• De Hemel word aangevallen door Zijn gemene aartsvijand Hades die het rijk wil veroveren.
    Vele magische bewoners zijn bang en vluchten weg voor de duivels die hun land probeert te vernietigen. Iedereen die een tweede kans verdient ,komt bij God's rijk, maar die kunnen weer sterven en dan zijn ze voorgoed weg.Iets wat God niet kan aanzien.
    Daarom koos hij uitverkorenen, die bestaan uit verschillende wezens.
    Deze krijgen een trouwe helper, een Soul. De Souls horen hun baas te beschermen en raad te geven.

    Maar ,wat als er een uitverkorene sterft ,of als iemand ze verraad?
    This means war.


    Regels:
    - Minimaal 4 regels.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan. Verlopen is verlopen.
    - Afwezigheid of naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door mij of door Nyan.
    - OOC tussen haakjes.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - 16+ is toegestaan.
    - Houd rekening met elkaar.


    Wezens:
    - Camille Vera Williams || Hour ~ Veela.
    - Alexandra Elise Williams || Nyan ~ Veela.
    - Daya Felicia March || MinnieMouseX ~ Elf.
    - Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Leviosae ~ Doodsengel.
    - Lyan Rae "Lyre" Seal || LyricLie ~ Vuurelf.
    - Minerva Cecilia Nidireska || MissCastle ~ Vampier.
    - Nathan Maxwell Scot || Nyan ~ Watergeest.
    - David James Morgan || Emrys ~ Natural Caster.
    - Brennen || Ewijn ~ Centaur.
    - Yinurru Brater || Baelo ~ Meerminman.
    - Darren Archer ||Mirare ~ Miànjù / Gemaskerde.
    - Gabe Alex Seravim || Mitovi ~ Seraf.

    Rollentopic.

    In het begin/de beginpost krijgen ze allemaal een bericht, het maakt niet uit hoe, dat ze bij god geroepen moeten worden. Als ze daar allemaal zijn geef ik verdere uitleg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( ;D mon tops )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topicsss(nerd)]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amarí ''Amar'' Nanine Roshania. || Doodsengel, eerste rang.

    Een koude rilling loopt over mijn rug ondanks dat ik eigenlijk niet kan voelen. De maan is feller dan ik haar ooit gezien heb en ik hoor stemmen in de verte van de duisternis. Ik weet van wie de stemmen zijn en ik weet dat ze er voor mij zijn, maar ik blijf doorlopen regelrecht naar het meer ze komen vanzelf wel. denk ik.
          'Amarí Nanine Roshania, Doodsengel eerste rang.' Met een geïrriteerde ruk draai ik me om. Sneller dan gedacht.
          'Je hebt het recht van spreken. Nu pas' zeg ik zacht, normaal gesproken vraagt elk wezen en zeker normale Engel toestemming om tot een Doodsengel te spreken maar deze onbekende kent die regel duidelijk niet.
          'Ik neem aan dat je weet dat ik gezonden ben door Hem.'
          'Natuurlijk zie ik dat.' zeg ik koud.
          'Hij heeft je geroepen.' vervolgt de Engel ongestoord.
          'Als ik het niet dacht, weet je ik kan de weg zelf wel vinden.' sis ik en draai me weer richting het meer. Ik hoor hoe de Engel verdwijnt en ik spreid ongeduldig mijn vleugels, vooruit dan maar.

    Ik heb zin in deze RPG (:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:35 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Mijn Topics]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    {Mein Topieks}


    Stenenlikker

    {mmijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lyan Rae "Lyre" Seal | Vuurelf

    Langzaam laat ik me op het koude gras zakken en laat mijn vleugels weer verdwijnen. Ik ga op het gras zitten, het voelt nog steeds vochtig aan van de regenbui. Ik kijk omhoog de zon is net aan het onder gaan en de lucht is mooi oranje gekleurd. Ik lach. 'Dat kan ik ook,' fluister ik zachtjes tegen de lucht en dan licht er een mooie oranje vlam op uit mijn handpalm. De warme gloed maakt mijn gezicht warm. Sinds ik geleerd heb om vuur onder controle te houden doe ik niets liever dan met vuur spelen. Plotseling kleurt de vlam lichtblauw met zilver. Ik trek een wenkbrauw op en vraag me af sinds wanneer ik dat kan, totdat er ineens een stem klinkt.
    'Lyan Rae, hij wil je zien.' Niets meer dan dat en het vlammetje dooft. Ik weet wat het betekent dus ik sta op en vouw mijn vleugels weer uit en vlieg weg. Ik vraag me af waarom ik hem moet zien, ik ben niets meer dan een doodnormale vuurelf.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:15 ]


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Camille Vera Williams || Veela.
    Ik liep door het moerassige gebied, keek om me heen en vroeg me af wat ik hier eigenlijk deed. Maar de wil om door te gaan was te sterk. Ik voelde de vleugels uit mijn rug scheuren, en de passie vanbinnenuit me vlammen. Ik moest ze vinden. Ik kreunde even van pijn, maar ik moest door. Ineens zag ik een fel wit licht, en toen ik mijn arm voor mijn gezicht weghaalde, stond daar een Engel. 'Camille Vera Williams. Veela, boogschutter eerste linie in Zijn leger.' Ik knik geluidloos, met een verveelde uitdrukking op mijn gezicht. Ze maakten het altijd zo lang, terwijl het meestal gewoon meteen duidelijk was. 'Hij heeft me uitgezonden met een boodschap. Hij verwacht je.' Ik rolde met mijn ogen. 'Ja, ja. Ik ga al.' Ik sloeg mijn vleugels uit, net als de Engel. Hij pakte me bij mijn pols, en er was weer een grote witte flits, en ik stond voor een gigantisch gebouw. En bijna alles was wit. 'Ga naar binnen.' 'Ja.' mompelde ik. Ik liep naar binnen en ging vervolgens op een stoel zitten, wachtend op verdere instructies.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Is het misschien een idee erbij te zetten welk wezen je personage is?}


    Stenenlikker

    Daya Felicia March ll Bos-elf

    Ik wandel door het bos. Anderen zouden hier makkelijk verdwalen, maar ik niet aangezien ik een bos-elf ben. Net als mijn hele groep. Ik ken dus de weg in het hele bos uit mijn hoofd. Ik slaak een zucht van verlichting als ik eindelijk bij het beekje aankom. Voorzichtig, door het koude water, stap ik er met mijn voeten in. Dat lucht op. Een paar minuten geleden had ik me dus verwond en dat water heeft een soort genezende werking op bos-elven. Ik stap er weer uit en ga even aan het water zitten. Plots voel ik een soort koude wind langs me gaan. Ik kijk even vluchtig om me heen en zie dat er een soort hele dichte mist om me heen ontstaat. Wat is dit? Ik heb toch niks misdaan? 'God roept u, Daya Felicia March,' zegt een ijzige stem die me rillingen bezorgd, 'u moet naar hem toe gaan.' zegt de stem. En even snel als de mist is gekomen, verdwijnt hij ook weer. Ik kijk om me heen. Droom ik of zo? Of is dit een nachtmerrie?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 18:22 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ewijn schreef:
    {Is het misschien een idee erbij te zetten welk wezen je personage is?}


    Dit. Als iedereen dit wil doen zou ik dat erg waarderen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nathan Maxwell Scot||Watergeest
    Verveeld kijk ik naar mijn weerspiegeling in het riviertje. Het beeld was vervormd ,maar je zag nogsteeds wie ik was. Ik was wat aan het klooien met het water tot ik plots een fel wit licht zag. Een engel ,kwam voor me staan en ik haar haar met opgetrokken wenkbrouwen aan.
    "Hij wil je spreken." dat waren haar enige woorden. Ik sta op,en ik voel hoe ze mijn pols vast pakt en ,daarna verblind het licht me weer.
    Ik was in een kamer ,een ruimte is het palijs van God. Ik stap traag door en kijk even om me heen. Waarom wil hij mij?
    Ik ga even met een hand door mijn haren en loop dan door,zoekend of er hier wel iemand was.

    Alexandra Elise Williams|| Veela
    Verveeld liep ik wat door het bos met een bosje bloemen in mijn handen. Ik hield van de kleurijke dingen. Ik kijk op als ik iets voel dichterbij komen ,waarsdoor mijn vleugels zich automatisch uit mijn lichaam willen . Het deed pijn ,maar ik beet op mijn kiezen.
    Als de figuur daar was,waren mijn vleugels vrij en een klein pijnkreetje verlaat toch mijn lippen. Ik ben het nog steeds niet gewoon om mijn vleugels te gebruiken.
    "Alexandra ,Williams een Veela ,net als haar tweelingzus. De heer heeft je nodig."zei de stem waardoor ik zucht.
    Voodat ik kan tegenwerken ,word ik verblind en sta ik in een gebouw. Dit is nieuw.

    (Iemand Voor Nathan of Alexandra ? ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    David James Morgan||Caster

    Het was koud in huis. Ik knipte met mijn vingers en niet veel later sprong de kachel aan en begon het langzaamaan warm te worden. Later als ik een eigen huis zou hebben en genoeg geld zou ik ook zoiets in mijn huis laten plaatsen. Als ik ooit nog van mijn oom en tante af zou kunnen komen. Er klinkt van ergens uit het huis een plof en ik zie een streep licht onder de deur vandaan komen. De deur ging voorzichtig open en er kwam iemand aarzelend de kamer binnen. 'Ben jij David James Morgan de Caster?' 'Yep dat ben ik. Kan ik je toevallig ergens mee helpen?' ergens achterin mijn hoofd begon er een belletje te rinkelen toen ik de man voor me zag. Misschien waren het de witte vleugels? 'Hij heeft je nodig.' 'Hij? Ik denk dat ik een beetje meer uitleg moet hebben.' het schoot me spontaan te binnen, Engel. 'Oh ik denk dat ik al weet wie je bedoelt. Is dit de eerde keer dat je iemand moet opzoeken?' 'Zo ongeveer ja.' 'Oké. Zeg maar dat ik eraan kom dan.' 'Ik ben bang dat ik je met me mee moet nemen.' 'Ik ben bang dat het niet anders kan ja.' ik pakte een blaadje van de tafel en zocht naar een pen.
    Ik ben voor een tijdje weg. Ik zie jullie wel weer.
    'Nou ik ben klaar.' hij raakte voorzichtig mijn arm aan en toen begon alles te draaien.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Camille is er ook al, dus Camille wel voor Nathan ? c:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Daya Felicia March ll Bos-elf

    Even ben ik verward. Ik sta op en wil weglopen, als ik een hand om mijn pols voel. Ik kijk omhoog en zie de mist weer. Ik word meegetrokken door de hand en ik klapper even met mijn mini-vleugels zodat ik zelf ook vlieg.
    Het nadeel van elfenvleugels: Ze zijn nogal klein. Mijn vleugels lijken een beetje op die van een citroenvlinder. Maar dan ietsie groter.
    Ik vlieg omhoog en kom terecht in een soort kamer. Ik ben nog nooit bij God geweest. Dit is nieuw voor me. Ik kijk om me heen. Er zijn ook anderen.


    It just takes one negative comment to kill a dream