• Ik bedoelde het helemaal niet zo. Natuurlijk vind ik het erg dat ze autisme heeft. Jullie snappen het toch niet.
    Als ik met mijn zusje kon ruilen had ik dat gedaan, zodat zij een normaal leven kan leiden

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:45 ]


    Laughter is the music of the soul.

    De manier waarop ze het bracht, was niet erg slim. Maar ik vind bepaalde reacties hier wel verschrikkelijk overdreven. Jullie snappen dondersgoed wat ze bedoelt.


    To infinity and beyond •

    Square schreef:
    (...)

    Niet letterlijk, maar de manier waarop ze het brengt komt wel een beetje raar over. Ik denk niet dat ze het zo bedoelde, maar het klinkt gewoon haast alsof ze blij is dat haar zusje 'een autist' is door de manier waarop ze het zegt.
    Ik ben het met je eens dat reacties op haar andere topics soms overdreven negatief waren, maar in dit geval snap ik wel dat mensen er problemen mee hebben. Ik vind dit zelf ook niet erg netjes klinken. Daarnaast is mensen toewensen dat ze sterven ook niet bepaald vriendelijk, ahum. :')


    Ze zal het niet zo bedoeld hebben en dat weten andere ook, ze zoeken gewoon iemand zich op los te laten.>


    You were born original, don't die as a copy.

    Bvlgari schreef:
    De manier waarop ze het bracht, was niet erg slim. Maar ik vind bepaalde reacties hier wel verschrikkelijk overdreven. Jullie snappen dondersgoed wat ze bedoelt.


    Precies.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat je beter andere woordkeuzes had kunnen nemen;)
    Iedereen kan wel heel boos op haar worden maar ze weet het nu wel en ze bedoelt het vast niet zo.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jawel dat moet ik wel want jullie 'bichen' ook op haar en dat is nergens, maar dan ook nergens voor nodig! Beetje met zijn alle op een iemand duiken, ZIELIG!


    Misschien moet je even wat rustiger worden aangezien het nu wel lijkt alsof je agressief bent. Wat jij zegt kan je op een normale manier zeggen, net zoals de topicmaakster op een normale manier kan zeggen dat er voor haar en haar zusje nog enig voordeel eraan zit. Beiden zijn echter niet zo geweldig uitgevoerd en daarom moet je gewoon normaal antwoorden, niet dingen zoals sterf roepen en zeggen dat mensen zielig zijn, want daar krijg je alleen maar meer haat mee van anderen. Just saying.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jawel dat moet ik wel want jullie 'bichen' ook op haar en dat is nergens, maar dan ook nergens voor nodig! Beetje met zijn alle op een iemand duiken, ZIELIG!


    Jolijn, doe even rustig. Ze proberen ook gewoon duidelijk te maken dat de manier waarop ze het bracht niet al te 'respectvol' was. En ja, sommigen zijn al wat feller dan anderen maar dan hoef jij niet noodzakelijk ook zo fel te doen. Laat het gewoon gaan (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bvlgari schreef:
    De manier waarop ze het bracht, was niet erg slim. Maar ik vind bepaalde reacties hier wel verschrikkelijk overdreven. Jullie snappen dondersgoed wat ze bedoelt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Bvlgari schreef:
    De manier waarop ze het bracht, was niet erg slim. Maar ik vind bepaalde reacties hier wel verschrikkelijk overdreven. Jullie snappen dondersgoed wat ze bedoelt.


    Ik vind het beledigend, ja? Ik heb autisme, p.d.d - n.o.s om precies te zijn en ik vind het niet leuk om te horen dat wij autisten alleen maar goed blijken te zijn om voor te kunnen kruipen bij pretparken. Well thank you.(cat)


    26 - 02 - '16

    jezus, zeer onrespectvol zeg. de stichting autipas nederland heeft jaren gevochten zodat mensen met een handicap gebruik kunnen maken van een prettig dagje uit. jij maakt gewoon misbruik van en zet het er er neer alsof het ook nog leuk is dat ze autisme heeft..

    Bvlgari schreef:
    De manier waarop ze het bracht, was niet erg slim. Maar ik vind bepaalde reacties hier wel verschrikkelijk overdreven. Jullie snappen dondersgoed wat ze bedoelt.

    Eigenlijk is er maar één betekenis die ik aan haar woorden kan verbinden. Ik kan hier geen andere betekenis aan geven. Dus, nee. Ik weet niet dondersgoed wat ze bedoelt. Ik zie alleen de ondankbare en ietwat beledigende betekenis

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 20:33 ]


    Ex astris, sciencia

    Jaimes schreef:
    (...)

    Misschien moet je even wat rustiger worden aangezien het nu wel lijkt alsof je agressief bent. Wat jij zegt kan je op een normale manier zeggen, net zoals de topicmaakster op een normale manier kan zeggen dat er voor haar en haar zusje nog enig voordeel eraan zit. Beiden zijn echter niet zo geweldig uitgevoerd en daarom moet je gewoon normaal antwoorden, niet dingen zoals sterf roepen en zeggen dat mensen zielig zijn, want daar krijg je alleen maar meer haat mee van anderen. Just saying.


    Stiekem zit ik hier ook boos naar mijn beeldscherm te staren...just saying.(cat)
    Nee maar je hebt gelijk maar als mensen zo beginnen te doen knapt er gewoon iets in me.>_<


    You were born original, don't die as a copy.

    Wauw waarom doet iedereen hier zo moeilijk over .__. jullie zouden hier ook blij om zijn hoor.

    Je had het idd beter op een Andere manier gebracht want op deze manier klinkt het onrespectvol.


    Queer zijn is gewoon alles

    Impossibru schreef:
    jezus, zeer onrespectvol zeg. de stichting autipas nederland heeft jaren gevochten zodat mensen met een handicap gebruik kunnen maken van een prettig dagje uit. jij maakt gewoon misbruik van en zet het er er neer alsof het ook nog leuk is dat ze autisme heeft..

    Chekhov schreef:
    (...)

    Jolijn, doe even rustig. Ze proberen ook gewoon duidelijk te maken dat de manier waarop ze het bracht niet al te 'respectvol' was. En ja, sommigen zijn al wat feller dan anderen maar dan hoef jij niet noodzakelijk ook zo fel te doen. Laat het gewoon gaan (:


    Het is dat jij het bent die het zegt.(cat)
    Love you ems.


    You were born original, don't die as a copy.