• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ in de rpg is het nog rond 11 uur, dus dit klopt niet echt]

    [Aangepast naar 11 uur]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Vindicatif schreef:
    ( Uhh, Blake zijn kamerdeur zat op slot? En de tijd gaat wel ineens heel snel (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)
    [ zoals je misschien al hebt kunnen lezen Jim heeft het slot stuk gemaakt xd (A)]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Jongens ik reageer vanavond met Lizz]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik keek naar naar de berichten van de anderen die verschenen op het scherm.

    JigglyPuff: Ik was ook al lang wakker, maar ik ben eerst een tijdje gaan lopen. De hele South Bank af eigenlijk.

    Ik hoorde Mika naar boven roepen. "Tot zo!" riep ik terug. Ik keek weer naar het scherm en zag dat nu inderdaad iedereen er was. Het berichtje van Stranger trok mijn aandacht. Hij was degene die ons hier had verzamelt en blijkbaar was dit waarop hij uit was. Ik werd opeens heel erg nieuwsgierig. Ook was ik er vreemd genoeg helemaal klaar voor, in tegenstelling tot de andere jongens, of in ieder geval die indruk kreeg ik.

    JigglyPuff: Kom maar op. Welk spel?

    Ik had wel zin in wat opschudding in mijn leven. Het was een vrij rustige sleur geworden van school, werk en ervoor zorgen dat Mika en ik bleven leven. De zaterdag avond was altijd wel leuk omdat ik dan in het restaurant waar ik 's avonds altijd ober was mocht spelen en zingen op de piano of met mijn gitaar. Voor de rest waren de vrije middagen met Mika of Aurrisea wel leuk. Toch mocht het wel wat spannender voor mij. Ik kreeg op dat moment een sms, maar negeerde die voor nu. Ik was iets te entausiast hier over om me daar zorgen om te maken.


    Bowties were never Cooler

    Elizabeth 'Lizz' Amy Michels

    Mijn muziek dreunde door mijn oren. Met grote passen liep ik het gebouw in en rende de trappen op. Mijn moeder had me net afgezet bij de psycholoog n zou blijven kijken tot ik binnen zou zijn. Ik keek er tegen op. Ik wilde dit niet, maar ik moest wel. Een keer in de week. Ik slik even. Voor de juiste deur zet ik mijn muziek uit en klop ik aan. De vrouw doet met een vriendelijke glimlach open. Ik glimlach even terug. Het ging niet van harte. Hoewel de vrouw heel vriendelijk was, vond ik het altijd rot, maar ik kon hier de waarheid spreken en dat was ook wel weer fijn. Ik kon hier even mijn emotie op de vrije loop laten. Dat is misschien de reden dat ik toch altijd ga.
    'Hé Lizz,' begroette mijn psychologe, Natalie, me. Ik knik haar toe. 'We moeten even met iets beginnen wat je minder vindt...' Een naar gevoel bekroop me. 'Maar dat is alleen om te kijken of je niet weer dunner bent.' Ik slik. De weegschaal dus. 'Doe je schoenen en jas maar uit.' Ik doe braaf wat ze zegt. Gewoon ogen dicht en dan zie je het niet... Ze begeleidt me naar de weegschaal en stelt hem goed af. Dan ga ik erop staan. Automatisch blijft mijn blik haken op de cijfertjes op de weegschaal. 44 Kilo. Het is doodstil in de kamer.
    'Je bent veel te licht,' klinkt er uiteindelijk. 'In een jaar tijd ben je maar 10 kilo aangekomen. Je bent te lang voor dit aantal kilo.' Ik knik zwijgend. Hoewel ik alsnog te licht ben, voel ik me zwaar.
    'Ga zitten,' spreekt Natalie. Ik trek mijn schoenen weer aan en ga aan het raam zitten. Ik staar naar buiten. 'Vind je jezelf ook te licht of te zwaar?' Ik kijk haar aan. Ik moest hier weg... Zwijgend haal ik mijn schouders op.
    'Ik wil dat je over een maand 46 kilo weegt. Ja? Je bent 1, 75. Je zou rond de vijftig kilo moeten zijn.' Ik haal weer mijn schouders op. Ik was het helemaal zat. 'Maar goed. Hoe gaat het verder?' Ik kijk haar aan'.
    'Prima. Mijn cijfers gaan goed, ik heb leuke vrienden.'
    'En je eetpatroon? Eet je lunch, ontbijt en avond?'
    'Ik eet altijd ontbijt en avond en af en toe lunch.'
    'Eet je lekkere dingen?' Ik zwijg weer.
    'Af en toe.' Ik zucht diep en leun achterover. Zo gaat het gesprek nog even door. Uiteindelijk geeft ze me een briefje waarop staat hoe ik aan kom, zonder maar al te veel te eten. Ik lees het, maak er een propje van en gooi die in de prullen bak, voordat ik naar buiten loop. Daar staat mijn moeder met een afwachtende blik te kijken. Ik zeg niks en stap in de auto.
    'Breng me naar Harry,' mompel ik en kijk naar buiten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Terwijl ik een zak groente in de mand drop loop ik al weer op een rap tempo verder. Ik ren bijna, maar net niet. Ook maken mijn schoenen nog nét geen piepend geluid als ik tot stilstand kom. Conclusie: Ik ben aan het hardwandelen. Ik kwak de spullen op de loopband bij de kassa en schuifel ongeduldig heen en weer terwijl ik wacht tot de kassière me verteld hoeveel het kost. Ook al had ik het bedrag allang in mijn hoofd berekend. Snel reken ik af en gooi alles in de tas.
    Als ik buiten de winkel sta twijfel ik of ik eerst naar het appartement van Maye ga of meteen naar Liam, uiteindelijk besluit ik het eerste. Omdat ik vrij vroeg ben. Maye is allang weer weg, waar naar toe weet ik niet, maar het maakt me niet zo veel uit. Maye is drieënwintig, en daarmee zes jaar ouder als ik. Ze heeft een vriend, George, en is daar grotendeels van de tijd. Dus ze zal daar nu ook wel weer uithangen.

    [Weer zo'n nuttige post ;p]


    Reality's overrated.

    [ Hallo ? Kunnen we misschien verder? Ik wacht nog steeds op Blake en Harry .. We worden langzamerhand ongeduldig]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    [ Hallo ? Kunnen we misschien verder? Ik wacht nog steeds op Blake en Harry .. We worden langzamerhand ongeduldig]


    [niet iedereen is 24/7 online en post iets om de 5 minuten. Dus ik wens je succes als na een avondje je geduld al op is.]

    Zayn Malik
    Mijn ogen gleden meteen over de regels zodra er iets gepost werd, maar interessant was het allemaal niet. Ik zetten mijn iMac naast me op de bank en stond op om op mijn gemakje de tassen met nieuwe kleding uit de gang te plukken en ermee naar mijn slaapkamer te lopen. Hier ruimde ik alles meteen op terwijl ik luid meezong op de muziek die door heel het appartement knalden. Ik hield van zingen, maar alleen als ik thuis in mijn eentje was. Wat ik wel vaak was, nadat ik op mezelf ging. Er kwamen genoeg mensen over de vloer, maar het was veel stiller als toen ik nog bij mijn familie woonde. Toen alles een plekje had in me kast liep ik weer terug en keek ik snel op het beeldscherm om te kijken of er nog iets interessants voorbij was gekomen. En dat was er zeker.
    VasHappenin': doen we, wedden dag ik win ^^ no joking. Wat had je in gedachten?
    Ik was altijd in voor een spelletje. En aangezien ik niet tegen mijn verlies kon, zorgde ik er altijd wel voor dat ik won. Al vroeg ik me wel af, wat het dan was. Wat kon je voor leuks bedenken met een paar vreemde mensen om te spelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles

    Ik kijk naar het beeldscherm en de tekst van stranger viel me op, een spel doen he, prima ik had er wel zin in.
    Curly: Ik doe mee, wat voor spel? stuur ik gelijk en zie dat een paar van de andere ook al ingestemd hebben, sommige lijken nog te twijfelen maar ik denk dat ze uiteindelijk ook wel meedoen. Opeens komt Jim mijn kamer binnenstormen en ik doe gauw mijn laptop dicht. Daarna kijk ik hem raar aan en als die me aan mijn arm naar buiten sleurt ben ik even verbaast en voor ik het weet sta ik samen met Blake daar bij en schreeuwende Jim. 'Doe is rustig man' zeg ik en trek mijn arm los. Ik luister naar wat hij zegt en rol met mijn ogen. ' Je doet net alsof je alles hier doet, ik doe hier ook dingen en we hebben mam ook nog' zeg ik en kijk hem aan. Ik heb helemaal geen zin om naar die winkel te gaan en dat ga ik ook echt niet doen al helemaal niet als die zo doet.

    Jim Edward Styles

    '' Ow ja en wat doe jij dan hier ? Jij zit hier alleen maar starbucks te drinken en altijd een seks spel met meisjes te spelen.. Of je bent weer eens dronken en wie moet jou dan weer ophalen ? IK DUS! IK BEN ER GEWOON KLAAR MEE JULLIE 2 GAAN NU NAAR DIE VEREKTE WINKEL OF ANDERS STEEK IK JULLIE COMPUTERS EN LAPTOPS IN DE VIK! Nee wacht ik zeg het verkeerd.. Kunnen jullie 2 misschien nu alstublieft naar de winkel gaan ? Dan ga ik straks wel koken .. Ik bak dan wel pannekoeken ofzow. Alles wat jullie willen. '' Ik ben nog nooit zo boos geweest op Harry en Blake .. Maar vooral niet op Harry. Harry is een soort van beste vriend voor mij ik kan altijd naar hem toe als ik ergens mee zit. Behalve met het probleem wat ik nu heb.. Ik ben homo en dat weet ik zeker.. Maar ik weet niet als ik dit Harry en Blake en m'n moeder wel moet vertellen. Ik dacht even na en besloot maar om het ze toch te vertellen .. Vanavond '' Ow en Harry en Blake ? Als jullie straks thuis komen moet ik jullie iets vertellen'' Ik liep weer terug naar mijn kamer en zag dat VasHappenin' en Curly iets gezegt hadden op de chat
    VasHappenin': doen we, wedden dag ik win ^^ no joking. Wat had je in gedachten?
    Curly: Ik doe mee, wat voor spel?
    JimmBoy : Jongens ik doe ook mee.. Als het maar niks met seks te maken heeft want ik ben nog maagd en dat wil ik blijven ook.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 10:00 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Mijn moeder keek me met een schuin oog aan. Ze twijfelde of ze me wel bij Harry af moest zetten. Ik kijk strak voor me uit en doe alsof ik het niet merk. 'Als je niet gaat rijden, stap ik uit en loop ik wel,' zeg ik kil en kijk nog steeds niet op of om. Eindelijk kwam de auto in beweging en zag ik hoe mijn moeder richting Harry reed. 'Hoe ging het eigenlijk?' Ik kijk langzaam opzij.
    'Prima. Mijn gewicht is nu goed,' lieg ik. Leugentje om best wil. Natalie zou nooit tegen mijn moeder iets zeggen, want ze had een beroepsgeheim en ik zou het ook niet zeggen, dus dan zou ze het nooit weten. Ze zou nog bezorgder worden, eten in mijn monddouwen en in het ergste geval Harry in lichten om ook op me te letten. In dat laatste had ik geen zin, dus daarom zweeg ik. Ineens rijden we Harry's straat in, maar mijn moeder stopt niet voor het huis.
    'Mam, wat is dit?' Woedend keek ik mijn moeder aan. Ze zweeg en reed door. 'Mam! Stop de auto! Ik spring eruit hoor,' gil ik. Mijn moeder begint nog harder te rijden. Boos ram ik tegen het raam.
    'We gaan eerst boodschappen doen.' Ik kijk mijn moeder langzaam aan. Het lijstje schiet door mijn hoofd. Het lijstje wat ik moest eten. Ik schud die gedachte weg en kijk nukkig voor me uit.
    'Ik wil geen boodschappen doen.'
    'Jij mag het eten voor vanavond uitkiezen.'
    'Hoef ik niet. Ik ben geen vijf jarig kind meer die dat wil,' mopper ik en sla mijn armen over elkaar. Mijn moeder stopt bij de supermarkt. 'Of je loopt mee of ik sluit je op in de auto,' zegt ze. Op haar gezicht is een duidelijke lach te zien.
    'Best,' mopper ik en stap uit. Zonder op mijn moeder te wachten loop ik de supermarkt in. Ik was hier zo helemaal klaar mee. Mijn moeder was zo'n vreselijk irritant mens!

    [Iemand voor Elizabeth?]

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 10:53 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blake Jayson Styles
    Rustig las ik de antwoorden van de jongens door en mijn vingers zweefde net boven het toetsenbord. Ik twijfelde wat ik neer moest zetten. Al kreeg ik niet de kans aangezien Jim met Harry mijn kamer in kwam stormen. Ik luisterde naar zijn geschreeuw en trok mijn arm los. 'Weet je wat jij moet doen?' vroeg ik rustig. 'Je snater een keer dicht houden, ons niet storen en een keer zelf iets oplossen. Niet alles is onze schuld.' Ik keek naar Harry bij zijn woorden. 'Hallo, ik doe hier ook nog genoeg hoor. Alleen bij sommige blijf ik nu eenmaal onzichtbaar of neemt iemand gaat iemand anders weg met de eer.' zei ik, wat eigenlijk wel waar was, en liep terug naar mijn kamer toe. 'Oh ja, leer je broer een keer kennen voor je van die dingen zegt.' riep ik naar Jim voor ik mijn deur dichtgooide. Ik nam weer plaats op mijn bed en deze keer vlogen mijn vingers zonder twijfelen over het toetsenbord.

    Stranger: Het is simpel jongens, maar goed dat iedereen hier al mee instemt. Het is een spel zonder regels, maar zeker met een heel bijzonder doel. Sowieso zal dit spel jullie nog dichter bij elkaar brengen en leren jullie alles vanaf een andere kant. Geloof me, het word leuk. Alleen een dingen moeten jullie weten. Eenmaal ermee ingestemd is er geen weg meer terug, want ik weet jullie overal te vinden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Mijn moeder keek me met een schuin oog aan. Ze twijfelde of ze me wel bij Harry af moest zetten. Ik kijk strak voor me uit en doe alsof ik het niet merk. 'Als je niet gaat rijden, stap ik uit en loop ik wel,' zeg ik kil en kijk nog steeds niet op of om. Eindelijk kwam de auto in beweging en zag ik hoe mijn moeder richting Harry reed. 'Hoe ging het eigenlijk?' Ik kijk langzaam opzij.
    'Prima. Mijn gewicht is nu goed,' lieg ik. Leugentje om best wil. Natalie zou nooit tegen mijn moeder iets zeggen, want ze had een beroepsgeheim en ik zou het ook niet zeggen, dus dan zou ze het nooit weten. Ze zou nog bezorgder worden, eten in mijn monddouwen en in het ergste geval Harry in lichten om ook op me te letten. In dat laatste had ik geen zin, dus daarom zweeg ik. Voor Harry's huis stopte ze. Ik duwde gelijk het portier open.
    'Veel plezier,' zei mijn moeder nog, maar ik gooide de deur al dicht. Voor het huis stond Harry met Blake. Ik val Harry om zijn nek en trek hem in een knuffel. Zo''n knuffel had ik gewoon even nodig.
    'Hé,' mompel ik en laat hem langzaam los. Ik glimlach zwakjes en kijk dan naar Blake. 'Hé Blake.' Ik zwaai even naar hem. 'Waarom staan jullie buiten?' Verbaasd kijk ik beiden jongens aan.

    [Als Elizabeth nog weg moet, stuur haar dan maar gewoon naar die winkel ofzo (: ]


    ( Uhh, Harry staat boven op de overloop en Blake in zijn kamer (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer