• Praat hier zoveel als je wilt over één van de leukste programma's ooit: Game of Thrones

    Jon's Black Crows
    Bran
    Sigyn
    Parachutes

    Daenerys' Dragons
    Parachutes
    Grimhilde
    Sigyn
    Bran
    Tyrion

    Arya's Clan
    Bran
    Parachutes
    Cloelia

    Tyrion's little friends
    Grimhilde
    Tyrion
    Sigyn

    Robb Stark's Wolves
    Bran
    Lohengrin
    Sigyn

    Jaime's Lovers
    Grimhilde
    Tyrion

    Loras and Margaery's Roses
    Lohengrin

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samwell schreef:
    (...)
    Of Samwell of Jojen of Meera of Tormund of Mance of Ser Barristan of Brienne...


    Samwell is schattig :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nightwatchbuddies klinkt nogal lame :Y) Black Crows heten die 'buddies' 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell's food. Wat was zijn favoriete eten nou ook al weer? Dan mag je mij daar ook bij zetten hahaha.
    En uhm, Sansa's lemon cakes.
    Melisandre's shadow babies.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik vind Bronn trouwens echt awesome :Y)

    EN JAQEN, OMG. My overall favorite _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kan iemand mij misschien in het kort uitleggen waarover Game of Thrones gaat? Ik twijfel namelijk of het wel iets voor mij is, maar aan de andere kant lijkt het me wel leuk. (Tenminste wat ik er van gehoord heb, wat ontzettend weinig is)


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    Kan iemand mij misschien in het kort uitleggen waarover Game of Thrones gaat? Ik twijfel namelijk of het wel iets voor mij is, maar aan de andere kant lijkt het me wel leuk. (Tenminste wat ik er van gehoord heb, wat ontzettend weinig is)


    Kort gezegd gaat GOT over twee soorten strijd: Één, de strijd om de troon tussen verschillende edele families, waarin liefde, familie, verraad en vriendschap belangrijke rollen spelen. Daarnaast is er de strijd tegen het onbekende: in het Noorden hebben de bewoners van het land waar GOT zich afspeelt een enorme muur gebouwd, om gevaren van buitenaf tegen te houden. Maar nu de winter komt, worden die gevaren steeds groter, en niemand weet precies wat hen te wachten staat.
    Dat is het, eigenlijk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ziamcrew schreef:
    Kan iemand mij misschien in het kort uitleggen waarover Game of Thrones gaat? Ik twijfel namelijk of het wel iets voor mij is, maar aan de andere kant lijkt het me wel leuk. (Tenminste wat ik er van gehoord heb, wat ontzettend weinig is)


    Ik kan geen betere uitleg geven dan Parachutes, maar GoT gaat over zoveel verschillende karakters. Er zijn ontzettend veel verhaallijnen en alles die je moet bijhouden. Elke familie wil dus op die ijzeren troon zitten, en daar gaat het vooral over. Maar we zien ook veel andere gevaren die op de loer liggen. Het is mooi omdat al die karakters en verhalen toch een verband met elkaar hebben.
    Je moet er wel echt van houden, van fantasy. Anders haak je aan het begin echt al af. Ook is het niet aan te raden als je niet tegen bloed & gore kunt, dat zit er nog wel veel in. Oh en, de seks is niet bepaald gecensureerd en komt heel erg vaak voor. Lots of titties, incest and gay sex. Niet te vergeten dat er best enge ships zijn ontstaan....


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    Ik kan geen betere uitleg geven dan Parachutes, maar GoT gaat over zoveel verschillende karakters. Er zijn ontzettend veel verhaallijnen en alles die je moet bijhouden. Elke familie wil dus op die ijzeren troon zitten, en daar gaat het vooral over. Maar we zien ook veel andere gevaren die op de loer liggen. Het is mooi omdat al die karakters en verhalen toch een verband met elkaar hebben.
    Je moet er wel echt van houden, van fantasy. Anders haak je aan het begin echt al af. Ook is het niet aan te raden als je niet tegen bloed & gore kunt, dat zit er nog wel veel in. Oh en, de seks is niet bepaald gecensureerd en komt heel erg vaak voor. Lots of titties, incest and gay sex. Niet te vergeten dat er best enge ships zijn ontstaan....

    Dat is inderdaad zo, lol. Soms zie ik echt de meest vreemde ships voorbij komen op het internet. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Tyrell schreef:
    (...)

    Ik kan geen betere uitleg geven dan Parachutes, maar GoT gaat over zoveel verschillende karakters. Er zijn ontzettend veel verhaallijnen en alles die je moet bijhouden. Elke familie wil dus op die ijzeren troon zitten, en daar gaat het vooral over. Maar we zien ook veel andere gevaren die op de loer liggen. Het is mooi omdat al die karakters en verhalen toch een verband met elkaar hebben.
    Je moet er wel echt van houden, van fantasy. Anders haak je aan het begin echt al af. Ook is het niet aan te raden als je niet tegen bloed & gore kunt, dat zit er nog wel veel in. Oh en, de seks is niet bepaald gecensureerd en komt heel erg vaak voor. Lots of titties, incest and gay sex. Niet te vergeten dat er best enge ships zijn ontstaan....


    This indeed. Ik heb het alleen ook niet zo op gore/blood, maar dat houdt mij toch niet tegen om GOT te kijken. Het is er veel, best wel veel, maar omdat ik het verhaal zo goed vindt, kan ik het aardig negeren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad zo, lol. Soms zie ik echt de meest vreemde ships voorbij komen op het internet. :Y)


    * kuch * Sansan, littlefinger & Sansa + natuurlijk Tyrion en Sansa. * kuch * Creeeeeepy....


    Parachutes schreef:
    (...)

    This indeed. Ik heb het alleen ook niet zo op gore/blood, maar dat houdt mij toch niet tegen om GOT te kijken. Het is er veel, best wel veel, maar omdat ik het verhaal zo goed vindt, kan ik het aardig negeren.


    Ja klopt, ik inderdaad ook niet. Alhoewel ik er wel heel erg goed tegen kan, dus dat is wel een pluspunt. Van mij hoeft het allemaal niet zo, maar ik laat me er idd niet door tegen houden.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 11:14 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    * kuch * Sansan, littlefinger & Sansa + natuurlijk Tyrion en Sansa. * kuch * Creeeeeepy....



    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    (...)




    HAHAHAHA
    Beste.gifs.evur.

    Ik snap Deanerys & Jon ook niet helemaal, maar kan wel zien waarom het geshipt wordt.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Dankje iedereen voor de uitleg. Ik hou juist van dingen waar veel bloed en gore dingen enzo inkomen. Ik moet nog 13 afleveringen van The Vampire Diaries kijken en dan zal ik hier eens aan beginnen. ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Grimhilde schreef:
    (...)




    Het duurde even voor dat ik het snapte, haha.

    Nog één aflevering van S2 te gaan!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziamcrew schreef:
    Dankje iedereen voor de uitleg. Ik hou juist van dingen waar veel bloed en gore dingen enzo inkomen. Ik moet nog 13 afleveringen van The Vampire Diaries kijken en dan zal ik hier eens aan beginnen. ^^


    Geen dank! Vertel je even wat je er van vond hier in het topic? C:


    But calm, white calm, was born into a swan.