• Ik bedoelde het helemaal niet zo. Natuurlijk vind ik het erg dat ze autisme heeft. Jullie snappen het toch niet.
    Als ik met mijn zusje kon ruilen had ik dat gedaan, zodat zij een normaal leven kan leiden

[ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:45 ]

Laughter is the music of the soul.

SPECS schreef:
    Echt mensen, STERF. ZE ZEGT NERGENS DAT ZE HET LEUK VIND?!><

Ik leef liever nog een paar jaartjes verder dus ik pas, maar toch bedankt. Uit hoe ze het formuleert lijkt dit wel hard. "I am so lucky"?

[ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:20 ]

Ex astris, sciencia

SPECS schreef:

Zo komt het wel over. Zeker door het 'I am so lucky :P' gedeelte.

[ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:20 ]

If a writer falls in love with you, you can never die

Todd schreef:
    (...)
    Ga lekker zelf dood. Je kan me wat. Door haar woordkeuze impliceert ze dat ze het leuk vind oké. Daaaarom hebben mensen commentaar.

Elk topic ELK TOPIC wat zij opent word METEEN negatief bekeken en gereageerd, STOP ERMEE! Is dit het GASTVRIJE Quizlet waar iedereen zo 'aardig' tegen elkaar is?!

You were born original, don't die as a copy.

hahaha ja o my god, ik ga dus binnenkort naar Hellendoorn en omdat mijn zusje een autist is, heeft ze een auti-pasje en met zo'n pasje mag je altijd voorin de rij omdat je als autist niet tegen drukte kan. I am so lucky. :P

[ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:22 ]

Moet je trots op zijn, schat.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Dit is redelijk onbeschoft T.O.V je zus.
    Dit vind ik redelijk onvolwassen.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

SPECS schreef:
    (...)

Elk topic ELK TOPIC wat zij opent word METEEN negatief bekeken en gereageerd, STOP ERMEE! Is dit het GASTVRIJE Quizlet waar iedereen zo 'aardig' tegen elkaar is?!

Ik denk omdat zij ook onzin topics heeft geplaatst. Ze heeft wel d'r excuses aangeboden, wat ook heel goed van haar is, maar mensen blijven je toch herinneren als diegene die onzin topics maakte.

SPECS schreef:
    (...)

Ja want jij bent zooo ontzettend aardig en gastvrij. Ik bepaal zelf wel wanneer ik er een einde aan maak, dankjewel. Gelet op haar woordkeuze vond ik het opgepast en dat heb ik gezegd, ik ken die user helemaal niet dus het ligt niet aan een vooroordeel.

[ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:23 ]

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

SPECS schreef:

Er staat "i'm so lucky"

SPECS schreef:
    (...)

En ik heb haar andere topics niet gezien.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik weet bijna zeker dat je het niet verkeerd bedoelt, maar misschien moet je de volgende keer beter op je woordkeuze letten.

[ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:25 ]

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

SPECS schreef:
    (...)

Dan zal dat wel een reden hebben, niet? (; Ze opent zelf die topics met de kans op commentaar, dan hoef jij daar niet over te gaan bitchen.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

SPECS schreef:

Niet letterlijk, maar de manier waarop ze het brengt komt wel een beetje raar over. Ik denk niet dat ze het zo bedoelde, maar het klinkt gewoon haast alsof ze blij is dat haar zusje 'een autist' is door de manier waarop ze het zegt.
    Ik ben het met je eens dat reacties op haar andere topics soms overdreven negatief waren, maar in dit geval snap ik wel dat mensen er problemen mee hebben. Ik vind dit zelf ook niet erg netjes klinken. Daarnaast is mensen toewensen dat ze sterven ook niet bepaald vriendelijk, ahum. :')

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Oh god. Ik heb autisme en ik heb geen autipas. Neem mij maar niet mee naar een pretpark, dan kan je ook niet voorkruipen. Nee echt. Doe godverdomme eens normaal zeg.

26 - 02 - '16

Endure schreef:
    (...)

Dan zal dat wel een reden hebben, niet? (; Ze opent zelf die topics met de kans op commentaar, dan hoef jij daar niet over te gaan bitchen.

Jawel dat moet ik wel want jullie 'bichen' ook op haar en dat is nergens, maar dan ook nergens voor nodig! Beetje met zijn alle op een iemand duiken, ZIELIG!

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    (...)

Ja, dan moet ze maar niet zulke onnozele topics openen hè. Ik snap jouw probleem niet helemaal, je wordt helemaal wild man.

i put the fun in funeral