• Ja, ik zoek een oud verhaal hier op quizlet. Niet zo maar een verhaal. Het is één van de eerste verhalen die ik heb gelezen op Quizlet op mijn eerste account.
    Ik kan me de naam niet herinneren en ik weet ook niet of het eigenlijk nog wel bestaat, misschien is hij wel verwijderd.

    De hoofdrollen waren Tom en Bill Kaulitz, al stond er niet in de titel dat het om Tokio Hotel ging.
    De twee broers ontvoerde meisjes om op gruwelijke manieren sex met ze te hebben en te mishandelen. Er kwamen echt wel vreselijke scenario's in voor en ik herinner me er nog één met vuur. Voor de rest herinner ik me niet veel maar ik weet wel dat ik het een heel spannend verhaal vond maar op een begeven moment ben ik gestopt met lezen, het verhaal was nog niet voorbij. Maar ik wil het verhaal dus weer op nieuw lezen maar ik kan het gewoon niet vinden!

    Weet iemand misschien welk verhaal ik bedoel en of het nog steeds bestaat?


    Believe in yourself.

    idk, ik ken hem niet.
    Maar, ik weet niet hoelang het geleden is, maar aangezien het over th gaat denk ik lang. anders kan hij ook met de storing verdwenen zijn. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    idk, ik ken hem niet.
    Maar, ik weet niet hoelang het geleden is, maar aangezien het over th gaat denk ik lang. anders kan hij ook met de storing verdwenen zijn. ;x

    Oh ja... Een hele tijd voor de storing.. Dus dat is inderdaad mogelijkheid. Hm D:


    Believe in yourself.

    Ik ken het verhaal zelf niet en Google geeft ook niet heel veel zinnige resultaten. Het zou gemakkelijker zijn als je wat meer details wist, maar dat is natuurlijk een beetje lastig. (:

    Ik heb wel Trip to hell! gevonden via het vervolg, Never look back. Misschien is het een van die twee? De beschrijving zegt niet precies waar het verhaal over gaat, maar TH staat niet in de titel en het gaat wel over Bill en Tom die een meisje stalken of ontvoeren (lijkt het). Het zijn ook al vrij oude verhalen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ken het verhaal zelf niet en Google geeft ook niet heel veel zinnige resultaten. Het zou gemakkelijker zijn als je wat meer details wist, maar dat is natuurlijk een beetje lastig. (:

    Ik heb wel Trip to hell! gevonden via het vervolg, Never look back. Misschien is het een van die twee? De beschrijving zegt niet precies waar het verhaal over gaat, maar TH staat niet in de titel en het gaat wel over Bill en Tom die een meisje stalken of ontvoeren (lijkt het). Het zijn ook al vrij oude verhalen.


    Het klinkt wel bekend... maar ik kan er niet uitkomen of het hetzelfde verhaal is... Pft het is ook zo lang geleden..
    In ieder geval bedankt voor de moeite! (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:40 ]


    Believe in yourself.

    Cenobite schreef:
    (...)
    Oh ja... Een hele tijd voor de storing.. Dus dat is inderdaad mogelijkheid. Hm D:

    dan was die zeker ook nog in een quiz geschreven. ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    dan was die zeker ook nog in een quiz geschreven. ;p

    Nee, nee dat niet haha! Maar volgens mij scheelt het niet heel veel als ik het me goed herinner..
    Het verhaal was toen ook nog maar net begonnen toen ik begon met lezen..


    Believe in yourself.

    Maar dat verhaal dat Square noemde is echt slecht.


    Pretty is just a pretty word.

    Cenobite schreef:
    (...)

    Het klinkt wel bekend... maar ik kan er niet uitkomen of het hetzelfde verhaal is... Pft het is ook zo lang geleden..
    In ieder geval bedankt voor de moeite! (:


    Als je nog weet wat je oude username was kun je kijken of je bij de mensen staat die de hoofdstukken ooit hebben gelezen, misschien dat je zo kunt zien of het hetzelfde verhaal is, of tenminste of je het ooit kende.
    En graag gedaan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je je login gegevens van toen nog weet en je hebt toevallig een abo genoemen op die story, kun je gaan kijken of hij nog tussen je abo's staat. :p


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    (...)

    Als je nog weet wat je oude username was kun je kijken of je bij de mensen staat die de hoofdstukken ooit hebben gelezen, misschien dat je zo kunt zien of het hetzelfde verhaal is, of tenminste of je het ooit kende.
    En graag gedaan. (:


    Ik heb het account verwijderd... Dus ik denk niet dat dat gaat lukken haha (:

    @ Vagebond
    Ja best wel daarom twijfel ik ook of het hem is.. Volgens mij niet. Maar misschien ook wel.. Ik was toen ook nog behoorlijk jong dus ik had me waarschijnlijk niet geërgerd aan de manier van schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 18:21 ]


    Believe in yourself.

    Cenobite schreef:
    (...)

    Ik heb het account verwijderd... Dus ik denk niet dat dat gaat lukken haha (:

    @ Vagebond
    Ja best wel daarom twijfel ik ook of het hem is.. Volgens mij niet. Maar misschien ook wel.. Ik was toen ook nog behoorlijk jong dus ik had me waarschijnlijk niet geërgerd aan de manier van schrijven.

    je account is verwijdert, totdat je, jezelf opnieuw inlogt. je kan dus altijd nog op je oude account
    tenminste, dat dacht ik. ;x of dat is op een andere site. maar volgens mij wel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    je account is verwijdert, totdat je, jezelf opnieuw inlogt. je kan dus altijd nog op je oude account
    tenminste, dat dacht ik. ;x of dat is op een andere site. maar volgens mij wel.

    Ja, je kan altijd je account terug activeren door opnieuw in te loggen. ^^


    Take me to wonderland

    Cenobite schreef:
    (...)

    Ik heb het account verwijderd... Dus ik denk niet dat dat gaat lukken haha (:

    @ Vagebond
    Ja best wel daarom twijfel ik ook of het hem is.. Volgens mij niet. Maar misschien ook wel.. Ik was toen ook nog behoorlijk jong dus ik had me waarschijnlijk niet geërgerd aan de manier van schrijven.


    Zoals Danosaur zegt is je account alleen geïnactiveerd. Je kunt jezelf niet echt verwijderen, dus als je je username en wachtwoord nog weet of ergens kunt vinden, kun je nog steeds inloggen.
    Bovendien staan voor zover ik weet ook geïnactiveerde users nog wel tussen de lezers. Je kon ze tenminste wel altijd vinden via de zoekmachine, al kon je natuurlijk verder niet op hun profiel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben benieuwt of het te vinden krijgt, want het lijkt me inderdaad een spannend verhaal.
    Als je het vind ga ik het denk ik ook wel lezen.

    Vagebond schreef:
    Maar dat verhaal dat Square noemde is echt slecht.

    Daar zal de schrijfster blij mee zijn, haha. (krul)


    Chaos is a ladder.