• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ho waxht heel even. Hoe snel ga je? Je maakt beetje grote tijdsprongen haha. En je kan niet bepalen of mensen al we zijn enz. Ik wilje graag meer uitleggen, maar nu kan ik niet meer reageren. Misshien sat iemand anders het uit kan leggn een soort van? Als je wilt natuurlijk... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ho waxht heel even. Hoe snel ga je? Je maakt beetje grote tijdsprongen haha. En je kan niet bepalen of mensen al we zijn enz. Ik wilje graag meer uitleggen, maar nu kan ik niet meer reageren. Misshien sat iemand anders het uit kan leggn een soort van? Als je wilt natuurlijk... ]


    || oh mijn eerste post was per ongeluk in de avond, daarna pas zag ik dat we moesten beginnen in de ochtend dus daarom postte ik snel een tweede stukje haha ||

    [Sorry, was eten. Gyros, echt goddelijk. Ik ga nu schrijven:Y).]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Bedoelde niet van jow, maar van ZaynieBoy]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jullie geven me het gevoel van dat ik niks goed doe... daar kan ik niks aan doen!]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    [Jullie geven me het gevoel van dat ik niks goed doe... daar kan ik niks aan doen!]


    || Ik denk dat de meesten je gewoon tips willen geven c; ||

    ( Willen jullie dit gesprek, als het verder doorgaat, misschien verder doorzetten in het andere topic (A) Niet slechts, maar anders is het voor andere moeilijk te volgen straks (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylvesti schreef:
    Liam James Payne
    Ik glimlachte toen ik mijn kleine brakke zusje naar beneden zag komen. Ik was bezorgd dat ze nog voor haar 20ste haar lever opgezopen had. Ze zoop meer dan een Ier. Toch was ik heel blij haar te zien. "Goede morgen." zei ik. Ik voelde haar lippen zacht op mijn wang. Dat was lief. "Ik moet me scheren, ik weet het." zei ik maar voor ze er wat van zou zeggen. Ik haalde een hand door mijn woekerende haren en keek hoe ze haar koffie dronk. "Geen idee. Ik denk het wel, maar ze heeft nog niet gebeld." Ik wist dat Mika haar niet mocht, maar ze was mijn beste vriendin. Ik keek naar Mika en zag dat ze nog hoofdpijn had. "Zal ik eieren met spek maken als ontbijt? Misschien wat baked beans erbij?" Ik stond op en haalde eieren en spek uit de koelkast. Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en ging op het chatforum waar ik al een tijdje op zat. The Gay/Straight Alliance. Ik keek even en postte: 'Stay Strong allemaal. Het komt echt wel goed. Als je ouders je niet accepteren is het hun fout, niet de jouwe.' Ik stopte mijn telefoon weg en zette een pan op het vuur. "Dus, een luxe ontbijtje voor mijn zusje de prinses?" vroeg ik vrolijk.


    Mika Isobel Payne

    De zin van Liam kwam weer naar boven, waardoor ik toch even moest gniffelen. Dat een jongen van negentien zich al moest scheren. Het klonk dan nu wel heel stom dat ik erom moest lachen, maar iedereen heeft zo zijn rare kanten, niet waar? En één van mij, is lachen om de normaalste dingen. 'Zal ik eieren met spek maken als ontbijt? Misschien wat baked beans erbij?' vroeg Liam. Het water liep me al in de mond als ik er aan dacht. Zelf had ik nooit zo'n zin om een ontbijt te maken, dus ontbeet ik gewoon niet of ik deed het met een kommetje muesli. Helemaal in mijn dagdroom, hoorde ik Liam's stem weer en kwam ik weer bij de echte wereld. 'Dus, een luxe ontbijtje voor mijn zusje de prinses?' Zijn vrolijke stem klonk zonder chagrijnige of humeurige ondertoon. Hoe deed hij dat toch? Zo vrolijk en positief blijven. Dat kon ik nog niet als ik uit zou slapen, op tijd naar bed zou gaan en goed nieuws te horen zou krijgen. Het deed me wel glimlachen. 'Graag' glimlachte ik. 'Li? Wilde jij vroeger altijd liever een broertje dan een zusje?' vroeg ik hem, gewoon uit nieuwsgierigheid. Vragen die in me op kwamen vroeg ik gewoon, ik was toch geen meisje-meisje dat gelijk deprissief en zielig ging doen als ik een antwoord niet leuk vond. Het deed me niks.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oke, ik volg het nu al niet meer. en ik ben nog niet eens begonnen. ;c
    wat moet ik nu met Zayn dan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (je kan gewoon een post maken dst die wat gaat doen, de jongens moeten zo wel allemaal op de chat dus misschien kan je daar wat mee?)

