• dus ik zoek een co-auteur voor mijn toekomstige story, die nog niet geactiveerd is gezet, maar dat is wel zo in de toekomst.
    Titel wordt 'Fake Smile', en het wordt een OP verhaal. De verhaallijn schrijf ik in de notities van het verhaal, dat is handiger voor mijn toekomstige co-acteur.
    Ik wil het liefst een co-auteur hebben die zelf al één of meer story's heeft met meer dan 2 hoofdstukken, zodat ik je schrijfstijl goed kan bekijken.
    Wil ik met jou schrijven? Stuur ik je een PB. Dus.. interesse? Laat hier iets achter:Y)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 12:14 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Het ligt eraan of de verhaallijn me zal liggen, het ene ligt me beter dan het ander. Je kan bij mijn verhaal Levensruil kijken, dat is een goed voorbeeld van mijn schrijfstijl.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Het ligt eraan of de verhaallijn me zal liggen, het ene ligt me beter dan het ander. Je kan bij mijn verhaal Levensruil kijken, dat is een goed voorbeeld van mijn schrijfstijl.
    Ik heb al een abo op je verhaal. :Y) Ik kan je een pb sturen met de verhaallijn?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 12:16 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Daar heb ik al een abo op je verhaal. Ik kan je een pb sturen met de verhaallijn?


    Of course


    26 - 02 - '16

    Nog iemand anders?


    Some people are art and do art at the same time

    ja me!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik stuur je een pb :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ja kijk maar bij mij stories...
    hoewel het niet mijn geweldigste werk is...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil ook wel. Hangt er natuurlijk ook vanaf waar het verhaal over gaat. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik wil wel, maar ik weet nooit of ik kan blijven doorschrijven. Toch wil ik het wel proberen :')


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Proudfoot schreef:
    Ik stuur je een pb :'D



    Mooi :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."