• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Na één dag alweer zo moe :')


    Caution first, always.

    Gast, ik hoef je naaktfoto's niet ^^'.


    i put the fun in funeral

    Cas schreef:
    Tikken.


    Tikkende hakken, bedoel je? Of was het niet als reactie op mijn reactie?
    Mocht het dat wel geweest zijn: Dankje! :) Want dat was inderdaad het woord dat ik zocht. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Tikkende hakken, bedoel je? Of was het niet als reactie op mijn reactie?
    Mocht het dat wel geweest zijn: Dankje! :) Want dat was inderdaad het woord dat ik zocht. :p


    Ja, tikkende hakken. :3


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, tikkende hakken. :3


    Okii, dankje! :)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my good Lord. Dat had ik dus echt helemaal niet verwacht o.o


    † Love? I want to sleep.

    Echt, de gast die een fucking opmaakprogramma heeft gebakken waarin je niet kan CNTR+Z'en mogen ze tegen de muur zetten en met een paar man in elkaar slaan.
    DAFUQ IS THIS SHIT?


    No growth of the heart is ever a waste

    Dick.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Vinter schreef:
    Gast, ik hoef je naaktfoto's niet ^^'.

    Accepteer ze en verkoop ze voor geld op het internet :Y) Ja, dat kan als je weet waar je moet zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vinter schreef:
    Gast, ik hoef je naaktfoto's niet ^^'.


    Lach hem recht in zijn gezicht uit, wedden dat hij t nooit meer doet? :Y)

    Ik werd een keer toegevoegd door een jongen op msn, die ik vaag kende, en hij wilde de webcam aan doen. Ik met mijn stomme vijftienjarige kop accepteerde dat en kreeg een rukkende gast te zien.
    Ik zei: is dat alles wat je hebt?
    Hij ging meteen offline en heb 'm nooit meer gezien (duivel)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jullie zijn echt vreselijk. Alsof ik gelijk met jan en alleman het bed in duik als ik uit huis ben. Hoe durven jullie jezelf goede ouders te noemen. Jullie halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik zou het liefst weggaan en nooit meer terugkomen, kinderbescherming bellen of whatsoever. Donder maar lekker op, loop naar de hel.


    26 - 02 - '16

    Theodora schreef:
    (...)

    Lach hem recht in zijn gezicht uit, wedden dat hij t nooit meer doet? :Y)

    Ik werd een keer toegevoegd door een jongen op msn, die ik vaag kende, en hij wilde de webcam aan doen. Ik met mijn stomme vijftienjarige kop accepteerde dat en kreeg een rukkende gast te zien.
    Ik zei: is dat alles wat je hebt?
    Hij ging meteen offline en heb 'm nooit meer gezien (duivel)

    Geweldig:Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie hechten alleen maar waarde aan dat 'geloof' van jullie. Wat als ik er niet meer zou zijn hè? Zouden jullie dan nog zo doen? Zouden jullie mijn broertje dan wel normaal behandelen?


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Accepteer ze en verkoop ze voor geld op het internet :Y) Ja, dat kan als je weet waar je moet zijn.


    Ik weet niet of ik in dat soort zaken terecht wil komen haha.


    Theodora schreef:
    (...)

    Lach hem recht in zijn gezicht uit, wedden dat hij t nooit meer doet? :Y)

    Ik werd een keer toegevoegd door een jongen op msn, die ik vaag kende, en hij wilde de webcam aan doen. Ik met mijn stomme vijftienjarige kop accepteerde dat en kreeg een rukkende gast te zien.
    Ik zei: is dat alles wat je hebt?
    Hij ging meteen offline en heb 'm nooit meer gezien (duivel)


    Haha, dat is inderdaad de perfecte oplossing x'D. Meh, jammer genoeg bedacht ik me dat niet in alle awkwardness, maar als hij door blijft gaan weet ik in ieder geval hoe ik moet reageren :3.


    i put the fun in funeral

    Oke ja niet dan he..
    Veel plezier dan volgende week, idgaf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.