• Ja. Volgens mij ben ik ..... Aan het afkicken van Quizlet. En dit vind ik heel erg, aangezien er verschillende verhalen door mijn hoofd spoken die ik het liefste met jullie zou willen delen. En ik voor mijn gevoel er soms meer voor sommigen hier had moeten zijn. Maar er is de laatste tijd van alles gaande in en rondom mijn leven waardoor ik het onderste uit de kan moet halen om alleen al elke dag uit bed te kunnen komen. Van de andere kant is dit goed, want op spiritueel gebied leer ik veel over mijzelf, en over mijn kijk op het leven. Ik ben erover uit dat ik meer tijd wil besteden aan mezelf, en aan wie ik wil zijn. Hier heb ik de afgelopen tijd niet bij stil gestaan en heb over mezelf heengelopen. Sterker nog, ik heb het toegestaan dat anderen over mij heen liepen.

    Hoe dan ook, natuurlijk wil ik over een tijd als alles wat beter gaat terug komen naar Quizlet. Want ook al zijn er hier -ja, ook in mijn ogen- dingen veranderd, Q is mijn familie. Een groot deel van mijn leven. Vanaf mijn 12e slenter ik hier al rond en 6 jaar later heeft Q me ook voor een deel gevormd tot wie ik nu ben. Maar nu is het even tijd voor andere stromingen om mij nieuwe dingen over mijzelf en het leven te leren. Dus dit is een kleine "vaarwel en tot ziens" en hopelijk een "Hou je taai en tot snel!"

    Dussssssss Quizlet......... I'LL BE BACK!
    Love y'all, be save and peace out!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:15 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tot ooit! :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ik ken je niet maar doei....

    Hopelijk kom jeooit terug en gaat dan alles beter met je!!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sterkte en tot ziens!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wat? Noooo. :c
    Kom snel terug!


    •*• Lululu •*•

    Heel erg veel sterkte en geluk,
    en tot snel :Y) !


    We need a bigger boat.

    Keep it al togheter okey?<3
    See ya!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    xPOMPOMS schreef:
    Heel erg veel sterkte en geluk,
    en tot snel :Y) !


    Some people are art and do art at the same time

    We'll be waiting for you! :')
    Veel sterkte.


    Take me to wonderland

    Veel sterkte!
    Tot nog eens (:


    The artist is the kid that survived.

    Ik ken je niet, maar heel veel sterkte en hopelijk tot gauw! (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Strekte en tot ooit weer :3!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Itami schreef:
    We'll be waiting for you! :')
    Veel sterkte.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Leviosae schreef:
    Sterkte en tot ziens!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Sterkte en tot binnenkort


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Heel veel sterkte en succes! Tot ziens! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel