• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Your make-up is terrible

Waar was dat nou voor nodig? (cat)
    Waarom ben jij nou altijd de baas?

•*• Lululu •*•

Nou wil ik niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar nou ben ik naar Leader of the pack aan het kijken en god zeg wat hebben die Nederlanders een verschrikkelijk Engels accent. -_-
    Zo plat en verwrongen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Leren schiet op, wauw, wonderen bestaan nog.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Jezus, hoe vaak wil je je foto nog plaatsen?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik wacht nogsteeds. Ik ben je kwijt.

•*• Lululu •*•

Lul.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Volgens mij ben ik echt ziek aan het worden D:

To the stars who listen — and the dreams that are answered

DIIEEEEE

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Mijn ijsje was lekker: )

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Ugh, ik moet nog aan mijn huiswerk beginnen *wat ik morgen af moet hebben* maar ik ben nog niet begonnen.):
    Ik heb alleen geen zin om van Q af te gaan.

It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

Hoofdpijn. Verkoudheid. Duizelig, wat een leuke dag zeg.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Wat ben jij kinderachtig zeg, mij verwijderen op de media. Gelukkig ben ik wijs genoeg om straks normaal te doen en doen alsof er niks is gebeurd.

Ik vindt jou grappig! :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik ga huilen.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Couscous!