• Al weer het tweede topic over de eindexamens. Ik had nog niet gezien dat er een nieuwe is geopend, sluit deze anders maar.

    Nou, veel succes iedereen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Sowieso. De school waar het is gestolen, schijnt een aantal jaar geleden de sleutel gestolen te zijn van die kluis waar t in zat. De sleutel is vervangen, dus niet het hele slot zelf. Ook zo stom.


    Is er btw nou een kans dat de mensen van TL me economie het examen overnieuw moeten maken, of niet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, dat vroeg ik me ook al af. Kans is niet heel erg groot, maar wel aanwezig. Ze zijn namelijk nog bezig met dat te onderzoeken, vandaar dat jullie een dag later uitslag krijgen. Als er een grote afwijking is qua hoe het examen gemaakt is bij die school / hoe hij in de rest van het land gemaakt is, gaan er wel maatregelen volgen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Precies, maar ja, ze kunnen er ook niet heel veel aan doen. Want het is nogal kortdag allemaal dat ze alles op orde moeten brengen, en ze worden waarschijnlijk overspoelt met klachten. Het is gewoon ontzettend dom van die school, waaraan werkelijk al jaren meerdere dingen mankeert.
    Dat valt nog mee, bij de havo zag ik dat er 9 waren gestolen. Voor mij geldt het voor wiskunde a, biologie en scheikunde. Nou, die vakken wil ik dus echt níét over doen hoor.


    Havo biologie?!

    Nu wordt ik gek...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Havo biologie?!

    Nu wordt ik gek...


    Nee, ik zit op het vwo ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Bijna mijn hele vakkenpakket is gestolen, alleen economie niet. Dus ik ben héél erg zwaar de klos als toch het hele land het opnieuw moet doen, maar daar ga ik niet vanuit.


    Take risks and conquer your fears.

    ik snap er de ballen niet meer van. Heb mijn mentor een mailje gestuurd, mijn vriendin heeft blijkbaar al een mailtje met uitleg voor punten ophalen enz en ik nog niets.
    mijn halve vrienden groep is door hun school gebeld dus als ik vanaaf om 9 uur niets weet is mdat maar zo maar dan bel ik morgen om 11 uur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ik snap er de ballen niet meer van. Heb mijn mentor een mailje gestuurd, mijn vriendin heeft blijkbaar al een mailtje met uitleg voor punten ophalen enz en ik nog niets.
    mijn halve vrienden groep is door hun school gebeld dus als ik vanaaf om 9 uur niets weet is mdat maar zo maar dan bel ik morgen om 11 uur.



    Same here


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik snap het niet, Krijgt vmbo nu wel of niet morgen de uitslag, of is het zo dat we donderdag dan wss die van economie krijgen? Ik heb het idee dat overal iets anders staat


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn school is stiekem best dom eigenlijk, mijn vriendin kreeg mail van haar mentor, nu heeft net mijn mentor gebeld gelukkig maar hij weet zelf ook niet of ik morgen nu wel of geen punten van de rest kan op halen enz. dus moeti k de schoolsite in de gaten gaan houden....

    Bij ons op school is alles 24 uur opgeschoven alleen er is een hele kleine kans dat eco op nieuw moet maar dat is echt 5 % ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke, dus even voor mezelf op een rijtje, we krijgen morgen niet de uitslag?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    JackHarkness schreef:
    Oke, dus even voor mezelf op een rijtje, we krijgen morgen niet de uitslag?

    Vmbo leerlingen die geen economie hebben krijgen morgen hun uitslag, de vmboleerlingen met economie donderdag pas.


    Take risks and conquer your fears.

    nope het is bij iedereen zoiezo pas donderdag er word nu alleen nog gekeken of het herkanst moet worden wacht ik kopieer het stukje uit de brief van school op de site wat officieel voor geheel vmbo telt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Insurgent schreef:
    (...)
    Vmbo leerlingen die geen economie hebben krijgen morgen hun uitslag, de vmboleerlingen met economie donderdag pas.
    bij ons gewoon iedereen pas donderdag, maar ja wij zijn maar klein vmbo met 134 leerlingen waarvan 80 procent eco heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)bij ons gewoon iedereen pas donderdag, maar ja wij zijn maar klein vmbo met 134 leerlingen waarvan 80 procent eco heeft

    Er stond op meerdere websites dat vmbo'ers zonder economie gewoon op woensdag de uitslag krijgen. Dat staat ook op de site van mijn school.


    Take risks and conquer your fears.

    IrishNialler schreef:
    (...)bij ons gewoon iedereen pas donderdag, maar ja wij zijn maar klein vmbo met 134 leerlingen waarvan 80 procent eco heeft


    Bij ons heeft ook bijna iedereen eco, maar het is volgensmij nog niet zeker wanneer we de uitslag krijgen. Wacht, ik kopieer ook even wat er op onze schoolsite staat.

    "De Inspectie van het Onderwijs heeft besloten dat het CvE (College van Examens) morgen (woensdag 12 juni 2013) de uitslag economie GL/TL niet bekend kan maken op het afgesproken tijdstip ('s ochtends om 8 uur). Uitstel van 24 uur is nodig om een weloverwogen beslissing te kunnen nemen naar aanleiding van het lopende onderzoek naar fraude bij de examens.

    Het CvE beseft dat dit grote overlast betekent voor de betrokken leerlingen en voor scholen, betreurt dit, en hoopt dat scholen er begrip voor hebben dat de omstandigheden deze maatregel noodzakelijk maken. Zodra morgen om 17 uur meer bekend is, zullen we scholen zo snel mogelijk informeren. Voor die tijd kan het CvE geen aanvullende mededelingen doen.

    De inspectie neemt maatregelen gericht op de concrete fraudesituatie. Leerlingen die straks een diploma krijgen kunnen mede door deze maatregelen zeker zijn van de waarde van hun diploma.

    Woensdag tussen 17.00 en 18.00 uur zullen wij op de website bekend maken hoe en wanneer wij leerlingen informeren over de uitslag van het examen.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy