• || One Direction || Love Heaven || RollenTopic||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .


    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan : ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne :Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna


    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv.

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Invul Lijstje :
    Naam :
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:23 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik twijfel, maar reserveer toch een meisje ((:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor Louis mag ook (:


    The artist is the kid that survived.

    Infelia schreef:
    Ik twijfel, maar reserveer toch een meisje ((:


    Haha is goed :))


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Naam: Harry Edward Styles
    leeftijd: Negentien
    Karakter:
    Harry is een Vrolijke jongen. Vaak goed gezind en opgewekt, maar kan ook heel sacherijnig en sikkeneurig zijn. Het is best een lieve jongen. Als hij je mag zou hij alles voor je doen en erg naar je toetrekken. Maar zodra hij je niet mag, is hij nog erger dan tien meiden bij elkaar. Hij kan een enorme bitch zijn en daar is niemand tegen bestand. Hij is redelijk veeleisend en houd van aandacht. Vooral van de mensen die hij lief heeft. Hij is snel jaloers, maar dit komt ook omdat hij heel onzeker over zichzelf is. Hij vind het verschrikkelijk als mensen hem niet mogen.
    Hij heeft iets wat nichterige trekjes en is erg gesteld op zijn uiterlijk.
    Hij gedraagt zich als een klein kind als hij zijn zin niet krijgt en kan erg vervelend zijn als hij zich verveeld.
    Uiterlijk:



    Extra:/


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Liam is een lieve jongen die erg sociaal aangelegd is. Hij is rustig en teruggetrokken. Liam geeft veel om zijn familie en vrienden en zou voor hen door het vuur gaan. Als het om hen gaat, is hij vrij snel jaloers. Als je Liam boos maakt, heb je wel echt iets gedaan, want hij word niet snel boos. Zijn grote hobby is zingen.
    Uiterlijk:


    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    En bedankt dat jullie me weer eens moeten laten kiezen. Zayn of Liam?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat jij wilt, ik zou het wel leuk vinden als Liam een zusje had!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Luminoase schreef:
    En bedankt dat jullie me weer eens moeten laten kiezen. Zayn of Liam?


    idk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Luminoase schreef:
    En bedankt dat jullie me weer eens moeten laten kiezen. Zayn of Liam?

    harry mag ook wel hoor ^^
    hahaha,, ok sorry, ik hou mijn mond al ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:



    Karakter: Louis is een vrolijke en opgewekte jongen, hij is dol op grappen uithalen en is nooit verveeld, hij is ook zeer plakkerig en heeft wel altijd zijn arm rond iemand, hij maakt snel vrienden en is een zeer open persoon en zeer uitgaand. Hij weet al van zijn 13de dat hij meer gevoelens heeft voor jongens dan meisjes, hij voelde zich niet als zijn vrienden aangetrokken tot de meisjes op school of de ondergoed modellen in de boekjes, in plaats daarvan vond hij de jongens wel leuk. Louis vind zichzelf te dik, maar diëten zit er toch niet in.
    Extra: Zijn moeder was heel begrijpend toen hij haar over zijn seksualiteit vertelde, hij vroeg of hij de jongens-ziekte had, zijn moeder lachte alleen maar, ze staat altijd achter hem. Louis heeft een kitten, Caro, dat graag zijn nageltjes in kleren en stoffen zet, en een hondje, Kiko, dat bijna altijd aan het slapen is, je moet dan natuurlijk wel oppassen dat je niet op hem gaat zitten. Louis heeft de grote droom om aan kinderen te beginnen, al gaat dat niet zo simpel gaan.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:04 ]


    The artist is the kid that survived.

    OH GOD, MAAK HET ME NIET ZO MOEILIJK. Ik heb het op een erg intelligente manier opgelost, namelijk met mijn ogen dicht op mijn kamer een poster aanwijzen. Het is Justin Bieber geworden. Na nog vijf keer mijn kleine teen gestoten te hebben, is het Liam geworden. Ik maak haar zo aan, eerst even een foto van mijn nieuwe haar maken ^^.

    Edit: Er staat geen invullijstje o-o.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nu wel xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Wordt een beetje zenuwachtig, want;

    LET OP: Als jou personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    Wordt een beetje zenuwachtig, want;

    (...)


    waarom word je daar zenuwachtig van? ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    XD hoezo ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik