• Hallo ik kom net van buiten,
    Ik heb namelijk een trampo tussen een nogal bebost stukje. Ik spring en in eens vliegen er 3 vleermuizen over, ik leg mij op mijn rug en die drie bleven boven mij vliegen. Speciale ervaring dus als je niet in de stad woont en je hebt een trampo, meschien een tip.
    Als je ook een rare dierenervaring hebt laat het dan hier achter.

    Grtjes DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Wij zien ook heel vaak vleermuizen over onze tuin vliegen als het wat donkerder begint te worden.


    Chaos is a ladder.

    Whut? x'D
    Ik woon in de stad en bij mij vliegen de vleermuizen vaak in/over mijn tuin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Whut? x'D
    Ik woon in de stad en bij mij vliegen de vleermuizen vaak in/over mijn tuin.


    Voor mij de eerste keer maar toch leuk als ze boven je cirekelen


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah, vleermuizen. Er zat er ooit een op mijn kamer en in de zomer kruipen ze altijd achter de luiken voor onze ramen. Mijn vader slaat ze dan dood met een schep, want hij is er bang van. En het is ook wel een beetje zielig om die beesten in het zonlicht te laten creperen. :'D

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 9:28 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Snap vrij weinig van je verhaal, maar hey, whatever.
    Ja, bij ons in het dorp zie ik zo ook wel eens.


    To infinity and beyond •

    Ik zie ze nooit, ben ik nu raar?


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Ik zie ze nooit, ben ik nu raar?

    Waarschijnlijk stoten we die beesten af. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat is een trampo? (:

    Maar, ja, ik zie ze eigenlijk altijd als ik op vakantie ben. Al heb ik ze enkel van een afstandje gezien(krul)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Wat is een trampo? (:

    Maar, ja, ik zie ze eigenlijk altijd als ik op vakantie ben. Al heb ik ze enkel van een afstandje gezien(krul)

    Trampoline, I assume.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gehenna schreef:
    Ik zie ze nooit, ben ik nu raar?

    Nee ik zag ze ook voor het eerst.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bij ons vliegen ze ook altijd door de straat als het donker begint te worden :')


    Caution first, always.

    Bij mij vloog er gister bijna één tegen het raam.


    Do what people say you can't.

    Ik zie ze bijna iedere avond.(:


    •*• Lululu •*•

    *misschien
    Ze vliegen ook gewoon rond bij ons, en ik woon gewoon in de stad. Al staat er wel een klein bos tegenover het huis..

    Ik heb ze echt al heel vaak gezien echt gaaf ;D


    Believe in yourself.