• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]


    Take me to wonderland

    ff dimme wil je jemig +_+'


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Itami schreef:
    JB fans, 1D fans. Ik word helemaal gek van ze. -.-


    This...

    OT:
    Ik weet even niet meer wat ik moet.


    26 - 02 - '16

    Ik haat Nederlands, kut betoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    One week a month, I hate being a girl (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En omfg wáárom krijg ik foto's van Justin Bieber te zien als ik de combinatie "black hair man" intik.
    HIJ IS HELEMAAL GEEN MAN. Snotjong. En hij heeft ook nog eens geen zwart haar.
    Rot toch op met die hele Justin Bieber zeg!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    En omfg wáárom krijg ik foto's van Justin Bieber te zien als ik de combinatie "black hair man" intik.
    HIJ IS HELEMAAL GEEN MAN. Snotjong. En hij heeft ook nog eens geen zwart haar.
    Rot toch op met die hele Justin Bieber zeg!


    Dat had ik dus toen ik 'hot guy' intypte op weheartit. Die Justin Bieber is niet eens knap en nog niet eens een guy. Hij is een jochie. Dat is hij. Bah.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dat had ik dus toen ik 'hot guy' intypte op weheartit. Die Justin Bieber is niet eens knap en nog niet eens een guy. Hij is een jochie. Dat is hij. Bah.


    Ja bij mij ook weheartit. The whole site is infested with the Bieber plague. I hate hypes that evolve around persons or bands. En al helemaal als het van die rotverwende kereltjes zijn die net uit de luiers zijn maar wel denken dat ze alles mogen omdat ze beroemd zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    Ja bij mij ook weheartit. The whole site is infested with the Bieber plague. I hate hypes that evolve around persons or bands. En al helemaal als het van die rotverwende kereltjes zijn die net uit de luiers zijn maar wel denken dat ze alles mogen omdat ze beroemd zijn.



    Inderdaad. Het lijkt wel een hype om als klein ventje samen met andere kleine ventjes een boyband te beginnen waardoor er duizenden meiden op je foto's kwijlen, foto's van je op het internet verspreiden en allerlei fanfics over je schrijven waardoor je eigenlijk geen tijd hebt om normaal op te groeien. Daardoor stijgt het beroemd zijn ze naar de bol en worden ze gek, net als hun fans. Kijk maar naar het moment dat Bieber een keer een jointje rookte, wat achteraf niet eens waar bleek te zijn :'D


    26 - 02 - '16

    Ach, 1D heeft hier en daar nog wel een mooi liedje en ik vind ze ook geen rotkarakter hebben voor zover ik ze volg -niet, eigenlijk, maar het zien er wel leuke ventjes uit- Hoewel ik al die meiden en de gehele hype rond hen ook strontvervelend vind. En wat bromance fics betreft; guilty :X. Maar ik vind boy x boy verhalen gewoon leuk, heeft niks te maken met 1D voor mij.
    Maar Justin. Just. No.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    O god, JB fans zijn op facebook ook al aan het doordraaien. --'


    You are beautiful, you are love.

    Sommige mensen kunnen echt niet lezen -.-'


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Waarom zou zulke jurkjes nou zo leuk , duur en nergens te vinden?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Summerrrr, where are you? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eindelijk is het eens warm hier... Nu maar hopen dat het zo blijft.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jee, je vindt echt de vreemdste dingen als je naar tattoos zoekt. It's disturbing.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 17:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.