• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Ow ja wel je gaat wel mee. Harry mist je. En ik beloof dat ik dit keer niet met een geweer loop rond te zwaaien. Please ik heb geen zin om Harry straks dronken alleen achter de bar te zien. Harry mist je zoals ik al zei. '' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga niet mee en je kan een hoop beloven, maar ik verander niet van gedachten. Oh, dus als ik meega, vind je Harry niet dronken achter de bar. Volgens mij valt dat echt wel mee en daarbij heb ik wel iets anders te doen. Harry hoort nog wel iets van me. Daarbij ben ik pas net weg.' zei ik en voelde de blik van Blake op me branden. Ik wist dat hij me doorzag en dat vond ik irritant. Ik kende hem nauwelijks en hij wist alles leek het wel. Blake wees naar mijn broer als antwoord op Jim. 'Ik ben ook op pad, want heb ook nog een leven.' zei hij en leek een stemmingswisseling te ondergaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    ''Ik ga niet mee en je kan een hoop beloven, maar ik verander niet van gedachten. Oh, dus als ik meega, vind je Harry niet dronken achter de bar. Volgens mij valt dat echt wel mee en daarbij heb ik wel iets anders te doen. Harry hoort nog wel iets van me. Daarbij ben ik pas net weg.' zei hij.. ugh ik kan er niet tegen als mensen tegen me liegen. Dat verteld ook veel over die persoon zelf. 'Okay ik heb het geprobeerd. Als het jullie relatie kapot gaat is het niet mijn schuld' zei ik.
    'Ik ben ook op pad, want heb ook nog een leven.' zei Blake '' Zeg je hoeft niet zo chagrijnig te doen ik vroeg het toch alleen maar weet je ? Zak er lekker in.'' Ik opende een koffie en ik gooide de koffie recht in Blake's gezicht. 'Bye bye 'zei ik en ik ging weer naar huis. Toen ik thuis was zag ik Harry nog steeds zitten 'Hier Harry ik heb je lievelings- koffie voor je mee genomen. Louis wou niet mee. Sorry. En ik kwam Blake ook nog tegen . Ik vroeg gewoon heel normaal waarom hij hier was en hij reageerde heel bot terug .. En toen heb ik Koffie in zijn gezicht gegooid '' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Nee, het is mijn schuld. Het is altijd mijn schuld, dat weet ik zelf ook wel.' zei ik. Ja, ik wist dat ondertussen ook wel na al die jaren. Ik sloeg mijn ogen en probeerde gewoon alles te negeren. Ik wilde dit niet, maar wist wel dat het -het beste was. Ik keek pas op toen ik een gepiep naast me hoorde. Mijn ogen werden groot toen ik zag dat Jim koffie in Blake zijn gezicht had gegooid. Ik wilde mijn mond opentrekken, maar werd tegengehouden door Blake. 'Laat het maar Lou. Dit is iets tussen ons en ben het ondertussen wel gewend.' Ik hoorde de verborgen pijn in zijn stem, maar knikte langzaam. Waarschijnlijk was hij ook zo als zijn broers met de vastheid van de woorden. Blake stond op, om iets te halen. Hij had echt geluk dat de koffie niet heet meer was. Ik stond ook op. 'Bedankt voor alles, maar ik moet ook gaan.' zei ik zacht en liep met mijn koffie de Starbucks uit. Eenmaal thuis kwam ik tot de conclusie dat ik mijn sleutels kwijt was. Na drie keer mijn zakken te doorzoeken, wist ik dat ze nog bij Harry moesten liggen. Fijn, nog een confrontatie met die twee. Ik bedacht me waar ik naartoe kon, maar kon niet veel bedenken. Ik wilde gewoon thuis zitten. Een zucht verliet mijn mond voor ik langzaam terugliep naar het huis waar ik eerder vandaag was vertrokken met gemengde gevoelens.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik zette de tv aan en ik keek naar MTV en ja hoor wie was er weer in beeld ? Justin Bieber. Hhaha het lijkt wel alsof hij er expres op komt als ik die tv aan doe. * Baby Baby Baby oooh Baby Baby Baby nooo* galmde er door de kamer. Ik begon zachtjes mee te zingen. Ik dacht terug aan de woorden die Louis zei : 'Nee, het is mijn schuld. Het is altijd mijn schuld, dat weet ik zelf ook wel.'.. Hmm ik voel me schuldig . Ik had het niet zo mogen zeggen . Door mij lijkt het wel alsof heel de wereld depressief word. Pff en wat nou als ik niet geboren was ? Hoe zou de wereld dan zijn? Ik keek naar de tafel en zag op eens een sleutel bos liggen. Die was niet van ons want ik wist precies welke sleutel van wie was. Hmm ik denk dat die van Louis zijn of van Lizz. Maar ik denk eerder van Louis. Ik hoop dat hij ze op komt halen en hier dan blijft. Ik heb Harry eigenlijk niet zo down gezien als nu. Ik denk dat hij Louis gwn mist. Ik hoor de bel en ga naar de deur en ik doe open. Opeens zie ik Louis staan 'Heey je komt zeker voor je sleutels ?' En ik laat hem binnen

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 15:43 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Rustig liep ik door de straten terug naar het huis van Harry. Hier en daar was het even goed kijken wat de weg was, maar het was verbazingwekkend makkelijk te vinden. Ook liep ik het foute wegen door en was het niet ver. Mijn Starbucksbeker dronk ik leeg, om het daarna in de prullenbak te gooien. Niet veel later stond ik voor het juiste huis. Heel even twijfelde ik, maar mijn vinger die al op de bel had gedrukt, maak te dat ik niet terug kon. Niet veel later stond Jim voor me. Ik knikte bij zijn vraag en liep met een kleine glimlach naar binnen. 'Dankje.' Met een kleine glimlach keek ik naar Harry voor ik van de tafel mijn sleutels pakte. 'Deze was ik inderdaad vergeten. Maar zal jullie niet verder lastig vallen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Dankje' zei hij met een kleine glimlach. 'Niks te danken hoor 'en ik begon een beetje te blozen.
    'Deze was ik inderdaad vergeten. Maar zal jullie niet verder lastig vallen.' zei hij. 'Je mag wel blijven hoor ik ga wel ff naar boven mijn glasscherven opruimen en mijn kamer'' zei ik . Ik gunde hun wat Privacy want ik had een paar minuten geleden alles verpest. Ik liep naar boven en ik ruimde de glasscherven op. Pff mijn kamer ziet er echt niet uit. Het lijkt wel een kleuter kamer. Tijd voor verandering. Ik richte mijn Kamer helemaal anders in . Zoow eindelijk een tiener kamer. Hier kunnen mijn vriendjes wel langs komen.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik neem een slokje van mijn lievelings koffie, lief dat Jim die heeft meegenomen voor me, maar ik vond het niet leuk dat die Louis serieus op ging halen. Wat moest Louis wel niet denken? Zo erg vond ik het nou ook weer niet dat die er even niet was, het kwam toch wel weer goed. Al had die dan wel gsmst dat die niet mee wou uiteten. Dat Jim koffie in het gezicht van Blake had gegooid vond ik eigenlijk niet echt kunnen, dat gaat wel heel ver en hij moet is stopen. Bij mij begon die ook al te slaan, hij moet wat minder agressief zijn. Ik pak mijn mobiel erbij om een smsje naar Blake te sturen. Heey Blake, gaat het met je gezicht? stuur ik naar hem, straks was het hete koffie en had die straks gewoon een soort brandwond erdoor of zo. Ik kijk op als Louis ineens in de woonkamer staat, 'Oww hoi' zeg ik en trek mijn wenkbrauw op. 'Ik dacht dat je niet meer wou komen' zeg ik met een korte grinnik en kijk hem aan. Al snel merk ik dat die zijn sleutels was vergeten, ow daar kwam die dus voor. Ik kijk Louis aan, 'Sorry voor vandaag' zeg ik tegen hem en kijk hem aan. ' Volgens mij is dit niet goed te maken met een etentje' lach ik maar stop daarna weer om hem even aan te kijken. 'Als je weg wilt mag dat wel hoor' zeg ik twijfelend en kijk hem aan.

    Louis Tomlinson
    'Maar alsnog blijft het een bedankt.' zei ik tegen Jim en grinnikte zacht toen hij begon te blozen. 'Glasscherven?' vroeg ik verbaasd en wilde het nog geeneens weten waardoor ik maar knikte. Mijn blik bleef hingen op Harry toen ik mijn sleutels had gepakt. Ik wist niet wat ik moest denken of moest doen. Sowieso wilde ik hier al niet zijn en uiteindelijk stond ik hier alsnog. De sleutels stopte ik in mijn zak voor ik deze straks weer vergat en nog een keer terug kon. Een kleine glimlach verscheen toch op mijn gezicht bij zijn woorden. 'Ik wilde ook niet komen, maar wilde wel mijn huis nog in. En aangezien er niemand thuis is, moest ik wel mijn sleutels ophalen.' verklaarde ik de reden dat ik hier nu toch stond. Een kleine stap zette ik zijn richting op terwijl mijn blik nog steeds op hem gericht was. 'Je hoeft geen sorry te zeggen. Het is jou schuld niet dat het zo is gelopen.' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, Hazz. Sowieso ga je eerst uit met je broer vanavond. Daarna zien we wel verder.' zei ik met een kleine glimlach. 'Vanwaar dat twijfelende?' vroeg ik zacht en keek hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    SHIT! ik moest nog kleding uitzoeken voor vanavond. Ik liep naar mijn kast. En ik zag helemaal niks leuks .. Alleen een paar mooie Addidas schoenen.
    '' HARRY MAG IK WAT KLEDING LENEN VAN JOU IK HEB NIKS LEUKS ?!'' schreeuwde ik boven aan de trap. Ik voelde mijn mobiel trillen. Het was mijn moeder '' Hallo?'' zei ik * Hallo Jim met je moeder . Ik wil even weten hoe het gaat daar in Londen of waar je ook bent* vroeg ze. '' Ja het gaat heel goed maar ik moet gaan mam ik hou van je '' zei ik * Ik ook van jou Jim* '' Wacht mama ? Ik moet je iets vertellen .. Ik ben homo.. '' pff * Echt ? Nou Jim ik blijf altijd van je houden hoe dan ook doeii xx* zei ze en ze hing op. '' Hazz ? Ik had mama net aan de lijn en ik heb gezegt dat ik Homo ben...''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik grinnik als Louis verbaast vraagt naar de scherven, 'Hij was boos en gooide glas tegen de muur aan' zeg ik en kijk hem even aan. Volgens mij vindt die mij familie echt helemaal gek. 'Aha' zeg ik alleen maar en knik even, logisch dat die ze sleutels op kwam halen, al was der iemand thuis. Hij zet een stap mijn richting op en ik kijk hem even aan. 'Dat is het wel, als ik niet hierheen wou of mijn mobiel gelijk op had genomen was het iet zo gegaan' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Maar vergeten?' vraag ik dan en kijk hem aan. 'Ja ik ga uit, ik ga Jim aan een leuke jongen helpen, jammer dat je me niet kan helpen' zeg ik met een lichte grijns en kijk hem aan. Het was leuk geweest als Lou ook meeging. ' De twijfel omdat ik denk dat je wel weg wilt' zeg ik en kijk hem aan. Daarna hoor ik Jim schreeuwen en grinnik even, 'Ja mag wel, maar ik wil wel eerst zien wat je wilt lenen want je mag niet alles lenen!' roep ik terug en kijk daarna lachend naar Louis, hij had niet eens goede kleding om in uit te gaan. Even later hoor ik hem roepen dat die heeft verteld dat die homo is, 'Goed dat je het verteld heb!' roep ik daarna

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 17:44 ]

    Louis Tomlinson
    Ik knikte langzaam bij de woorden van Harry. 'Ah oké, dat verklaard wel een hoop. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat ik jullie maar een beetje koekoek vind. Al bevalt het me wel.' Dat laatste voegde ik er bedenkelijk aan toe. 'Ja, dat was dus de reden.' zei ik met een glimlach. Deze was ik toch wel komen halen, maar misschien niet gelijk als er iemand thuis was. Ik schudde mijn hoofd en voelde me alweer schuldig dat hij het zijn schuld vond. 'Dat is het niet, Hazz. Ik had mijn mond moeten houden. Maar aangezien het toch uitgaat lopen op een discussie is het gewoon de schuld van ons beide.' zei ik en trok een bedenkelijk gezicht. 'Misschien.' mompelde ik om een grijns te verbergen. 'Misschien als je het heel lief vraagt en mij kan overhalen, ga ik je helpen. Maar ik beloof niets.' zei ik onschuldig en keek hem aan. Die jongen was echt gek. 'Ik weet het niet, Hazz. Daarbij wil ik jullie ook niet dwars zitten.'

    ( Ik ga eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Toen ik hoorde dat het mocht ging ik naar zijn kast en haalde een shirt eruit met I will Fuck you.. Hmm die trek ik aan en een roode broek.. Ik liep naar beneden en liet het aan Harry zien. '' En ?'' zei ik . Ik zag Louis nog staan .. '' Ow ik kom zometeen wel weer terug'' en ik liep weer naar boven Goed gedaan Jim weer iets verpest. Eerst scheld je Hazz uit daarna sla je hem . Daarna gooi ik Koffie in Blake's gezicht. Wat is er toch met me aan de hand


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne
    Ik keek hem aan. Naar aanlijding van zijn gedrag leken zijn woorden gelogen, maar zijn ogen stonden eerlijk. Ik zag zijn hand de mijne verlaten en door zijn haar gan. "Laat anders gewoon. Het zit prima." Ik legde mijn handen bijden op mijn schoot en vouwde ze samen. Ik was nog nooit voor een jongen gevallen en wist ook niet of ik dat wel zou doen. Toch zou ik dat denk ik met dit spel wel uitvinden. Flikflooien zou me vast wel lukken, dat was als ik hem wat beter leerde kennen niet zo moeilijk, maar echt verliefd worden... ik wist het zo net nog niet. Daarbij wist ik ook totaal niet hoe mijn ouders erop zouden reageren als ik met een vriendje thuis zou komen inplaats van een vriendinnetje. Ik keek naar hem. "Zullen we nog een ijsje gaan halen?" Ik krapte wat ongemakkelijk in mijn nek.Ik had opzich wel zin in ijs. Het was warm en verderop zat een ijskraam met echt lekker ijs.


    Zayn malik
    Meteen liet ik mijn handen in mijn schoot zakken toen Liam me vertelde dat mijn haar prima zat. automatisch begon ik weer met mijn ring te spelen. ik moest gewoon altijd iets met mijn handen doen. Normaal zat ik standaard aan de vrienden die naast me zaten. beetje met hun handen spelen, met hun haar, of de zoom van hun shirt. Maar volgens mij zou Liam dat enkel ongemakkelijk vinden, dus moest ik het maar met mijn ring doen. ik knikte meteen toen hij vroeg of we een ijsje gingen halen en kwam ik uit de kleermakerszit. 'Ijs is goed.' Glimlachte ik en stond op, om Liam zonder pardon ook recht te trekken. 'Kom.' zei ik onschuldig en liet zijn handen weer los om richting de ijskraam te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek hoe hij weer met zijn ring speelde. Gelukkig vond hij mijn ijs idee weg goed. Ik voelde me zo opgelaten omdat ik niet zo makkelijk mee ging in wat we voor de weddenschap hoorden te doen. Ik trok mezelf aan zijn hand omhoog toen hij stond en liep met hem mee richting de ijskraam. Onderweg pakte ik voorzichtig zijn hand vast. Het moest toch ergens op lijken en zo erg was dit echt niet. Handen vasthouden vond ik geen probleem. Het voelde wat vreemd, daar niet van, maar ik was nog wel op mijn gemak. Ik glimlachte naar hem terwijl we doorliepen. Eenmaal bij de ijskraam stopte ik met lopen en keek even door het glas van de toonbank. "Wat wil je hebben? Ik trakteer." Ik keek even. Ik zou denk ik gewoon gaan voor stragatella, yoghert en kersen in een hoorntje. Dan kreeg je er ten minste geen lepel bij.


    Bowties were never Cooler

    (Vindicatif->OhMyZiall)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer