• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kneep zachtjes in Harry zijn hand toen ik merkte dat hij langzaam echt boos werd. Niet dat ik het vreemd vond, want dat zou ik ook worden en was ik ergens al. 'Ja, dat laatste was inderdaad een actie van mij. Daar moet je onze krullenbol niet mee lastig vallen.' zei ik. Verder hield ik me stil. Het was niet mijn discussie, al was het ergens wel mijn schuld. Dicht bleef ik tegen Harry aanstaan en liet mijn blik af en toe rond gaan. Hier voelde ik me sowieso al niet welkom, maar het was dat ik bij Harry bleef. Mijn lippen drukte iets langer tegen zijn lippen toen ik merkte dat hij er wat rustiger van werd. Alleen schrok hij al snel weer van het meisje dat zich niet veel later voorstelde als Lizz. Mijn ogen sloeg ik neer, want het ging steeds beter. Ik zag vanuit mijn ooghoeken Harry me met grote ogen aankijken met grote ogen, maar reageerde er niet op. Uiteindelijk wist ik dat hij het erbij liet toen hij wat dichter tegen me aan kroop. Mijn ogen werden pas groot bij het horen van het geschreeuw van zijn broer. Automatisch trok ik hem iets dichter naar me toe. Ik hoefde niet op te kijken om te weten dat het hem kwetste. Natuurlijk was dat zo. Mijn blik ging naar Lizz die beduusd staarde naar ons. Ik beet op mijn lip en had echt het idee dat ik het nu al helemaal verpest had. Ondertussen wist ik het echt niet meer. Mijn ogen sloeg ik neer en staarde naar mijn schoenen. Ik durfde niet meer op te kijken en wilde me het liefst gewoon omdraaien. Al leek ik alles maar als gewoon op te vatten, maar toch deden sommige dingen gewoon pijn. 'Het was ook leuk om jou te ontmoeten.' zei ik zacht zonder op te kijken. 'Het spijt me, Hazz. Volgens mij kan ik beter ook gaan. Ik ben nu niet echt handig bezig en dat alles zien we het wel.' waren mijn woorden toen iedereen was vertrokken. Ik beet op mijn lip terwijl mijn blik zijn kant opging en hem losliet. 'Nogmaals sorry.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Verslagen sta in de gang terwijl ik tegen Louis een beetje weg is, pas een paar seconde later heb ik door dat Liz weg is. Ik wil erachter na gaan maar net op dat moment komt Jim naar beneden die ons vuile flikkers noemden. Ik slik en bijt op mijn lip, hoe kan die da nou zeggen? Lizz zei dat die zelf homo was maar dat geloof ik niet, zeker iet door de woorden die die allemaal tegen on schreeuwt dat zou je dan toch niet doen? Ik pak mijn mobiel en zet hem aan. Lizz wat is er aan de hand? ik weet dat je niet echt weg moest, kunnen we straks even praten? x hazz stuur ik naar der. Erachter aan gaan kon ik nu toch niet, ik heb geen idee waar ze is. Ik kijk naar Louis en stop mijn mobiel in mijn zak. IK druk mijn lippen op de zijne, 'Jij kan hier niks aandoen' zeg ik zacht en glimlach zwakjes naar hem. Ik luister naar zijn woorden en schud mijn hoofd, 'Waarom het spijt je? je hebt niks gedaan. en wil je alsjeblieft blijven?' vraag ik hem Ik heb nu gewoon een goede vriend nodig of iets en Lou was dat nu zeker al en met hem kon ik alles doen. Als hij me loslaat kijk ik hem aan en schud mijn hoofd. Ik kruip gauw dicht tegen hem aan en klem mijn armen om hem heen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:59 ]

    Louis Tomlinson
    Ik staarde naar mijn schoenen en stond verder stil. Iets wat zo mooi leek te beginnen, daar kwam nu langzaam de slechte kant naar voren. Ik had kunnen weten dat een weddenschap niet vlekkeloos kon verlopen, maar dit had ik ook niet gedacht. Voor mij vond ik dit minder erg dan voor de jongen naast me. Het waren wel zijn broer en hoogstwaarschijnlijk beste vriendin. Als ik had gedachten dat zij zo zou reageren, had ik het ook niet gezegd, al zat er ergens toch een kern van waarheid in. We moesten doen alsof het zo was, maar dat betekende niet dat het ook zo voor iedereen moest zijn. Harry zijn gedachten waren nu ook niet moeilijk te raden. Heel langzaam keek ik niet veel later op naar Hazza. Gewoon omdat ik hem toch aanmoest kijken en daarbij mijn woorden wilde uitspreken. Zodat dat gedaan was, sloeg ik mijn ogen weer neer, wachtende op antwoord. In plaats daarvan voelde ik zijn lippen op de mijne. Ik kuste hem terug waarna ik luisterde naar zijn woorden. 'Ik had me er niet mee mogen bemoeien of mogen zeggen dat ik je vriendje was.' zei ik net zo zacht. Ik keek weer op en haalde mijn schouders op. 'Om wat ik net al zei en als ik mijn mond had gehouden was het nooit zo gelopen. Ik heb genoeg gedaan dus en weet het niet.' antwoordde ik. Natuurlijk wilde ik blijven, maar of dat nu zo'n goed idee was. Ik laat hem los, alleen was Harry al snel weer dicht tegen me aan gekropen en had zijn armen om me heen geslagen. Eerst probeerde ik me uit de greep te wringen, maar gaf dat uiteindelijk op en sloeg mijn armen stevig om hem heen. 'Kus me.' zei ik zacht zonder dat ik doorhad wat zojuist mijn mond verlaten had.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik reageer zo. Ik ben de Jongen i de gestreepte aan het kijken. Reageer daarna ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ okay]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik kijk hem aan terwijl ik naar zijn woorden luister en daarna haal ik mijn schouders op, ' Dat echt wel want het ging ook over jou, en daar waren ze opgeef moment toch wel aangekomen en ik vindt het niet erg dat je het verteld heb' zeg ik met een glimlach. 'Als je je mond gehouden had het alleen nog maar erger geworden' zeg ik tegen hem en kijk even diep in zijn ogen. Ik voel hoe hij probeert los te komen maar ik hou hem gewoon vast omdat ik wil dat die blijft, Ik hoor opeens een kus me uit zijn mond en ik grijns even. Ik duw hem wat naar achter tot die tegen de muur staat en zet mijn armen naast mijn hoofd. Ik kijk in zijn ogen en druk daarna mijn lippen een tijdje op de zijne,

    Louis Tomlinson

    Ik keek Harry recht in zijn ogen aan en probeerde erachter gekomen of zijn woorden echt waar waren. 'Maar het zijn bekende van jou en ik ken ze niet, dus sowieso mocht dat niet. Daarbij zal ik ook een goede eerste indruk hebben achtergelaten met alles. Alleen dat je het niet erg vond, maakt het wel iets beter.' zei ik zacht. Toch was ik er niet gerust op. 'Of juist niet, want dat had iedereen niet zo gereageerd.' Ik wilde nog doorpraten, maar zodra hij me diep in mijn ogen keek, viel ik stil. Niet veel later gaf ik het op, om me los te komen uit zijn greep. Mijn woorden die niet veel later mijn mond verlieten, drongen tot me door toen hij grijnsde. Het koste moeite om niet weer rood te kleuren. Ik was bang voor zijn reactie en vooral toen ik tegen de muur werd aangeduwd. Toch verscheen een speelse twinkeling in mijn ogen toen hij me weer in mijn ogen keek. Niet veel later voelde ik zijn lippen op de mijne. Ik glimlachte kort tegen zijn lippen waarna ik hem terug kuste. Mijn armen wikkelde om zijn middel om hem dicht tegen me aan te trekken. Misschien bleef ik toch nog even hier.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik pakte mijn mobiel en toetste Harry's nummer in. Ik drukte op Sms en typte : Harry je bent een vuile nicht .! Bij mij hoef je de komende dagen niet meer aan te kloppen voor hulp! Ga maar lekker speeksel uitwisselen met Louis bye bye. en ik drukte op verzenden. Ik wist niet waarom ik dit deed ik was immers zelf ook een nicht maar ja. Ik ben denk ik onzeker over mezelf ? Of .. Ach laat maar. Ik moet nog ff met Lizz praten so. Nu heeft Harry dit ook al weer ver oorzaakt die hoer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    ''Nee,' gil ik als ik iemand naast me voel en sla om me heen. Het houd degene niet tegen. 'Ik vind Harry niet leuk! Ik weet het niet ja?! Ik weet het gewoon niet! Laat me los! Ik wil niet naar een hotel, laat me gewoon los,' gil ik hysterisch. Door de tranen zie ik niks meer. 'Breng me gewoon naar huis!' Ik voel hoe de auto rijdt. 'Laat me eruit! Jim, alsjeblieft.' Ik leg mijn hoofd tegen het raam en haal happend adem. Ik voelde me leeg, ik voelde me verlaten en in de steek gelaten. Mika hoorde me lachend op te vrolijke, wij hoorden nu te shoppen en Harry hoorde nu met mij op de bank te zitten en mee kijken naar Love Actually, terwijl ik in de avond bij hem in bed zou kruipen om over van alles en nog wat te hebben. We hoorden te lachen, ik zou alles over mijn verleden vergeten. ik zo morgen schrikken van de hoeveelheid ik had uitgegeven, ik zou aan tafel zitten en mijn moeder zou veel te veel opscheppen, ik zou vluchten naar Harry en hem overladen met gezeur. Ik wilde deze zwarte dag uitwissen in mijn hersenen. Ik wil niet horen dat ik elke week wordt gewogen om te kijken hoeveel ik weeg. Ik wil niet horen dat ik aan moet komen, ik wil niet horen dat Harry homo is, ik wil niet horen dat Mika me nooit meer wilt zien. Ik wil niet dat mijn vader ergens anders wordt dan in London, ik wil niet dat mijn moeder me elke seconde bezorgde blikken toewerpt. Ik wil het allemaal niet en het is allemaal gebeurd. Ik ram hard tegen het raam. 'Jim haal me er nu uit, ik word hier gek,' schreeu wik wer hysterisch. Zodra we stil staan spring ik de auto uit en begin te rennen. Mijn voeten brengen me door het park. Ik ren kinderen omver, ik ren hardlopers om ver, ik ren alle frustraties eruit. Met alle kracht die ik heb ren ik de heuvel op en blijf daar staan. Met uitgelopen mascara kijk ik naar het uitzicht. Ik sluit mijn ogen en laat me weer door mijn knieën zakken. Ineens schieten herinneringen met mijn vader door mijn hoofd. Ik zie beelden voor me met mijn vader en met mijn moeder. ik was negen, alles was veilig en goed. Ik had nog geen enkel probleem en ging als een vrolijk meisje door het leven. Ik wil terug naar die tijd. Ik pak mijn mobiel voor muziek. Ik kijk ernaar en zie het berichtje van Harry. Ik bijt hard op mijn lip.

    Hoe weet je nou of ik weg moet of niet? Je weet niks over mij en ik blijkbaar ook niet over jouw. Wat wil je me zeggen? Wil je het uitleggen, ik begrijp het. Er valt niks uit te leggen. Ik weet niet of ik nog terug kom. Ik weet het niet... Ik heb je vandaag de hele dag al gebeld, maar je hebt niet een keer opgenomen. Niet dat het uitmaakt. Jij hebt je eigen leven en ik het mijne. En als beste vriendin wens ik je al het geluk toe die ik je kan gunnen en misschien is het beter dat we elkaar niet meer zien. Om verschillende redenen. Ik houd van je. Als beste vriendin en weet ik veel op welke manieren nog meer.
    Loves de Lizz die jij kent.


    Ik verstuur met trillende handen het berichtje. Misschien was het beter. Misschien was het beter te beseffen wat ik was en wie ik ben. Misschien is het beter om de vriendschappen met Mika en Harry te laten gaan. Misschien is het beter om me af te sluiten van alles en iedereen. Ik sta als verdoofd op en loop terug mijn weg naar huis. Ik heb hetzelfde punt bereikt als twee jaar geleden. Thuis maak ik de deur open met de huissleutel. Mijn moeder kijkt bezorgd aan. Gelijk worden vragen op me afgestuurd, maar ik zeg niks. Druk mijn mobiel uit en sluit mijn kamerdeur achter me. Ik ga op het bed liggen en staar naar het plafond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik voel me nu een dramaqueen (: Whahaa ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jim Edward Styles


    ''Nee,' Gilt ze .'Ik vind Harry niet leuk! Ik weet het niet ja?! Ik weet het gewoon niet! Laat me los! Ik wil niet naar een hotel, laat me gewoon los,' gilt ze hysterisch. '' Oke doe maar rustig ik breng je wel naar huis'' zei ik om haar te kalmeren. 'Breng me gewoon naar huis!' 'Laat me eruit! Jim, alsjeblieft.'
    Gilt ze weer 'Ja Lizz rustig ik zet je wel bij het park af '' zei ik 'Jim haal me er nu uit, ik word hier gek,' schreeuwt ze weer hysterisch. Ik stop de auto en ik zie dat ze zo snel als ze kan de auto uit springt en binnen 3 sec is ze weg. GOED GEDAAN Jim dacht ik bij me zelf . Tijd voor nog een smsje naar Harry : Jim : Kijk nu heb je haar leven verpest! Je hebt niet alleen die van mij verpest maar nu ook die van Elizabeth ! Goed gedaan hoor! en ik reed naar huis. Toen ik de deur open deed zag ik hun zoenen ! '' Gadverdamme doe dat ff lekker ergens anders ! IN DE HEL OFZO ? MAAR NIET IN HET HUIS WAARIN IK WOON FLIKKER!'' Schreeuwde ik . Ik wilde dit helemaal niet zeggen maar mijn .. Mijn gevoelens slaan op hol.. Ik liep zo snel als ik kon naar boven smeet de deur kei hard dicht en begon te huilen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 22:44 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik kijk Louis aan maar weet geen reactie te verzinnen was waar wat die zei maar alsnog mocht die zich er wel mee bemoeien, op dat moment ging het over hem en hij nam het voor me op dat is alleen maar lief. ' Ht was dan net zo erg geweest Lou, echt waar' zeg ik en kijk hem aan. Ik snap nog steeds de reactie van Lizz niet, waarom ging ze zo snel weg? Wou ze geen vrienden meer met me zijn omdat ik nu homo ben? Al ben ik bi en altijd al geweest al wisten mensen dat niet echt.Ik voel mijn mobiel al een paar keer in mijn zak trillen, ik negeer het omdat ik weet dat het smsjes zijn die ik niet wil lezen. Ik glimlach als Louis zich dicht tegen me aantrekt en blijf hem kussen. Tot ik hard geroep hoor van Jim, ik zucht zachtjes en bijt op mijn lip. Ik ga zelf tegen de muur aanstaan en zak daarna naar beneden terwijl ik de eerste traan al over mijn wang voel gaan, ik had niet gedacht dat jim zo zou doen. Langzaam pak ik mijn mobiel erbij en lees toch alle smsjes. Die van Lizz lees ik wel drie keer over terwijl er steeds meer tranen over mijn wangen stoomde? was dit nou allemaal echt? En wat bedoelde Jim nou met dat ik er leven heb verpest? Ik heb niks gedaan. Lizz, please kom praten want we hebben allebei wat te vertellen volgens mij.Ik wist niet dat je gebeld had omdat ik aan het zwemmen was, sorry dat ik niet had opgenomen dan maar ik kon toch ook niet weten dat er wat aan de hand was. Nee! Lizz dat laatste meen je niet, ik wil je niet kwijt als beste vriendin alsjeblieft. Ik hou ook van jou, heel veel x hazz stuur ik en hoop dat ze het goed vindt. Ik stop mijn mobiel in mijn zak en sta waar op waarna ik naar Louis kijk. 'Sorry Lou' zeg ik zacht en kijk hem aan. Wat begon als een leuke dag eindigt in een hel.

    Louis Tomlinson
    Ik hield me verder ook stil toen Harry geen reactie meer wist te verzinnen. Alleen bleef ik hem wel aankijken en probeerde me er maar bij neer te leggen, al ging dat toch niet. Een schuldgevoel bleef aan me knagen. 'Ik zal je dan wel geloven, Hazza.' zei ik. Het klonk voor mij zo onwaarschijnlijk, want het moment dat ik me voorstelde, wilde Lizz weg. Anders was dat niet zo geweest. Ik probeerde mijn gedachten gewoon allemaal te verzetten. Iets wat niet moeilijk was aangezien Harry nog kon glimlachen toen ik hem dichter naar me toetrok en bleef kussen. Dit was jammer genoeg van korte duur door het geschreeuw van Jim. et liefst wilde ik het opnieuw voor Hazz opnemen, maar dat leek me niet verstandig. En daarbij kon Hazz nu volgens mij wel iemand gebruiken in zijn buurt. De opmerking raakte mij al, dus zo bij hem helemaal hard binnenkomen. Ik zag de jongen die zich via de muur naar beneden liet zakken en de tranen die over zijn wangen liepen. Ik ging voor hem zitten en veegde zijn tranen weg. Verder hield ik me stil, want het was wel duidelijk waar het overging. Al helemaal toen er meer tranen over zijn wangen liepen. Langzaam volgde ik zijn voorbeeld toen Harry weer opstond en me aankeek. 'Hazza, dit is jou schuld niet. Een excuus is dus ook niet nodig.' zei ik zacht en trok hem in een knuffel. 'Jij gaat je omkleden waarna je met de andere gaat praten. Ik ga alsnog naar huis en zie wel hoe of wat. Het etentje houden we dan nog wel een keer tegoed.' Ik liet me heel even los, om Harry vragend aan te kijken en nog een klein kusje op zijn neus drukte. Daarna trok ik hem gewoon weer in een knuffel. 'Dat zal het beste zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Mooi want het is ook de waarheid' zeg ik zacht en kijk hem aan. Louis kwam lief bij mijn zitten o vervolgens mijn tranen weg te vegen. Hij is echt vet lief, zelfs op zo'n moment als nu. 'Bedankt' zeg ik zachtjes tegen hem en luister daarna wat die allemaal zegt. ' Dat is het ook wel, en als ik niet wou omkleden waren we nu gewoon nog ergens gezellig aan het lachen geweest' mompel ik en kijk hem aan. Als hij me knuffelt glimlach ik en kruip dicht tegen hem aan. ' Ik wil niet dat je gaat maar misschien is dit wel de beste oplossing' mompel ik en glimlach zwakjes. ' Dat etentje komt zo snel mogelijk, en dat is dan gewoon onze volgende date' zeg ik met een glimlachje. Als een kusje op mijn neus komt glimlach ik en knuffel hem nog even. ' Je hebt gelijk' zeg ik met een knikje en kijk hem aan. ' Ik w' app je vanavond nog wel, heel misschien dat we dan nog kunnen' zeg ik met een zwak glimlachje en laat hem daarna los.

    Louis Tomlinson
    'Ik vertrouw je op je woord, Hazza.' zei ik zacht en glimlachte zwakjes. Ik kon er echt niet tegen om te zien hoe het humeur van deze jongen steeds verder daalde. En al helemaal niet doordat hij zelf nog met zoveel vragen zat, maar ook doordat hij nu al een goede vriend voor me was. 'Geen dank.' zei ik zacht en praatte daarna rustig door. 'Dan was het erna wel gebeurd. Sowieso was het een keer gebeurd en je kan het beter gehad hebben, dan heb je nog iets leuks om naar uit te kijken.' zei ik. Mijn armen sloeg ik iets steviger om hem heen toen hij dicht tegen me aan kroop. 'Het is ook de beste oplossing.' zei ik zacht. Eigenlijk wilde ikzelf ook niet weg. 'Je bent bijzonder en heel erg lief, Hazz. Onze volgende date verloopt dan zonder problemen.' zei ik met een lichte glimlach. Gelukkig kon hij nog glimlachen. 'Natuurlijk heb ik gelijk.' zei ik. 'Weet dat je me altijd kunt bereiken als er iets is. En is goed, we spreken elkaar.' Ik keek de krullenbol, die langzaam zijn krullen toch alweer terug kreeg, aan. 'Heel veel succes, darling.' Na nog een klein kusje op zijn lippen en een afscheid, vertrok ik. Eenmaal buiten keek ik rond, maar had geen idee waar ik naartoe moest. Langzaam slofte ik de straten rond terwijl mijn gedachten overal en nergens waren. Niet heel veel later kwam de Starbucks inzicht en liep daar maar naar binnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer