes tekst moet je je niets aantrekken. De manier waarop je die paar regeltjes tekst formuleerde kwam alleen erg raar over, zelfs al bedoelde je het waarschijnlijk helemaal niet op de manier waarop het door de meesten uitgelegd werd. Het enige waarin je een fout hebt gemaakt is dus de manier waaróp je het zei; ik denk dat de meeste mensen het verder niet als kritiek op jou persoonlijk bedoelden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Veel plezier.

    Dit loopt gewoon helemaal uit de hand, dus hier komt gewoon een slotje op.


    Let the Night embrace you

    Square schreef:
    (...)

    Je bent niet egoïstisch of gemeen, en van mensen die dat beweren gebaseerd op een paar regeltjes tekst moet je je niets aantrekken. De manier waarop je die paar regeltjes tekst formuleerde kwam alleen erg raar over, zelfs al bedoelde je het waarschijnlijk helemaal niet op de manier waarop het door de meesten uitgelegd werd. Het enige waarin je een fout hebt gemaakt is dus de manier waaróp je het zei; ik denk dat de meeste mensen het verder niet als kritiek op jou persoonlijk bedoelden.


    De volgende keer moetie paars en blauw zijn.(A)


    You were born original, don't die as a copy.