• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    [Ooh is niet erg (: andere dingen gaan natuurlijk voor!
    Althans, vindt ik]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lily Devon

    ‘Alhoewel ik niet denk dat ik de juiste man voor je ben, ik hou er niet zo graag van wanneer vrouwen de controle overnemen. Die hou ik liever zelf in handen, zodat ik ermee kan spelen,' zei hij, terwijl hij zijn gezicht strak op mijn gezicht gericht hield. Hij mocht dan wel alleen aandacht hebben voor mijn gezicht, maar ik wist zeker dat zijn gedachten zich vulden met zoveel meer. Kom op, hij was van het mannelijke geslacht, alle mannen waren hetzelfde.
    Ik slikte toch even bij feit dat iedereen al wist dat ik graag de macht had. What happens in the bedroom, stays in the bedroom.
    'Oh, dus, we zijn op hetzelfde uit?' vroeg ik uitdagend. Ik had vaag een vermoeden waar hij op uit was, maar nog niet precies. Daar ging ik wel achter komen, hier was ik wel slim genoeg voor. Ik haalde een hand door mijn haren en plaatste hem weer terug bij de andere arm, onder bij borsten. Mijn wenkbrauw schoot even uitdagend naar boven en glimlachte breed en afwachtend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lukanou ‘Luke’ Othello
    ––––––––––––––––––––––––––––––

    ‘Oh, dus. We zijn op hetzelfde uit?’
    Het moment waarop ze lichtelijk had geslikt nadat ik mijn woorden had uitgesproken was me zeker niet ontgaan – om precies te zijn ontging me nooit iets op de momenten dat ik met een meisje stond te praten, alles wat materiaal waarmee je ze later zou kunnen confronteren. De afgelopen jaren was ik er daarom ook een meester in geworden ; het herkennen van de kleine details die de meiden me toonden zonder daar zelf bewust van te zijn. Ze lieten vaak meer kwijt over hun gevoelens en gedachten dan ze hoogstwaarschijnlijk zelf wilden – maar dat was kon voor mij allemaal alleen maar positief uitpakken, waardoor ik niets te klagen had.
    De bekende hand – door – de – haren truc die Lily op dit moment aan het uitvoeren was had normaal gesproken niet zo’n effect op mijzelf dan het nu had. Haar haren leken opnieuw op te vlammen op het moment dat ze lichtelijk bewogen, waardoor ik mijn ogen iets vernauwde en vervolgens weer rustig naar haar gezicht keek – waar haar wenkbrauw uitdagend omhoof schoof en een grote, afwachtende glimlach was verschenen.
    ‘Ik ben nooit op iets uit, ik laat het me altijd overkomen.’
    De mysterieuze toon in mijn stem had ik niet geleerd op Downtown, maar bij het voorlezen van Amina – die niet kon ophouden te schaterlachen op het moment dat ik de Grote Boze Wolf aan het naspelen was. De weke glimlach die rond mijn lippen kwam te liggen bij de gedachten aan Amina liet me opschrikken uit mijn gedachten en kort met mijn ogen knipperen. Vliegensvlug liet ik de weke glimlach in een charmante grijns glijden – hopend dat Lily zich niet af zou vragen waar ik zojuist aan stond te denken. Amina en Downtown waren twee totaal verschillende werelden die ik nooit bij elkaar zou willen brengen.
    ‘Soms laat ik mezelf verrassen, je moet namelijk ook eens dingen uit handen durven geven.’
    Evenals Lily liet ik mijn wenkbrauw uitdagend omhoog gaan – weten dat Lily op zou merken dat mijn laatste opmerking over de macht ging die ze zou graag wilde hebben in de slaapkamer.


    •

    [Sorry voor mijn onactiviteit. D: Wat is ondertussen in het kort allemaal gebeurd?]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    [Sorry voor mijn onactiviteit. D: Wat is ondertussen in het kort allemaal gebeurd?]
    Niet erg veel, jouw personage wacht volgens mij nog in die flat op die oude mannen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)Niet erg veel, jouw personage wacht volgens mij nog in die flat op die oude mannen

    [Oh ja, inderdaad. Dan laat ik straks wel een oude man naar hem toekomen. c:]


    Take me to wonderland

    [Ik voelde me rebels, vergeten om net tussen haakjes te typen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Beau Auvre Bordeaux. || 17.
    Ik besloot dat het tijd was om hem wat "enthousiaster" te krijgen. Want zo ging het voor geen meter lukken. Ik klom van zijn schoot af, griste de joint tussen zijn vingers weg en nam een diepe haal. Ik blies de rook langzaam uit, en gaf hem weer terug. Ik liep heupwiegend naar de paal, waar ik een speelse blik op Tyler wierp. 'Hier komt je actie.' zei ik zwoel. Ik danste om de paal heen, maakte firme draaibewegingen en klikte mijn bh los. Hij viel op de grond, en ik liep met fikse passen terug naar Tyler. Ik ging erg dicht op hem zitten, en knipperde verleidelijk met mijn ogen.

    Zendaya schreef:
    Beau Auvre Bordeaux. || 17.
    Ik besloot dat het tijd was om hem wat "enthousiaster" te krijgen. Want zo ging het voor geen meter lukken. Ik klom van zijn schoot af, griste de joint tussen zijn vingers weg en nam een diepe haal. Ik blies de rook langzaam uit, en gaf hem weer terug. Ik liep heupwiegend naar de paal, waar ik een speelse blik op Tyler wierp. 'Hier komt je actie.' zei ik zwoel. Ik danste om de paal heen, maakte firme draaibewegingen en klikte mijn bh los. Hij viel op de grond, en ik liep met fikse passen terug naar Tyler. Ik ging erg dicht op hem zitten, en knipperde verleidelijk met mijn ogen.


    [Verkeerde account.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [^ Heh?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Oh laat maar]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    [Oh laat maar]


    [I'm so sorry for making you wait. Maar ik ben nu eindelijk aan het schrijven.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [haha no problem, ik oefen toch examens (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nikolai 'Velvet' White
    Ik stap het podium op om precies twee na acht. De club is half-vol, maar dat is normaal. Het is nog vroeg. De muziek bonkt hard door de ruimkte, tot op het punt waar de vloer mee trilt. een spotlight schijnt neer op mij en twee anderen. Het weerkaatst op de ijzeren paal. Mijn hand glijd over het koude materiaal. Shirt af, knoppen vliegen het publiek in. Ik ken de routine uit mijn hoofd. Het shirt vliegt ook het publiek in. Het land op de vloer, want er is maar één kleding stuk dat iedereen wil vangen. In een vloeiende beweging trek ik de stripper jeans van me af. Ik grijns uitdagend en zwier mezelf rond de paal. ik draag nu alleen nog een kleine gouden boxers, ala The Creature van Rocky Horror.
    De act is over na 20 minuten. De volgende act staat al klaar. De boxers heb ik nog steeds aan, die komen niet van mijn lichaam af tot het einde van de avond. Ik loop naar de bar en neem mijn wel verdiende vodka and coke. ik zit op het einde van de bar en negeer de bar kruk. The actual bar is more comfortable.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik reageer zo (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf