• || One Direction || Love Heaven || RollenTopic||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .


    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan : ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne :Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna


    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv.

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Invul Lijstje :
    Naam :
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:23 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Wel, ik vind het best eng om naar iemand toe te gaan en dan te vragen; "Hey onze muses zouden leuk samen zijn laten we ze in een relatie stoppen."


    The artist is the kid that survived.

    Maar dat maakt toch helemaal niks uit ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Awh en zoals gewoonlijk ben ik weer eens te laat. ): Dit had me een erg leuke rpg geleken...

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:12 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Charlot "Charlie" Danesse Payne
    Leeftijd: 16
    Karakter: Charlot is een verlegen en lief meisje, wie nooit iemand kwaad zal doen. Ze houdt ervan om te lachen en is zowel aardig tegen iedereen. Als het om sport gaat, is Charlot een groot fan. Ze volgt elke voetbalwedstrijd, basketbalwedstrijd, echt alles. Zelf is Charlot erg goed in voetbal, waar ze al vanaf haar zesde onder zit. Soms is ze echt een meisje-meisje, maar soms ook weer niet. Over haar lichaam is Charlot niet al te zeker, alhoewel ze nog nooit echt "dik" is genoemd. Ze vindt zichzelf ook niet dik, alleen ze vindt haar lichaam gewoon niet mooi. Onderhand weet ze wel dat ze niet mag klagen, maar toch weet ze nou niet echt wat ze van haar lichaam moet denken. Charlot heeft gewoon een perfect vriendje genaamd Nate, en ze is erg gelukkig met haar relatie. Wat ze niet weet is dat Nate vreemd gaat met haar beste vriendin. Voor de rest kan Charlot erg goed piano spelen, ze heeft een paar jaar onder pianoles gezeten en voor de rest heeft ze het zichzelf aangeleerd.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze heeft enkele tattoos. Eén op haar rechterarm wat nergens voor staat, en één op haar rug wat ook nergens voor staat. Ze vond ze gewoon mooi.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AppleBottom schreef:
    Wel, ik vind het best eng om naar iemand toe te gaan en dan te vragen; "Hey onze muses zouden leuk samen zijn laten we ze in een relatie stoppen."

    hahaha, nouja waarom? Zou jij het raar vinden als ik zeg. 'He, ik hou van Larry. komt dat doen we.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynieBoy schreef:
    Maar dat maakt toch helemaal niks uit ?


    Ik ben een best verlegen persoon wanneer het om een relatie gaat, haha, ook al is dit een RPG, blijft eng. misschien ook een beetje bang dat mensen me niet graag gaan hebben whoopsies


    The artist is the kid that survived.

    Danosaur schreef:
    (...)
    hahaha, nouja waarom? Zou jij het raar vinden als ik zeg. 'He, ik hou van Larry. komt dat doen we.'


    Nee, niet echt wan Larry is like heaven. Maar zoals ik al zei, ik ben best verlegen.


    The artist is the kid that survived.

    Hersheys schreef:
    Awh en zoals gewoonlijk ben ik weer eens te laat. ): Dit had me een erg leuke rpg geleken...


    Je kunt er nog bij hoor x Niall is nog vrij en nog andere mensen enzz


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Ik ben een best verlegen persoon wanneer het om een relatie gaat, haha, ook al is dit een RPG, blijft eng. misschien ook een beetje bang dat mensen me niet graag gaan hebben whoopsies

    Daarom hou ik van rpg. je hoeft niets vanuit jezelf te doen. al is dat vragen dat natuurlijk wel. ;x
    maar wel wat dat van dat mensen je niet graag hebben. Waarom zou dat. het gaat dan toch om je personage en niet over jou. Ja, of je moet echt verschrikkelijk schrijven of wat dan ook. maar dat is een ander verhaal. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    Daarom hou ik van rpg. je hoeft niets vanuit jezelf te doen. al is dat vragen dat natuurlijk wel. ;x
    maar wel wat dat van dat mensen je niet graag hebben. Waarom zou dat. het gaat dan toch om je personage en niet over jou. Ja, of je moet echt verschrikkelijk schrijven of wat dan ook. maar dat is een ander verhaal. ;x


    Wel, ik wil niet opdringerig lijken of zo, haha (: Ik heb een role play blog op tumblr, ik vind het echt superleuk om in iemands anders huid te kruipen, geeft me meer zelfvertrouwen, maar dat is makkelijker omdat je dan niet ooc -out of character- werkt maar alles gebeurd ic -in character- je leert natuurlijk ook super toffe mensen kennen


    The artist is the kid that survived.

    Charlot is klaar! Is ze goed?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Perfect ! :D


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Wel, ik wil niet opdringerig lijken of zo, haha (: Ik heb een role play blog op tumblr, ik vind het echt superleuk om in iemands anders huid te kruipen, geeft me meer zelfvertrouwen, maar dat is makkelijker omdat je dan niet ooc -out of character- werkt maar alles gebeurd ic -in character- je leert natuurlijk ook super toffe mensen kennen


    Ik begrijp je wel hoor x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    (...)

    Ik begrijp je wel hoor x


    Aw (: Ik vind je signature echt geweldig (:


    The artist is the kid that survived.

    Dan kunnen we dus bijna beginnen? =)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.