• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...

Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

Plattegrond:

Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

[ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]

El Diablo.

[ Oké, nogmaals: Wie wil er Rosemarie aanspreken? ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

[Edward kan wel]

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Carlisle schreef:
    [Edward kan wel]

[ Dat is goed. Wil je hem op Rosemarie afsturen? ]

[Edward komt zo in de Rainbow Rose, als Rosemarie daar ook zo is?
    Ik kan echter vanavond past posten, moet zo werken tot zeven

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

| Iemand beschikbaar voor Amelie? :] |

Feel the fire, but do not succumb to it.

Nate Matthew Johnson || 20
    Bella reageerde lachend, waardoor mijn mondhoeken ook automatisch omhoog krulden. ''Hmh... Zo'n aanbod kan ik moeilijk weigeren... Niet?'' grijnsde ze waarna ze me mee trok naar The Rainbow Rose. Ik liet me gewillig meevoeren. Toen we over de drempel van de discotheek stapten vielen meteen de neonlichten op en het gedreun van de harde muziek gleed mijn gehoorgang binnen. Bella plofte neer op een stoeltje bij de bar. Ook ik nam plaats op de harde houten stoel, die niet erg comfortabel zat. "Bestel maar wat, je weet wat ik lekker vind." Knipoogde ze. Ik wist dat ze van alles dronk, behalve bier. Ik besloot twee whisky's te bestellen, misschien niet de beste keus aan het begin van de avond maar je moest toch iets. Ik hield een ober aan en bestelde de whisky's waarna mijn ogen weer de kant van Bella op gleden. Ze was een mooie nog jonge verschijning, ze viel op met haar rode haren en grote ogen omringd door volle wimpers. Automatisch vormde mijn mondhoeken weer een glimlach. Ik leunde met mijn ellebogen op de tafel en hield mijn hoofd ietwat scheef. "Heb ik een goede keus qua drankje gemaakt? Of had je liever bier gehad." Grijnsde ik plagend, gespeeld lag er een onschuldige blik in mijn groene ogen.

[Ik heb weer eens een ander plaatje gedaan bij Nate, haha. (: Misschien kan Amelie zich bij Nate en Bella voegen? Mij maakt het niets uit.]

To love is to destroy.

Bella Rose George || 16

Ik keek toe hoe hij twee whisky's bestelde en een lichte grijns speelt rond mijn lippen. Gelijk al sterke drank.. Heerlijk. Ik zag zijn ogen weer naar mij glijden en even later vormt zich een glimlach op zijn gezicht. Ik had het heus wel door dat hij me bekeek, het was niks nieuws. Ik doe trouwens hetzelfde, dus veel maakt het niet uit.. "Heb ik een goede keus qua drankje gemaakt? Of had je liever bier gehad." grijnsde hij plagend en ik kijk hem grijns even. ´Perfect.´ zeg ik. Al snel waren de whisky's er en ik pak mijn glas. In twee slokken heb ik het drankje op en grijnzend kijk ik naar Nate. 'Zo doe je dat.' grijns ik. Normaal kon ik het in een slok, maar hier schonken ze de glazen altijd helemaal vol. Opeens tikt iemand op mijn schouder en ik draai me om. Mike, ik wist nu al wat hij wou. 'Heb je wat coke voor me?' vroeg hij en ik bleef hem aankijken. 'Je weet hoeveel het kost.' zeg ik. Hij vist een briefje van 50 uit zijn zak en grijnzend doe ik het in mijn tasje. Snel haal ik een zakje coke eruit en geef het aan hem. Snel loopt hij weg en ik draai weer naar Nate. Ik rol even met mijn ogen, 'idioot dat het is, bij Don kan hij meer krijgen voor 30 euro.' lach ik..

El Diablo.

Carlisle schreef:
    [Edward komt zo in de Rainbow Rose, als Rosemarie daar ook zo is?
    Ik kan echter vanavond past posten, moet zo werken tot zeven

Ik zal een post schrijven met dat Diamond daar naartoe gaat. :]

Nate Matthew Johnson || 20
    "Perfect." Beantwoordde ze mijn vraag toen ik vroeg of ik goede drankjes had besteld. Goedkeurend knikte ik waarna ik rustig een slok van mijn whisky nam, in tegenstelling tot Bella, die haar drankje al na 2 slokken op had. "Zo doe je dat." Grijnsde ze. Lachend nam ik nog een slokje, waarna ik over haar heen keek en een jongen die een paar jaar jonger dan mij was haar richting op zag lopen. Ik vernauwde mijn ogen ietwat totdat ik me weer tot mijn drankje wendde. Toen ik weer opkeek zag ik dat de jongen - die Mike heette - Bella bereikt had en op haar schouder tikte. "Heb je wat coke voor me?" vroeg hij aan Bella. "Je weet hoeveel het kost." Antwoordde ze droogjes. Ik zag hoe hij haar 50 euro toestopte en zij hem de coke overhandigde, hoofdschuddend grijnsde ik en dronk de laatste paar slokken whisky op. Ik was er nu dus wel achter dat die Mike niet erg slim was, aangezien de coke overal een stuk goedkoper was.
    "Idioot dat het is, bij Don kan hij meer krijgen voor 30 euro.'' Zei ze mijn gedachten hardop, waarna ik knikte. "Maar Bells, misschien wilde hij jou gewoon even zien en had hij daar 20 euro extra voor over." Knipoogde ik.

[ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 19:52 ]

To love is to destroy.

Bella Rose George || 16

Ik kijk Nate even aan en wist het meteen, ook hij had gelijk door dat Mike niet heel snugger is. "Maar Bells, misschien wilde hij jou gewoon even zien en had hij daar 20 euro extra voor over." knipoogde hij. Ik grinnik kort en kijk hem aan terwijl ik mijn hoofd een beetje schuin hou. 'Wie heeft daar nou geen 20 dollar voor over?' grijns ik. Ach ja, soms kan ik best arrogant zijn.. Ik kijk naar de barjongen en wenk hem. 'Geef me eens zo'n hoog glas... Bacardi cola.' grijns ik. Hij knikt en gaat meteen aan de slag. 'Dan heb ik dat tenminste niet in een slok op.' grijns ik. Ik pak het glas aan en grijns. Heerlijk zo'n groot glas... Smal, maar wel mooi 60 cm lang. Ik zet mijn mond aan het rietje en drink wat. 'Dus... Hoe gaan jouw zaken?' grijns ik..

El Diablo.

Rosemarie Alyssa Jones “Diamond”
    Ik had het biertje opgedronken die ik besteld had. Dit keer had ik geen zwaar drankje besteld, want wie weet wat de nacht nog bracht?
    Een paar bekende gezichten zag ik aan de overkant van de straat richting 'Rainbow Rose' lopen, de discotheek. Ik hield er niet zo van, maar als ik iets wilde vinden om mijzelf bezig te houden, was het beter als ik daar een kijkje ging nemen. Ook vooral omdat de meeste mensen daar naartoe gingen, vlak voordat ze naar de striptent gingen. Hopelijk was het niet zo druk, maar dat betwijfelde ik.
    Ik hoefde ook niet perse te dansen en zoals ik al net dacht: ik was in Downtown voor wat avontuur en geëxperimenteer, dus dit zal er dan ook wel bij horen. Ik haalde mijn schouders op, legde het geld neer voor 't biertje, hoorde een 'doei-geroep' van wat enkele gozers die ik kende en liet de deur van de café achter mij dicht vallen.
    “Pfft, oké, je kunt 't heus Rose.” Mompelde ik tegen mezelf.
    Ik betrapte mijzelf erop en verklaarde dat ik nu al dement zou worden als ik er niet snel mee op zou houden. Met zekere stappen liep ik richting de 'Rainbow Rose'. En nu wel maar hopen dat mijn dapperheid mij beloond!

|| Sorry, het is een kort stukje maar de volgende zal een stuk langer worden! ||

[ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:16 ]

| Waar zijn Nate en Bella? :Y) |

[In The Rainbow Rose. (:]

To love is to destroy.

| Okay. Dan stuur ik Amelie daar naartoe. :] |

Amelie 'Mia' Jocelyn Blake
    Mijn lichaam voelde gespannen, iets dat niet gek was na de dag die ik had doorstaan. Ik hunkerde naar verdovende drank en een kleine pauze voor ik verder zou gaan, en besloot the Rainbow Rose op te zoeken. Het was een bekende plek, waarop ik meer dan genoeg bekende gezichten uit de menigte kon pikken. Ik glimlachte speels naar de mannen, knipoogde bescheiden naar de jongens en liet mezelf als een dame neerzakken op een barkruk, waar ik mijn baste whisky-breezer bestelde. Vanuit mijn ooghoeken kon ik de mensen zien waar ik naast was geschoven. Bella en Nate.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog terwijl ik ze geamuseerd aankeek. 'Stelletje alcoholisten,' grijnsde ik hen plagerig toe, terwijl ik mijn eigen drankje in mijn keel liet verdwijnen en mijn ogen kort, genietend sloot. Nog een aantal beurten en dan kon ik eindelijk naar huis.
    Ik schoof een tien dollar biljet over de bar terwijl ik zachtjes over mijn lippen likte. De barman interpreteerde het als een flirtmanouvre, en schudde zijn hoofd jongensachtig terwijl hij mijn drankje bijschonk. 'Je blijft op om te eten, Mia.' Hij duwde het glas mijn kant op, terwijl ik mijn rug naar hem toekeerde. Ik wilde even weg van die naam, hoewel ik wist dat ik hem zelfs hier niet van me af zou kunnen schudden en de man naast me zijn hand veel te vrijpostig over mijn bovenbeen bewoog. Het was maar goed dat de baas van het restaurant de beruchte Mia niet kende.

| Ik heb hem aangepast. :] |

[ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:12 ]

Malino schreef:
    Tyler Jay Lopez || 19

Ik grijns weer als ze van mijn schoot klimt en de joint pakt. Vervolgens neemt ze een diepe haal en ze blies de rook langzaam uit waarna ze hem terug gaf. Ik blijf naar haar kijken terwijl ze heupwiegend terug naar de paal loopt en me een speelse blik geeft. Ik kijk uitdagend terug en wacht af terwijl ik nog een heis van de joint neem. Vervolgens druk ik hem uit en leun tegen de bar. 'Hier komt je actie.' zei ze zwoel en mijn grijns werd nog iets breder. Ik kijk toe hoe ze wat draaibewegingen maakt en vervolgens haar bh los klikt. Kijk nu werd het interessant... Ze liep al snel terug naar mij en kwam dicht op me zitten. Ze knipperde verleidelijk met haar ogen en ik blijf maar grijnzen. 'Hmh... Dat was snel.' grijns ik..

[Dat moest eigenlijk vrij lang duren...]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.