• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Phaha, mission accomplished. :'D
    Uhm, Drag Me To Hell. :')

    Oh, die is helemaal niet eng joh! Zelfs mijn zusje vond hem lachwekkend en dat kind is dertien, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh, die is helemaal niet eng joh! Zelfs mijn zusje vond hem lachwekkend en dat kind is dertien, haha.

    Ik ging helemaal plat met dat gevecht tussen die oude vrouw en die blonde. :'D


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ik ging helemaal plat met dat gevecht tussen die oude vrouw en die blonde. :'D

    Ghehehe, yeah, me too! Also, de scene met de geit vond ik erg grappig— gaat tie opeens dansen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het zo hypocriet als mensen advies gaan geven dat ze zelf weigeren te volgen als ze het van iemand anders krijgen (cat)

    Maar ik heb leuke kleren gekocht vandaag, en leuke boeken en ik heb Flo'tje gezien en ik ben blij en nu ga ik blij slapen :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    You were the one that walked away. Now don't go and pretend like you care what choices I make. You can't even judge me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ghehehe, yeah, me too! Also, de scene met de geit vond ik erg grappig— gaat tie opeens dansen.

    Omg ja, ik zat hier echt van: Like wtf? oO En dat mens haar haar is zoveel uitgetrokken dat ik er van schrik dat ze nog geen kale plek heeft. :p



    Ugh, mijn inspiratie is al foetsie. Het was er nog voor geen 5 minuten. -.-

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 23:59 ]


    Take me to wonderland

    Ik voel me zoveel beter sinds vanmorgen! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahahhhahahaa.

    Ik haat je. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo fucking boos op je.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Morgen is de verjaardag van mijn broertje. Ik heb er zin in omdat ik de blik van mijn moeder wil zien als hij mijn kado krijgt. Namelijk een fles drank en een drankspel. Iets wat ze echt niet leuk gaat vinden. Hahahaha.

    Maar goed ik had het hem beloofd, dus krijgt hij het ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    Ik wil het weten. Het moet gewoon, dan kan ik weer verder gaan en je proberen te vergeten.


    •*• Lululu •*•

    Itami schreef:
    (...)
    Omg ja, ik zat hier echt van: Like wtf? oO En dat mens haar haar is zoveel uitgetrokken dat ik er van schrik dat ze nog geen kale plek heeft. :p



    Ugh, mijn inspiratie is al foetsie. Het was er nog voor geen 5 minuten. -.-


    Spoilers, spoilers.


    Your make-up is terrible

    Omg, leer typen met hoofdletters >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JB fans, 1D fans. Ik word helemaal gek van ze. -.-


    Take me to wonderland

    Ugh. Laat 'm toch lekker z'n eigen ding doen. Het is zijn leven, jij moet het niet leiden. -_-


    Birds born in a cage think flying is an illness.