• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Ik ben zo fucking kwaad. Hoe durven ze mijn fucking script te nemen, op hun website te zetten alsof het van hun is en er dan ook nog eens geld mee verdienen. Dat gaat tegen alle regels van de license in. Stelletje tering mongolen. Als jullie het niet snel oplossen, sleep ik jullie voor het gerecht en eis ik een DMCA. Dan neem ik jullie geld en jullie website weg.

    Stelletje teringlijers.


    Wow, wat is er gebeurt?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wist niet dat er een Belgisch kunstwerk op de maan lag? ;o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah nee, nu komt maandag toch wel erg dichtbij D:


    Caution first, always.

    Alayne schreef:
    (...)
    Toevallig, die heb ik vandaag nog beluisterd :Y)


    Haha, dat is inderdaad toevallig. Het werd gespeeld op oma's begrafenis en tijdens de dienst zat er een vlinder in de kerk die tijdens het liedje het raam uitvloog. Heel bijzonder. Maar ik vind de tekst ook heel erg bijzonder, het slaat heel erg op de persoon die ik ben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Wow, wat is er gebeurt?

    Duidelijk toch? Mensen jatten iets van me en verspreiden het zonder erbij te vertellen dat het van mij is. Dat is al een van de dingen die niet mag volgens de license die ik gebruik om het te beschermen. Daarbij maken ze er ook nog eens geld mee, wat ook niet mag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Duidelijk toch? Mensen jatten iets van me en verspreiden het zonder erbij te vertellen dat het van mij is. Dat is al een van de dingen die niet mag volgens de license die ik gebruik om het te beschermen. Daarbij maken ze er ook nog eens geld mee, wat ook niet mag.


    Ik bedoelde meer hoe dat gebeurt kan zijn en hoe je dit nu gaat aanpakken. Is wel een kutstreek, Jezus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Haha, dat is inderdaad toevallig. Het werd gespeeld op oma's begrafenis en tijdens de dienst zat er een vlinder in de kerk die tijdens het liedje het raam uitvloog. Heel bijzonder. Maar ik vind de tekst ook heel erg bijzonder, het slaat heel erg op de persoon die ik ben.

    Da'sbijzonder, ja (: Ik vind dat Boudewijn de Groot sowieso prachtige teksten heeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    This cannot be healthy. This cannot be healthy. This cannot be healthy.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik bedoelde meer hoe dat gebeurt kan zijn en hoe je dit nu gaat aanpakken. Is wel een kutstreek, Jezus.

    Het is een open source, dus iedereen kan het downloaden. Maar er zitten wel bepaalde regels aan. De aanpak is makkelijk.
    Eerste vragen of ze mij erbij willen vermelden. Doen ze dat niet, vraag ik een DMCA aan bij het Amerikaanse Gerecht, wegens license schending (ze zijn gehost in Amerika). Daardoor word hun website offline gehaald. En als ik dan nog pissig genoeg ben, sleep ik ze voor het gerecht om schadevergoeding te eisen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is een open source, dus iedereen kan het downloaden. Maar er zitten wel bepaalde regels aan. De aanpak is makkelijk.
    Eerste vragen of ze mij erbij willen vermelden. Doen ze dat niet, vraag ik een DMCA aan bij het Amerikaanse Gerecht, wegens license schending (ze zijn gehost in Amerika). Daardoor word hun website offline gehaald. En als ik dan nog pissig genoeg ben, sleep ik ze voor het gerecht om schadevergoeding te eisen.


    Dat ga je sowieso winnen, lijkt me. En ben je ook zo pissig?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Wow, wat is er gebeurt?


    Wat hebben ze dan van je gejat, als ik het vragen mag?


    26 - 02 - '16

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dat ga je sowieso winnen, lijkt me. En ben je ook zo pissig?

    Nu nog wel.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Wat hebben ze dan van je gejat, als ik het vragen mag?

    Ik had een code geschreven waarmee mensen een BitCoin Faucet konden opzetten. BitCoin is een digitale munt met een constant wisselende waarde. En een faucet is een kraan die telkens een beetje BTC druppelt (weggeeft).

    Ik heb het vrijgegeven, zodat anderen makkelijk zo'n faucet konden opzetten, maar er zitten wel regels aan. Zo is het niet benoemen van de auteur strafbaar en verboden.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen die dit bericht gezien hebben, vergeet het maar gewoon. Ik regel wel iets

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 22:38 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh god, jij hebt er nog steeds niets van geleerd hè :')


    Caution first, always.

    Waarom irriteer ik me soms aan zulke kleine dingen?


    You are beautiful, you are love.