    Harry Edward Styles

    Net als Jim opgenomen heeft bots er een jongen tegen me aan waardoor mijn telefoon uit mijn handen vliegt en op de grond valt. Ik raak hem gauw op maar zie dat die wel uitgevallen is. Gauw kijk ik of die nog aangaat wat gelukkig wel zo is. Ik grinnik even als de jongen me curly noemt, zo noemen vrienden me ook wel is. Grappig dat zelfs een vreemde dat zegt. Ik wil iets voor hem verzinnen maar weet niks zo gauw, 'Geen probleem' zeg ik dus maar gewoon en kijk daarna even op mijn mobiel waar ik een smsje zie van Lizz,Ik ben in starbucks, kom er zo wel aan stuur ik naar der en stop mijn mobiel in mijn zak. Even kijk ik de jongen aan die tegen me aan is gebotst en dan naar de rij om te kijken hoelang het nog duurt

    Louis William Tomlinson
    Ik beet op mijn lip en probeerde stil te blijven staan. Ik had wel weer genoeg problemen veroorzaakt voor vandaag. Zijn telefoon die op de grond was beland, wilde ik oppakken, maar onze Curly was me alweer voor. Rustig wiebelde ik heen en weer terwijl ik de jongen in me opnam terwijl hij met zijn telefoon bezig was. Zijn krullen vielen op, net als zijn groene ogen. Toen ik merkte dat ik staarde, schudde ik mijn hoofd. Alleen was dit ook door zijn woorden. 'Dat is het wel. Laat me het goed maken door te trakteren en volgende keer beter op te letten. Als ik je tenminste nog een keer tegenkom. Iets wat natuurlijk niet te voorstellen is. En ik ratel weer een keer.' Ik sloeg mijn ogen neer terwijl mijn wangen langzaam rood kleurde. 'Mijn naam is trouwens Louis.' voegde ik er zacht aan toe. Ik keek naar de rij voor ons, om de jongen niet aan te hoeven kijken. De suiker begint echt goed te werken op de verkeerde momenten. Maar dat was geen nieuw verhaal, alleen mensen vonden dat niet altijd even leuk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Zachtjes neurïend doe ik een verdwaalde lok achter mijn oor. Vanochtend heb ik de moeite niet genomen om het te stijlen, maar heb er een simpele zijwaartse visgraatvlecht in gemaakt. Op mijn fiets trap ik op een rap tempo richting het huis van Liam. Weer belanden er plukken haar voor mijn ogen en weer prop ik de lokken achter mijn oren. Hoewel het helemaal niet ver fietsen is ben ik blij als ik er ben. Mijn fiets kan en hoeft niet op slot, het is laat ik maar zeggen nogal een rammelbak. Hoewel ik heel veel fiets heb ik gewoon geen nieuwere. Eigenlijk is het niet eens mijn fiets, maar die van mijn nicht, Maye. Het is dat zij bijna nooit fiets en ik dus beslag heb genomen op het oude ding. Ach, ik ben al lang blij dat ik üperhaupt bij haar mag wonen. Een sombere gedachte oversploelt me, maar door met mijn hoofd te schudden hoop ik het te negeren. Met een glimlach bel ik aan en wacht tot er open word gedaan.


    Reality's overrated.

    Harry Styles

    Ik kijk via mijn ooghoek naar de jongen en merk dat die staart waarna ik even grinnik. Ik luister naar wat die allemaal ratelt. 'Wow rustig aan he' lach ik en knik dan. 'Die traktatie klinkt goed' zeg ik dan met een glimlach en kijk de jongen aan. Ik vindt wel grappig en zijn rode wangen zijn eigenlijk wel schattig. ' Ik ben Harry maar volgens mij blijf jij gewoon bij curly of niet?' vraag ik hem lachend omdat dat eigenlijk wel vaak gebeurt. Ik kijk even naar de rij voor me en merk dat we nu bijna aan de buurt zijn en ik glimlach. Ik moet niet vergeten alsnog wat voor Jim mee te nemen want ik moet het nog wel goed maken. Ik kijk Louis even aan en glimlach, volgens mij was hij wel oké een beetje druk maar oké. Ik mag zulke mensen wel.

    Jim Edward Styles


    Nadat ik 10 minuten heb gewacht voor een antwoord van Blake besluit ik maar om terug naar boven tegaan.
    Ik pak mijn tablet en ik open de app YouTube.
    Ik typ in Lady GaGa Born this way.. Nadat het liedje is afgelopen begin ik spontaan te huilen.. Ik moet het de mensen in mijn omgeving vertellen . Maar het lukt me niet om de moed te verzamelen. Ik leg mijn tablet weer weg en ga achter mijn computer zitten. Ik kom opeens op een chat site terecht Chat lokaal heet het. Maar naar een tijdje vind ik het saai worden en besluit ik maar om even te gaan slapen.. Ik kruip in mijn bed trap mijn schoenen uit en langzamerhand word alles zwart maar dan opeens krijg ik een smsje van Onbekend .. Er staat in dat ik op de chat moet komen ik pak zo snel als ik kan mijn laptop en typ de chat site in
    JimmBoy: Uhhh Hoi ?

    Ik weet wel dat ik een half uur tevroeg ben maar ik kan nooit wachten met die soort dingen

    Nu nog wachten op antwoorden

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 21:53 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik