• IK ZOEK GEEN COVER MEER.

    Oke, titel is misleidend. Maar ik wou toch even iets anders hebben dan heel simpel 'cover gezocht'. XD
    Omdat mijn lieve hersenen weer met inspiratie aankwamen, ben ik weer een story rijk. Alleen ben ik niet gezegend met coverskills. Hierbij zoek ik dus weer een cover.

    Wat ik zoek.
    Ik heb geen plaatjes. Omdat ik echt vreselijk ben met plaatjes zoeken en altijd de verkeerde of juist met lelijke plaatjes aan komt lopen. Maar in mijn gedachten zie ik dus tralies van een gevangenis en een huilende meisje die best jong is. (15-20 jaar oud)Geen gezich zou nog beter zijn. Maar moest je een perfecte meisje gevonden hebben, be my guest. Het cover zelf is best donker en geeft een creepy gevoel. Verder een huisje die tussen armzalig en een gewoon huisje is. En wat vooral niet kan missen zijn de bossen.

    Titel en inhoud story.
    Heel kort gezegd: het gaat over een kleine stad waarbij er iemand is die donkere geheimen van de bewoners aan de wereld bekend maakt. En de hoofdpersoon weet gewoon dat zij de volgende is die aan de beurt is. Maar het gaat natuurlijk veel dieper dan dat. Ik kan moeilijk alles spoilen xp.
    Het titel is: Hunting Secrets. En omdat het woord 'hunting' in het titel voorkomt, wil ik tussen de twee woorden een pijl en boog hebben.

    Beloning & deadline.
    De beste cover krijgt 15 credits. Deadline is zondag 12 april om 22:00uur.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 0:12 ]


    -

    Ik ben zelf niet goed in covers maken maar zou je me een waarschuwing kunnen geven zodra je deze story online zet?


    -

    Ik wil wel iets proberen! Wanneer wil je m uiterlijk hebben? Want ik weet niet of ik hem snel kan maken, gezien het scherm van mn laptop nogal... Donker. Is :') maar anders probeer ui het op de laptop van mn ouders


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga wat proberen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yetti schreef:
    Ik wil wel iets proberen! Wanneer wil je m uiterlijk hebben? Want ik weet niet of ik hem snel kan maken, gezien het scherm van mn laptop nogal... Donker. Is :') maar anders probeer ui het op de laptop van mn ouders

    Zondag 12 april. (:
    @Saith: zal ik doen!


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Zondag 12 april. (:
    @Saith: zal ik doen!


    Aha. Ik zal kijken of ik dat red (:
    Heb zaterdag nog pupillencompetitie waarbij ik moet helpen..


    take me back to the basics and the simple life

    15 credits Ö
    I'm in (banana)

    Okay. Zou je toch wel plaatjes kunnen doen? Maar dan niet plaatjes die we echt gaan gebruiken, maar meer plaatjes zodat we ongeveer weten wat je bedoeld ^^

    Ik vind het best om zelf plaatjes op te zoeken, maar met alleen een beschrijving van ongeveer de plaatjes, ben ik bang dat ik de verkeerde soort plaatjes pak xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar het is mijn eerste poging. Het is ook niet mijn beste cover, maar het is echt lastig om een goede "achter-de-trailies"-foto te vinden. Hij is zwart-wit omdat die tralies-foto zwart-wit was, btw.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar het is mijn eerste poging. Het is ook niet mijn beste cover, maar het is echt lastig om een goede "achter-de-trailies"-foto te vinden. Hij is zwart-wit omdat die tralies-foto zwart-wit was, btw.


    Het is mooi, alleen is hwt meisje te jong :s
    Hoeft trouwens niet een meisje achter de tralies te zijn. Je kan ook alleen de handen zien die de tralies vasthouden. ;)


    -

    Saith schreef:
    Ik ben zelf niet goed in covers maken maar zou je me een waarschuwing kunnen geven zodra je deze story online zet?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zal iets proberen :)


    Heh~

    ik zal het proberen


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    1) Klinkt als een geweldig verhaal! (:
    2) Ik ga eens iets proberen


    We are only a moment.

    Wil je het liefste kleur of zwart-wit?
    Moeten alle afbeeldingen die genoemd zijn voorkomen in de cover, hij word dan namelijk wel erg vol..
    Heb je een voorkeur voor het uiterlijk van het meisje/jonge vrouw?

    Ik wil best iets proberen :)

    heb het geprobeerd:


    wat vind je er van?


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    Ik wil wel wat proberen, maar ik ben wel vrij slecht in covers maken ;D


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.