• Praat hier zoveel als je wilt over één van de leukste programma's ooit: Game of Thrones

    Jon's Black Crows
    Bran
    Sigyn
    Parachutes

    Daenerys' Dragons
    Parachutes
    Grimhilde
    Sigyn
    Bran
    Tyrion

    Arya's Clan
    Bran
    Parachutes
    Cloelia

    Tyrion's little friends
    Grimhilde
    Tyrion
    Sigyn

    Robb Stark's Wolves
    Bran
    Lohengrin
    Sigyn

    Jaime's Lovers
    Grimhilde
    Tyrion

    Loras and Margaery's Roses
    Lohengrin

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Zeg me alsjeblieft dat het niet al te laat komt?


    22:00, valt dus nog wel mee. Kan je om 11 uur naar bed, op zondag.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    (...)

    Hahahahaha, die scène! Tyrion was daar gewoon echt een baas.

    Trouwens, vanaf 23 juni wordt het tweede seizoen op RTL 5 uit gezonden. Ik ga het wel kijken, gewoon om dat het kan haha. Ookal heb ik dat hele seizoen al gezien, toch altijd wel weer leuk om dat nog een keer te zien.


    Ja misschien ga ik ook kijken c: Moet eerst nog druk het boek lezen ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tyrell schreef:
    22:00, valt dus nog wel mee. Kan je om 11 uur naar bed, op zondag.

    Oh, dat kan nog wel. Zeker omdat ik dan toch bijna tegen de zomervakantie aanzit.
    Maar dat zou echt goed uitkomen, omdat ik dus pas seizoen 1 heb gezien en nog de andere seizoenen moet zien. (nerd)


    Chaos is a ladder.

    Hmm, het verbaasde me dat deze username nog niet bezet was:W
    Dus, Gipsy went Tyrion...Had nood aan een nieuwe username, dus waarom niet? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oh en de Game of Thrones tentoonstelling komt naar Amsterdam heb ik op Twitter gelezen!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Trouwens, gaat er iemand van jullie naar die tentoonstelling in Amsterdam?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrion schreef:
    Hmm, het verbaasde me dat deze username nog niet bezet was:W
    Dus, Gipsy went Tyrion...Had nood aan een nieuwe username, dus waarom niet? (:


    Awesome c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sigyn schreef:
    Oh en de Game of Thrones tentoonstelling komt naar Amsterdam heb ik op Twitter gelezen!


    Wow, eng.. Ik wist het al een tijdje, maar weet niet zeker of ik kan, mag en ga.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sigyn schreef:
    Ja misschien ga ik ook kijken c: Moet eerst nog druk het boek lezen ^^

    En verder gaan met je GoT verhaal. Ik moet overigens ook echt weer verder gaan.

    Tyrion schreef:
    Hmm, het verbaasde me dat deze username nog niet bezet was:W
    Dus, Gipsy went Tyrion...Had nood aan een nieuwe username, dus waarom niet? (:

    NEIN! Ik wilde die username. :Y)

    Sigyn schreef:
    Oh en de Game of Thrones tentoonstelling komt naar Amsterdam heb ik op Twitter gelezen!

    BESTAAT DAT? OMFG, IK WIL GAAN! AAAAAAAAAAH.


    Chaos is a ladder.

    Tyrion schreef:
    Hmm, het verbaasde me dat deze username nog niet bezet was:W
    Dus, Gipsy went Tyrion...Had nood aan een nieuwe username, dus waarom niet? (:


    Oh my, zo awesome!
    Morgen mag ik weer een nieuwe, maar ik ga dit keer iets anders dan GoT doen, ik heb namelijk een hele mooie gevonden C:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    Trouwens, gaat er iemand van jullie naar die tentoonstelling in Amsterdam?


    Lol wij dachten het zelfde. Misschien, het lijkt me wel leuk, alleen is het zo'n 2uur rijden met de auto, dus moet ik dat overleggen c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @Kim
    Ja mevrouw. Natuurlijk ga ik verder schrijven, ben alleen zo lui hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sigyn schreef:
    (...)

    Lol wij dachten het zelfde. Misschien, het lijkt me wel leuk, alleen is het zo'n 2uur rijden met de auto, dus moet ik dat overleggen c:


    Haha, idd! Het lijkt me echt super gaaf, maar sowieso moet ik dan helemaal alleen met de trein :/ Een uurtje, dus dat valt wel mee. Ben wel benieuwd of dat mag van mijn ouders. Als er meerdere gaan kunnen we dat even afspreken, aangezien ik echt niet alleen wil!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tyrell schreef:
    Oh my, zo awesome!
    Morgen mag ik weer een nieuwe, maar ik ga dit keer iets anders dan GoT doen, ik heb namelijk een hele mooie gevonden C:

    Mijn volgende word denk ik GoT-gerelateerd.

    Sigyn schreef:
    Lol wij dachten het zelfde. Misschien, het lijkt me wel leuk, alleen is het zo'n 2uur rijden met de auto, dus moet ik dat overleggen c:

    Ik ga het eens aan mijn oom en tante vragen die ook fan zijn van de serie. En mijn moeder zei dat ze het ook wel leuk zou vinden (ook al kijkt ze het niet)


    Chaos is a ladder.

    Tyrell schreef:
    (...)

    Haha, idd! Het lijkt me echt super gaaf, maar sowieso moet ik dan helemaal alleen met de trein :/ Een uurtje, dus dat valt wel mee. Ben wel benieuwd of dat mag van mijn ouders. Als er meerdere gaan kunnen we dat even afspreken, aangezien ik echt niet alleen wil!


    De aflevering van vorige week he, ik vond Dany daar echt zo badass. Ik had echt gelijk met wat ze zou gaan doen :')

    Ja. Een GoT meeting ofzo lol.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus