• Hallo iedereen,
    ik kom weer even zeuren. Sorry.
    Ik voel me echt heel erg waardeloos. Het komt met name door mijn thuissituatie. Mijn ouders zijn nogal streng gelovig en ik ben dat dus allesbehalve. Ik haat de kerk en alles wat erbij hoort, omdat zo'n kerk dienst gewoon voor een overdosis prikkels veroorzaakt bij mij en daardoor raak ik overprikkelt. Ook geloof ik niet echt in een god. Mijn ouders willen dat niet inzien, ze dwingen mij om één keer per zondag naar de kerk te gaan en anders chanteren ze mij. Nu zullen jullie wel denken, kom op die ene keer per zondag, maar voor mij is dat gewoon echt een hel. Ook vinden ze dat ik zeur doordat ik wil stoppen met mijn medicijnen, zelf heb ik ze nooit echt gewild. Ik voelde me onder druk gezet door mijn ouders en heb toen maar ja gezegd, puur uit angst dat ze via chantage zouden zorgen dat ik mijn vriend niet meer zou kunnen zien of wat dan ook. Ik ben serieus bang voor mijn ouders. Ze hebben ooit gedreigd dat ze me thuis zouden houden van school, internet en alles eraf zouden gooien, me nooit meer beltegoed zouden geven en dat ik dus geen contact meer zou kunnen hebben met mijn vriendje. Sinds die dreiging ben ik anders tegen ze aan gaan kijken. Ik ben bang voor ze. Ik durf mijn mening niet meer te geven en ga maar mee in alles wat ze willen. Er wordt over mij heen gelopen en ik durf er niets tegen te doen. Ik kan enkel wachten tot ik 18 wordt, dat is over drie-kwartjaar ongeveer. Dan hebben ze in principe niet zoveel meer over me te zeggen, maar het is gewoon niet uit te houden zo. Ik kan nu alleen maar huilen, ook omdat ik voor het eerst in 1,5 jaar weer ongesteld ben geworden en alles doet me hartstikke zeer. Ook slaan mijn hormonen nogal op hol en ik word gewoon gek.

    Nu heb ik ook voor mezelf bedacht dat ik tegen de psycholoog, die ik sinds kort weer bezoek, alles ga zeggen wat mij op het hart ligt. Ik heb het idee dat ik nu eindelijk een beetje meer kracht bezit om van me af te gaan bijten. Ik ga stoppen met mijn medicatie en ik ben eigenlijk niet meer van plan om ze nog verder mijn leven te laten verpesten. Maar nu lukt alles gewoon even niet.

    Ik heb echt even een cheer up nodig, voel me echt waardeloos nu. Sorry dat ik nu wat van je tijd verspilt heb met dit topic.


    26 - 02 - '16

    Unvernunft schreef:
    Goed dat je het tegen de psycholoog gaat zeggen. Zij/hij kan je misschien helpen verder te komen!
    Heel veel sterkte meid <3


    Tijd voor koffie.

    Ah noes. :C Wat ontzettend vervelend dat je ouders zo laag zijn om chantage te gebruiken om jou naar de kerk te krijgen. Het geloof moet uit vrije wil beoefend worden, je kunt niet iemand dwingen om te geloven. Het kan wel, maar dan worden je ouders een nieuwe Hitler, Stalin of een andere totalitaire dictator. Je ouders willen toch het liefst dat je gelukkig bent? Ontzettend kut voor je Erieka. :C
    Je kunt altijd je hart bij me luchten, geen probleem!
    Succes bij je psycholoog, hopelijk boeken jullie snel een blijvende vooruitgang!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ah noes. :C Wat ontzettend vervelend dat je ouders zo laag zijn om chantage te gebruiken om jou naar de kerk te krijgen. Het geloof moet uit vrije wil beoefend worden, je kunt niet iemand dwingen om te geloven. Het kan wel, maar dan worden je ouders een nieuwe Hitler, Stalin of een andere totalitaire dictator. Je ouders willen toch het liefst dat je gelukkig bent? Ontzettend kut voor je Erieka. :C
    Je kunt altijd je hart bij me luchten, geen probleem!
    Succes bij je psycholoog, hopelijk boeken jullie snel een blijvende vooruitgang!


    Klopt, maar het is niet dat ik helemaal niet geloof. Ik geloof gewoon op mijn eigen manier en niet zoals de kerk het belichaamd.


    26 - 02 - '16

    Echt heel veel sterkte, ik hoop dat het allemaal goed komt!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ugh, ik heb ook net gehoord dat ik èn platvoeten en nog een voetafwijking heb. :c


    26 - 02 - '16

    Aw, het zit je nogal tegen, hé?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Na regen komt zonneschijn, hopelijk.


    26 - 02 - '16

    Naaaawh. :C Is het wel gelukt om een gesprek met de dominee te krijgen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog niet, ik moet 'm nog even e-mailen en ik moet nog even brainstormen om dingen tactisch te zeggen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb mijn tijd absoluut niet verspilt door het lezen van je situatie, hoor. (:
    In ieder geval, heel veel sterkte! Ik weet zeker dat jij hier bovenop gaat komen. Mijn gastenboek of inbox staan altijd open als je met iemand wilt praten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Aww, jullie zijn echt lief allemaal. Dat doet echt veel met me (:


    26 - 02 - '16


    Lieverd, mijn gastenboek staat altijd voor je open. Je moet weten dat ik, en nog vele andere, er altijd voor je zullen zijn als je het moeilijk. Ik vind het echt rot dat je dit moet mee maken. Nog even volhouden! Jij staat altijd voor mij klaar en hetzelfde geld voor mij.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:30 ]


    •*• Lululu •*•

    Heel veel sterkte <33


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Unvernunft schreef:
    Goed dat je het tegen de psycholoog gaat zeggen. Zij/hij kan je misschien helpen verder te komen!
    Heel veel sterkte meid <3
    This!
    Zelf had ik het probleem ook, drie tot vier jaar geleden, maar dat mijn ouders gelovig zijn en dat ik naar de kerk moest niet. Verder weet ik dus ook hoe je je voelt. Nogmaals veel sterkte lieverd, alles komt goed! :'D Mijn gastenboek staat altijd open voor je! (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:37 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Bedankt, echt waar..


    26 - 02 - '16