Hey,
Ik zit nu echt heel erg met een probleem op school.
12 leerlingen, waaronder ik, nemen deel aan een uitwisselingsprogramma met Tsjechië.
We gaan met de bus en dan zitten we 12 uur met elkaar in de bus met om de 3 uur een pauze.
We gaan met 2 busjes. Er is een enorm nadeel aan die busjes,
De leerlingen waar ik juist echt goed mee op kan schieten zitten in de andere bus.
En 3 leerlingen waar ik me letterlijk al een paar jaar aan kapot irriteer, zitten juist in dezelfde bus.
Heel veel mensen zijn het niet met de indeling eens, maar de leraren willen het niet veranderen.
Ze zeggen dat we juist moeten leren om met elkaar om te gaan, ook al kun je het niet vinden met elkaar.
Ik denk dan juist van: voorkomen is beter dan genezen. Maar zij zijn alleen bereid de indeling te veranderen als de irritaties te hoog oplopen.
Ze zeiden ook dat ze zouden kijken naar wie er met elkaar op school omgaan, maar ze hebben nu juist Marck en Sander (2 mensen die elkaar niet mogen), en Sacha en ik (Sacha heet volgens mij NiallIsKnap op quizlet), en dat in dezelfde bus. Dat gaat na een half uur al fout.
Mijn mentor zegt dat hij van onze problemen niet zijn probleem gaat maken en dat we ons dan maar gewoon uit het uitwisselingsprogramma moeten terugtrekken.
Maar ik wil echt heel graag meedoen aan de uitwisseling maar ik kan nog geen 1 uur met de 3 leerlingen opschieten. )':
Ik ben dan zo'n iemand die dan zichzelf helemaal afsluit van alles en iedereen omdat ik me ook nog eens heel, heel snel irriteer aan andere mensen.
Wat moet ik doen?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.