• xD Gezellig, bijna 1 uur in deze herrie zitten.
    Geniet ervan !!!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Je kunt me niet zeggen dat iemand dit kan volhouden... Ik heb het ongeveer drie minuten vol gehouden doordat ik de gordijnen ging bekijken, streepjes ging tellen en me begon af te vragen hou oud ze nu werkelijk is. x'D

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 16:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Je kunt me niet zeggen dat iemand dit kan volhouden... Ik heb het ongeveer drie minuten vol gehouden doordat ik de gordijnen ging bekijken, streepjes ging tellen en me begon af te vragen hou oud ze nu werkelijk is. x'D


    als je goed kijkt, dan zie je een soort van uhm.... dat het is opgenomen in veschillende stukjes.
    de ene keer is ze iets sneller dan de andere keer en ook dichterbij de camera


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik vind haar eng.


    I still think of the guitar bible.

    Dit doet me aan madagascar denken....


    Take me to wonderland

    Woodstockie schreef:
    (...)

    als je goed kijkt, dan zie je een soort van uhm.... dat het is opgenomen in veschillende stukjes.
    de ene keer is ze iets sneller dan de andere keer en ook dichterbij de camera


    Ik bedoelde dat niemand het kan volhouden om hier vijftig minuten lang naar te luisteren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het is niet bepaald never ending, maar goed. Ik vind het dodelijk irritant. Die. (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alayna schreef:
    Ik vind haar eng.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    26 - 02 - '16

    Ja gezellig, 50 minuten lang

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 17:09 ]

    DarkSavior schreef:
    Het is niet bepaald never ending, maar goed. Ik vind het dodelijk irritant. Die. (krul)

    Helemaal mee eens. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze is irritant bezig.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mavis schreef:


    Believe in yourself.

    Die is hartstikke oud.

    Annoying as hell.


    You are beautiful, you are love.