• haaaaai!(hoera)

    ik moet voor school een "ik ben verhaal" schrijven van een A-4tje, voor keuze begleiding. Maar ik weet niks meer te verzinnen...

    Ik heb het onder andere al over de volgende dingen gehad:

    - hobby's
    - familie
    - Welk profiel ik wil gaan kiezen
    - Welke kant ik later op wil gaan

    Maar ik weet nu echt niks meer.:S

    Weten jullie misschien nog iets, zodat mij dat een beetje op weg kan helpen?

    xx

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:12 ]

    whooopss foutjee

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:12 ]

    Sport,

    Vertellen waarom je iets leuks vind.. je vrienden vriendje of vriendinnetje. muziek smaak. normen en waarden -moest ik er altijd bij doen- nja dat soort dingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een belangrijke gebeurtenis uit je leven, iets over je vrienden en vriendinnen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Over familietradities misschien? Het leukste wat je meegemaakt hebt.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Gewoon dingen die jij fijn vindt? of jij interessant vindt?


    Love is louder.

    Heel erg bedankt!(flower) Ik hoop dat het me een beetje op weg zal helpen!

    Je kan ook altijd uitweiden over je hobby's. Waarom vind je dat leuk? Wat geeft dat extra duwtje om die hobby uit te oefenen?
    Zoals anderen al gezegd hebben: een recente gebeurtenis met je reactie.
    Je kan ook altijd over je karakter praten. Wat zijn positieve punten, wat eerder negatief. Maak er werkpunten van en laat zien hoe je erin kan groeien om van iets negatiefs iets positiefs te maken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ;O je lievelings dier ;D en daar uitgebreid over praten xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scandal schreef:
    Je kan ook altijd uitweiden over je hobby's. Waarom vind je dat leuk? Wat geeft dat extra duwtje om die hobby uit te oefenen?
    Zoals anderen al gezegd hebben: een recente gebeurtenis met je reactie.
    Je kan ook altijd over je karakter praten. Wat zijn positieve punten, wat eerder negatief. Maak er werkpunten van en laat zien hoe je erin kan groeien om van iets negatiefs iets positiefs te maken.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Weetje ik gebruik gewoon supperrr-veel bijvoegelijknaamwoorden. Dan is het zo 1,2,3 vol. :Y)


    The strobe lights not as Bright as You are

    Wat je in je toekomst wil?


    Tell me about it, stud.

    Iedereen heeel ergg bedankt! Het gaat nu zeker lukken! (flower)

    Je beste en slechtste karaktertrekken? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'