• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik vond natuurkunde-scheikunde ook leuk. We almost always blow shit up. :Y).


    Ik scoorde daar altijd heel slecht op :c
    Ik ga volgend jaar alleen maar scheikunde doen, dat is immers verplicht.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Welk profiel heb je? Een van de natuur shizzle? Zo ja, dan kan je ze inderdaad niet laten vallen.


    Ik zit op de middelbare school in de brugklas. Dus ik kan het sowieso nu nog niet laten vallen.
    En ik doe tweetalig gymnasium, en ik heb echt geen idee wat je met wat voor een profiel ik heb bedoeld. :$

    @Tortura: Dat zijn juist de vakken die ik haat!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:54 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ik zit op de middelbare school in de brugklas. Dus ik kan het sowieso nu nog niet laten vallen.
    En ik doe tweetalig gymnasium, en ik heb echt geen idee wat je met wat voor een profiel ik heb bedoeld. :$

    Tortura: Dat zijn juist de vakken die ik haat!


    Oh, dat is wat anders ja. Ik doe Havo en ga voor natuur&gezondheid


    26 - 02 - '16

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ik zit op de middelbare school in de brugklas. Dus ik kan het sowieso nu nog niet laten vallen.
    En ik doe tweetalig gymnasium, en ik heb echt geen idee wat je met wat voor een profiel ik heb bedoeld. :$

    Tortura: Dat zijn juist de vakken die ik haat!


    Oh, cool, dat is dit jaar bij ons op school gestart, een brugklas gymnasium met tweetalig. Schijnt heel erg goed te bevallen. Ik heb ze eens bezig gezien, hun Egels is vet goed. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    On-topic graag ^^

    OT: ik zou graag doorspoelen naar vrijdagavond, dank je.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Oh, dat is wat anders ja. Ik doe Havo en ga voor natuur&gezondheid


    Ghehe, ja, dat is iets anders.xD
    Maar waarschijnlijk ga ik afzakken.:(
    Misschien kan ik het net halen, maar dat is waarschijnlijk nihil, want ik mag waarschijnlijk geen onvoldoendes meer halen als ik over wil gaan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Oh, cool, dat is dit jaar bij ons op school gestart, een brugklas gymnasium met tweetalig. Schijnt heel erg goed te bevallen. Ik heb ze eens bezig gezien, hun Egels is vet goed. C:


    Maar we praten niet veel Engels in de klassen. Dat doen we alleen als er een leraar in de buurt is of als de leraar iets vraagt.
    Want we moeten de hele dag Engels praten, behalve bij de talen.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nu weer on-topic graag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zooo nuttig.


    You are beautiful, you are love.

    Winterwolves schreef:
    Waarom bestaat het vak Biologie?!

    Wacht maar tot je het uitvoert. :'D


    OT: Omg. So much feelings for you, baby. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Om te leven dacht ik je zou een vlinder moeten zijn
    Om te vliegen heel ver weg van alle leven, alle pijn
    Maar ik heb niet langer hinder van jaloersheid op een vlinder
    Als zelfs vlinders moeten sterven laat ik niet mijn vreugd bederven
    Ik kan zonder vliegen leven
    Wat zou ik nog langer geven
    Om een vlinder die verdronken is in mei
    Om te leven hoef ik echt geen vlinder meer te zijn


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben zo fucking kwaad. Hoe durven ze mijn fucking script te nemen, op hun website te zetten alsof het van hun is en er dan ook nog eens geld mee verdienen. Dat gaat tegen alle regels van de license in. Stelletje tering mongolen.
    Als jullie het niet snel oplossen, sleep ik jullie voor het gerecht en eis ik een DMCA. Dan neem ik jullie geld en jullie website weg.

    Stelletje teringlijers.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Toevallig, die heb ik vandaag nog beluisterd :Y)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:46 ]


    "I shut my eyes in order to see.'